de Wijnbeurs

de Wijnbeurs Ook benieuwd naar feedback over de webshop de Wijnbeurs? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company6864
Uitstekend
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Wijnbeurs met 8.7/10. Gebaseerd op 6864 ervaringen.
Kwaliteit van de wijn

Uitstekend

Uitstekende huiswijn La Pauline!

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent en dan onze trots La Pauline u goed smaakt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Kwaliteit altijd zoals verwacht. bezorging punctueel. regelmatig prima aanbiedingen.

Matig

Als je koopt nav de informatie op de site dan is het redelijk kloppend

Zorg voor goede wijn in de wijnservice pakketten omdat mensen vertrouwen dat er goede wijn in zit wat dus in werkelijkheid niet zo is

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u teleurgesteld bent over de bourgondische service. We zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Een abonnement genomen op de bourgondische service rood. het leek zo leuk; niet weten wat je iedere twee maanden thuis gebracht krijgt. echter na één maal direct afgezegd. van de 3x2 flessen waren er twee (dus vier) flessen van slechte kwaliteit. nu zijn smaken verschillend maar ik heb al zeer veel verschillende flessen wijn gedronken en geproefd en deze waren gewoon zeer teleurstellend. in tegenstelling tot het wijnpakket dat ik eerder bij de wijnbeurs kocht en waarvan ik wel wist wat erin zat.

Roland
Roland

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Erg leuk om te horen dat u tevreden bent over de wijnen. We hopen u nog vaker te mogen verblijden met onze wijnen.

Goede duidelijke website.
gemakkelijke bestelling.
ruime keus.
snrlle levering.

Timo
Timo

kwaliteit wijn en levering is in orde

Meer respect voor de klant.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Spijtig om te horen dat u ondanks uw melding toch weer gebeld bent. Dit mag niet gebeuren. We zullen contact met u opnemen om dit nu goed voor elkaar te maken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Agressieve verkoop. na een aankoop wordt je gestalkt lijkt het wel. per post en ook per telefoon. bij het eerste elefoontje van ze heb ik ze verteld dat ik niet door wijnbeurs gebeld te willen worden. de tweede keer heb ik ze het weer verteld en me na afloop van het gesprek aangemeld bij het bel me niet register. de derde keer gingen ze gewoon door met hun praatje zelfs na mijn melding niet gediend te zijn van hun commerciele telefoontjes.

A.J. van Dijk
A.J. van Dijk

Constante kwaliteit. Juiste prijs/kwaliteit verhouding, goede service, bereikbaarheid en levering. Cmmunicatie verloopt goed.

Geen.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Dank voor u jarenlange vertrouwen in ons. Leuk om te horen dat u zo positief bent over de Wijnbeurs. We doen ons uiterste best om de proefnotities zo accuraat mogelijk te beschrijven zodat u weet wat u kunt verwachten van de wijn, fijn om te horen dat u hier tevreden over bent!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Al jaren klant en het mag gezegd worden; fantastische wijnen tot op heden hier kunnen bestellen. de smaaknotities zijn loepzuiver en zeer kundig en accuraat.

Pieter-Bas IJdens
Pieter-Bas IJdens

Prima wijn, snelle levering, goede aanbiedingen

Er is op de website geen enkele manier om je communicatievoorkeuren aan te geven.

Geen probleem, maar: De wijnbeurs is heel erg opdringerig. Was ik direct na de bestelling nog geneigd om hier vaker te bestellen, dan is dat gevoel nu wel volledig tenietgedaan door de overvloed aan opdringerige reclame van dit bedrijf. Niet alleen krijg je een nieuwsbrief, je krijgt van dit bedrijf ook nog eens folders in je brievenbus, en je wordt via een call-center telefonisch benaderd met hun aanbiedingen.

Als de aanbieding niet heel erg goed is zou ik eenieder afraden bij dit bedrijf te bestellen, tenzij je heel erg graag tijdens werktijd iemand van de wijnbeurs aan de lijn wil hebben, of iets nodig hebt voor onderin de kattenbak.

Geachte heer,

Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u de Wijnbeurs als opdringerig ervaart, dit is niet onze bedoeling. We zullen contact met u opnemen om ervoor te zorgen dat u de informatie van uw voorkeur wel en niet meer zult ontvangen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Goede wijn, snelle levering, daarna opdringerig en vervelend.

jilt sietsma
jilt sietsma

Volgens mij te veel reclame per post. Al is het steeds weer verleidelijk om iets te kopen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een zeer goede aflevering van het bestelde. prettig te woord staan via de telefoon. kennis van zaken van de medewerkers.

Uitstekend

Altijd snelle en betrouwbare levering.
De bestelde wijn stelt nooit teleur.

nvt

Prima!!.

Uitstekend

Correcte benadering en snelle levering

De vermelding van prijzen met een * die alleen voor vaste klanten gelden zijn verwarrend en kunnen aanleiding geven tot teleurstellende beslissingen.

Goed.

Lodewijk
Lodewijk

Makkelijke site, groot aanbod en regelmatig geode aanbiedingen.

nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Grote keuze en snelle levering. makkelijke site.

Bedrijfsinformatie

Wij geloven in kwaliteit. In de wijn die in het glas zit, daar moeten we enthousiast van worden. Vanuit het glas selecteren wij namelijk de wijn, niet het mooie château of de excentrieke wijnboer. Een mooie bijkomstigheid, maar de inhoud telt. Bij de Wijnbeurs koopt u daarom altijd wijnen van goede kwaliteit. Wij verzekeren u dat er een bijzonder wijn in uw glas zit.
Adres
Oude Enghweg 8