Liselotte

Zeer slecht: oplichters! koop hier niets!

Uw ervaring

zak brokken van 80 euro besteld. zou de volgende dag aankomen, maar is nooit geleverd. contact opnemen is niet mogelijk en keurmerken zijn nep. Keurmerk webshop kent ze niet en ze zijn ook geen... zak brokken van 80 euro besteld. zou de volgende dag aankomen, maar is nooit geleverd. contact opnemen is niet mogelijk en keurmerken zijn nep. Keurmerk webshop kent ze niet en ze zijn ook geen partner van bol.com. dit zijn oplichters! Bestel hier niets. Ik heb aangifte gedaan bij de politie. doe dit ook! (3 sterren omdat de reviews daaronder eerst worden voorgelegd)

J.Rijnbout

Zeer slecht ze leveren(bestelling 17-03-2023) niet en op mails en tickets reageren ze niet. Ga mijn advocaat inschakelen

Zeer slecht

Liselotte

Pas op: oplichters!!!!

Uw ervaring

brokken besteld van 80 euro; zou volgende dag geleverd worden, maar ontving nooit bevestiging. kan niet inloggen in account. kan wel order achterhalen, maar is nog niet verzonden. Er zijn geen... brokken besteld van 80 euro; zou volgende dag geleverd worden, maar ontving nooit bevestiging. kan niet inloggen in account. kan wel order achterhalen, maar is nog niet verzonden. Er zijn geen contactmogelijkheden: wel een ticket om aan te maken, maar daar krijg je ook geen bewijs van en al helemaal geen antwoord op (zogenaamd binnen 24 uur reactie). Ook niet op mails en telefoontjes. Keurmerk van webshop blijkt ook nep. Bestel hier dus niets!!!!!!!!!!!!!

René Plat

Slechte ervaring

Uw ervaring

12kg diepvriesvoeding besteld. Na 4 dagen maar eens contact gezocht via de contactpagina, want telefonisch zijn ze onbereikbaar. De vraag waar het bleef, maar helaas geen reactie. Nu 5 dagen verder... 12kg diepvriesvoeding besteld. Na 4 dagen maar eens contact gezocht via de contactpagina, want telefonisch zijn ze onbereikbaar. De vraag waar het bleef, maar helaas geen reactie. Nu 5 dagen verder en nog steeds geen reactie. Weg geld! Pas op met deze aanbieder!

Ingrid

Valse informatie, koop hier niets

Uw ervaring

Ze verkopen producten van bijvoorbeeld 400 gram en dan krijg je 250 gram. Dat doen ze af met foutje in de webshop!

Ed

2 zakken hondenvoer besteld. Slechts 1 is afgeleverd. 2e is blijkbaar zoekgeraakt bij postnl en er zou een nieuwe gestuurd worden. Nooit meer gebeurd. Geen reacties op emails. Telefoon staat altijd... 2 zakken hondenvoer besteld. Slechts 1 is afgeleverd. 2e is blijkbaar zoekgeraakt bij postnl en er zou een nieuwe gestuurd worden. Nooit meer gebeurd. Geen reacties op emails. Telefoon staat altijd op vociemail. Je kunt je telefoonnummer inspreken en dan word je teruggebeld. Dat gebeurt dus ook niet. Inmiddels is de website ook verdwenen.

NOOIT iets kopen hier.

bianca

Slecht bedrijf

Uw ervaring

reageren nergens op en krijg maar een deel van mijn bestelling

Hans

Bar slecht!

Uw ervaring

Hondenvoer besteld wat zogenaamd op voorraad was. na 1 week nog niets ontvangen. Hebben 1x gereageerd op de klacht, maar laten na annulering niets meer van zich horen. Tot nu toe nog geen geld terug... Hondenvoer besteld wat zogenaamd op voorraad was. na 1 week nog niets ontvangen. Hebben 1x gereageerd op de klacht, maar laten na annulering niets meer van zich horen. Tot nu toe nog geen geld terug gezien!

Verbeek

Secht

Uw ervaring

Bestelling niet geleverd geen geld terug niet bereikbaar

Webshop voor honden nl

product zou na 2 dagen aankomen netjes betaald er werd niets geleverd mails word niet op gereageerd van 14 april ben ik al bezig voor mijn geld terug te krijgen na heel veel mails te sturen en... product zou na 2 dagen aankomen netjes betaald er werd niets geleverd mails word niet op gereageerd van 14 april ben ik al bezig voor mijn geld terug te krijgen na heel veel mails te sturen en blijven doorzetten heb ik eindelijk mijn geld na meer dan 1 maand nog nooit zo een slechte ervaring gehad met websites nooit iets bestellen alleen maar ellende

Zeer slecht