FlowyKids

Een zeer tevreden klant;)

Omschrijving samenwerking

Alexander voelt haarfijn aan welke sfeer ik graag wil weergeven op mijn website www.flowykids.nl. In één ontwerp zit alles wat nodig is direct op z'n plek en is het een kwestie van een beetje... Alexander voelt haarfijn aan welke sfeer ik graag wil weergeven op mijn website www.flowykids.nl. In één ontwerp zit alles wat nodig is direct op z'n plek en is het een kwestie van een beetje bijschaven en de puntjes op de i zetten. Bij iedere vraag die ik stel of verzoek dat ik doe, krijg ik snel een antwoord of wordt het gevraagde aangepast. Aan het einde van het traject word ik op duidelijke wijze ingewerkt dmv een video. Super fijne samenwerking en een aanrader voor anderen die net als ik voor het eerst een website laten maken.
Alice Wiering

Flow Health Communications / Brigitte Nauta-Engelsman

Professionele aanpak en Eigentijds ontwerp

Omschrijving samenwerking

Alexander heeft het logo van Flow Health Communications ontworpen. Hierop voortbordurend heeft hij ook mijn visitekaartje en een folder gecreëerd. Ik ben blij met het resultaat, het is eigentijds,... Alexander heeft het logo van Flow Health Communications ontworpen. Hierop voortbordurend heeft hij ook mijn visitekaartje en een folder gecreëerd. Ik ben blij met het resultaat, het is eigentijds, passend bij mij en mijn activiteiten en aansprekend. Wat ik waardeerde in onze samenwerking waren de korte lijnen, het (snel) kunnen sparren en schakelen, en zeker ook dat Alexander aangeeft wat hij het beste resultaat vindt.

Sarmis888

Sarmis888

Liza160904.

ENC Arnhem

Nieuw logo

Omschrijving samenwerking

Zeer professioneel, meedenkend en punctueel

Studio KOK

Een aanrader!

Omschrijving samenwerking

Alexander heeft naar volle tevredenheid mijn website, logo en huisstijl ontworpen. Door mijn achtergrond als architect is vormgeving extra belangrijk en ook maatwerk ben ik vanuit mijn eigen werk... Alexander heeft naar volle tevredenheid mijn website, logo en huisstijl ontworpen. Door mijn achtergrond als architect is vormgeving extra belangrijk en ook maatwerk ben ik vanuit mijn eigen werk gewend. Alexander sluit hier met zijn werk perfect op aan en is hierin duidelijk onderscheidend ten opzichte van andere websitebouwers. Hij heeft een goed gevoel voor vormgeving en begrijpt wat passend is bij een bedrijf / bedrijfsvisie. De communicatie en samenwerking was daarnaast ook erg plezierig, een aanrader dus!

Simple Impact

Huisstijl Simple Impact

Omschrijving samenwerking

Op het moment van samenwerken was ik nog zoekende in de manier waarop ik mijn bedrijf wilde presenteren. Bureau Kamp is het gelukt om in een kort tijdsbestek mijn 'vage' ideeën om te zetten naar een... Op het moment van samenwerken was ik nog zoekende in de manier waarop ik mijn bedrijf wilde presenteren. Bureau Kamp is het gelukt om in een kort tijdsbestek mijn 'vage' ideeën om te zetten naar een frisse vriendelijke huisstijl. Met trots presenteer ik mijn producten aan mijn klanten.

RecallDesk

De samenwerking verliep heel prettig.

Omschrijving samenwerking

Voor RecallDesk was ik op zoek naar een partij die logo, huisstijl en website kon ontwerpen. Waar ik op afknapte waren bedrijven die slechts 3 ontwerpen wilden aanleveren. In Alexander vond ik... Voor RecallDesk was ik op zoek naar een partij die logo, huisstijl en website kon ontwerpen. Waar ik op afknapte waren bedrijven die slechts 3 ontwerpen wilden aanleveren. In Alexander vond ik iemand die pas tevreden is als jij ook tevreden bent en zich daarbij heel flexibel opstelt. De samenwerking verliep heel prettig. Alexander stond open voor mijn ideeën en wist deze goed te vertalen naar het uiteindelijke ontwerp. Dat ontwerp moest fris, onderscheidend en professioneel zijn. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en krijg ook veel complimenten van andere mensen. Kortom, ik kan Alexander van harte aanbevelen en zal voor volgende opdrachten zeker weer bij hem aankloppen!

Marieke - Adiona

Vakkundig en meedenkend!

Omschrijving samenwerking

Van een oude rommelige onoverzichtelijke site met deskundige hulp van Alxander naar een nieuwe site met overzichtelijke pagina's, handige snufjes én een fris uiterlijk. De overlegmomenten zijn zeer... Van een oude rommelige onoverzichtelijke site met deskundige hulp van Alxander naar een nieuwe site met overzichtelijke pagina's, handige snufjes én een fris uiterlijk. De overlegmomenten zijn zeer prettig geweest en met effectieve input en tips vanuit Alexander. Voor herhaling vatbaar in de toekomst!

Daniël Gras, Green Wave

Bureau Kamp is van onschatbare waarde geweest in de opstartfase van ons bedrijf.

Omschrijving samenwerking

Alexander heeft de gave om tegelijkertijd zowel duidelijk de leiding te nemen in het creatieve proces, als open te staan voor de wensen en gevoelens van de klant. Aan de hand van onze input kan hij... Alexander heeft de gave om tegelijkertijd zowel duidelijk de leiding te nemen in het creatieve proces, als open te staan voor de wensen en gevoelens van de klant. Aan de hand van onze input kan hij visualiseren wat wij slechts vaag konden omschrijven. Hier was ik positief door verrast, want dit geldt zeker niet voor elk grafisch/webdesign bureau.

Daarnaast verloopt de communicatie prettig (het was heel af en toe zelfs gezellig) en hebben wij ook het idee een duurzame relatie opgebouwd te hebben. Alexander is namelijk nooit te beroerd om na afloop van de opdracht nog wat aanpassinkjes te doen, indien gewenst.

Pernexus

Kwaliteit voor een prima prijs

Omschrijving samenwerking

De samenwerking met Alexander was gestroomlijnd en professioneel. Ik zou hem zeker aanbevelen!