de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6861 ervaringen.6861

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8
1217 JC Hilversum

Contactgegevens
E-mail: commercie@wijnbeurs.nl
Tel: 0294 788 103
KvK: 30138033
Logo Thuiswinkel keurmerk
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6861 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

Timo
Matig
Timo

kwaliteit wijn en levering is in orde

Meer respect voor de klant.

Score voor de Wijnbeurs:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Agressieve verkoop. na een aankoop wordt je gestalkt lijkt het wel. per post en ook per telefoon. bij het eerste elefoontje van ze heb ik ze verteld dat ik niet door wijnbeurs gebeld te willen worden. de tweede keer heb ik ze het weer verteld en me na afloop van het gesprek aangemeld bij het bel me niet register. de derde keer gingen ze gewoon door met hun praatje zelfs na mijn melding niet gediend te zijn van hun commerciele telefoontjes.

A.J. van Dijk
A.J. van Dijk

Constante kwaliteit. Juiste prijs/kwaliteit verhouding, goede service, bereikbaarheid en levering. Cmmunicatie verloopt goed.

Geen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Al jaren klant en het mag gezegd worden; fantastische wijnen tot op heden hier kunnen bestellen. de smaaknotities zijn loepzuiver en zeer kundig en accuraat.

Pieter-Bas IJdens
Matig
Pieter-Bas IJdens

Prima wijn, snelle levering, goede aanbiedingen

Er is op de website geen enkele manier om je communicatievoorkeuren aan te geven.

Geen probleem, maar: De wijnbeurs is heel erg opdringerig. Was ik direct na de bestelling nog geneigd om hier vaker te bestellen, dan is dat gevoel nu wel volledig tenietgedaan door de overvloed aan opdringerige reclame van dit bedrijf. Niet alleen krijg je een nieuwsbrief, je krijgt van dit bedrijf ook nog eens folders in je brievenbus, en je wordt via een call-center telefonisch benaderd met hun aanbiedingen.

Als de aanbieding niet heel erg goed is zou ik eenieder afraden bij dit bedrijf te bestellen, tenzij je heel erg graag tijdens werktijd iemand van de wijnbeurs aan de lijn wil hebben, of iets nodig hebt voor onderin de kattenbak.

Score voor de Wijnbeurs:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Goede wijn, snelle levering, daarna opdringerig en vervelend.

jilt sietsma
jilt sietsma

Volgens mij te veel reclame per post. Al is het steeds weer verleidelijk om iets te kopen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een zeer goede aflevering van het bestelde. prettig te woord staan via de telefoon. kennis van zaken van de medewerkers.

Uitstekend

Altijd snelle en betrouwbare levering.
De bestelde wijn stelt nooit teleur.

nvt

Prima!!.

Uitstekend

Correcte benadering en snelle levering

De vermelding van prijzen met een * die alleen voor vaste klanten gelden zijn verwarrend en kunnen aanleiding geven tot teleurstellende beslissingen.

Goed.

Lodewijk
Lodewijk

Makkelijke site, groot aanbod en regelmatig geode aanbiedingen.

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Grote keuze en snelle levering. makkelijke site.

N.v.t.

Aandacht voor spijs/wijncombinaties, met name wanneer het etiket op de fles hierover niets vermeldt

Score voor de Wijnbeurs:4/5

In het algemeen goed..
geen bijzondere klachten.

Ingrid
Ingrid

Mijn ex echtgenoot is oud en vergeetachtig en bestelt wijn bij de Wijnbeurs. Hij vergeet echter te betalen. Nu heb ik afgesproken dat de Wijnbeurs mij de factuur stuurt en ik hem vervolgens betaal. Dit werkt prima!!!

Ik zou het niet weten.

Geweldige service!!.

Mooi assortiment.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service. snelle en complete levering. goede informatie.

Bedrijfsinformatie

Adres