de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6838 ervaringen.6838

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8
1217 JC Hilversum

Contactgegevens
E-mail: commercie@wijnbeurs.nl
Tel: 0294 788 103
KvK: 30138033
Logo Thuiswinkel keurmerk
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6838 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

se van den Heuvel
se van den Heuvel

zeer snelle levering en goede klantenservice.

Mensen die aangeven niet gebeld te willen worden ook niet meer te bellen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Beschrijving bij de wijnen zijn goed..

Leemker
Leemker

Beschrijving van de wijn.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een heel goede leverancier die prima voorlichting geeft en uitstekende wijnen levert.

Swinkels
Slecht
Swinkels

snelle en accurate levering en facturering

Minder opdringerig doet meer verkopen. Ik ga er van lopen

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We horen graag de verbeterpunten die u niet kwijt kon in deze review en nemen binnenkort contact met uw op.

Score voor de Wijnbeurs:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Pathologisch overdreven hemelse productomschrijvingen, waarvoor een overdreven tekstschrijver in dienst lijkt te zijn..
daarnaast een ergerlijk bombardement van e-mails, schriftelijke aanbiedingen en telefonische opdringerigheid: je wordt er werkelijk door geterroriseerd. lekkere wijn is overal te koop; laat je niet zo dwingen door deze zelfingenomen overdreven club, die alleen uit is op je geld. wordt geen klant; het gaat niet om jou, maar om je geld. de voor dit review gestelde vragen vragen alleen maar bevestiging en bieden geen ruimte voor dit commentaar. eenzijdige benadering; wijnbeurs staat niet open voor echte kritiek.

de Wijnbeurs 1 beoordeling

Overzichtelijke site. Bij de geleverde flessen duidelijke beschrijving van de wijnsoorten met hun specificaties.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima bedrijf gekregen wat werd beloofd en binnen de afgesproken tijd.

Giesberts
Giesberts

accuraat en een breed divers aanbod

Zeer goed.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gebruikelijke service als altijd.

F.J. Boele
F.J. Boele

Wijnexpertise en advies
Assortiment in zowel de duurdere(opleg)wijnen als de wijnen voor alledag
Snelle levering van bestellingen

Niet zozeer verbeterpunten. Wel een tip. Is het mogelijk de service voor leden uit te breiden met een wijnspijs advies voor de aangeboden wijnen. Nu wordt dat af en toe gegeven, zij het vrij summier.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat leuk om te horen dat u al jaren een tevreden klant bent en de verbeteringen in onze service waardeert. Bedankt voor uw feedback we nemen dit mee ter verbetering van onze service,

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben al meer dan 20 jaar een tevreden klant. de service en klantvriendelijkheid v.w.b de aflevering van wijnen is in deze jaren sterk verbeterd. verder ben ik tevreden over de telefonische klantkontakten, het assortiments- en aanbiedingenbeleid..
ook de levering van veel wijnen in dozen van 6 stuks i.p.v. 12 is een echte verbetering.

Olaf
Olaf

Veel aanbiedingen van goede wijnen tegen redelijke prijzen

Misschien gaan werken met hoe meer bestellingen per jaar hoe meer korting of vanaf x aantal bestellingen geen verzendkosten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, snelle levering en goed wijnaanbod.

H.Rietveld
Redelijk
H.Rietveld

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u een herinnering van de factuur was zonder dat eerder al de factuur had ontvangen. Excuus voor het ongemak. Vanzelfsprekend streven wij ernaar dat dit niet meer voorkomt.

Score voor de Wijnbeurs:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik kreeg recent roept ergenis op.een herinnering voor niet betalen van een factuur, zonder dat ik die factuur heb ontvangen. dat is een grote misser.

Goede communicatie en afhandeling

Niet overdrijven bij beschrijving van wijn

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima aanbiedingen en heel goede afhandeling van bestellingen.
niet overdrijven met beschrijving van wijn.

Bedrijfsinformatie

Adres