Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

Ellen Bosch

De opleiding "Start je WordPress Webbouwbedrijf" heeft mijn verwachtingen overtroffen.

De combinatie van online en 1-op-1 begeleiding bood mij de perfecte balans tussen flexibiliteit en structuur en werd ook nog eens aangepast aan mijn specifieke behoeften.

Manuela, mijn docent, is werkelijk buitengewoon. Haar toewijding om mij te laten groeien op het gebied van websites maken is oprecht inspirerend. Ze heeft het vermogen om complexe informatie helder over te brengen dat diepe indruk op mij heeft gemaakt. Haar enthousiasme en energie waren aanstekelijk en motiveerden mij om het beste van mezelf te laten zien. Ze deelde haar kennis met zoveel passie, deskundigheid en warmte, waardoor niet alleen mijn vaardigheden zijn verrijkt, maar ook mijn enthousiasme en zelfvertrouwen enorm zijn vergroot.

De praktische opdrachten waren uitdagend en waardevol, waardoor ik mijn vaardigheden naar een hoger niveau kon tillen.

Kortom, deze opleiding heeft me niet alleen de tools gegeven om een succesvol bedrijf op te starten, maar heeft ook mijn persoonlijke groei gestimuleerd. Een absolute aanrader!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

flexibel en denken met je mee, persoonlijk, inspirerende docent, waardevolle opdrachten, goede begeleiding, sterke en heldere communicatie

Dieter De Sterck

Ik had een beetje doe-het-zelf ervaring met het bouwen van een website, maar met de opleiding 'Start je WordPress Webbouwbedrijf' voel ik me nu echt klaar om hier verder mee te gaan. Een van de... Ik had een beetje doe-het-zelf ervaring met het bouwen van een website, maar met de opleiding 'Start je WordPress Webbouwbedrijf' voel ik me nu echt klaar om hier verder mee te gaan. Een van de krachtpunten bij deze opleiding is dat er echt naar het individu gekeken wordt en je heel gericht aan skills kan werken, zonder tijd te verliezen aan zaken die je al in de vingers hebt. De persoonlijke aanpak en de aangename contacten zorgden voor de nodige motivatie om dat stapje extra te zetten. Een echte aanrader!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Persoonlijke aanpak, aanpak op maat, ruimte voor initiatief en positieve uitdagingen.

Renate Jansen

Duidelijke training waarmee je echt je bedrijfswebsite volledig leert bouwen.

Hele duidelijke video’s.
Goede support bij problemen.
Vriendelijke personen.
Korte lijnen met persoonlijk contact.
Echt mogelijk om met behulp van de video’s te leren hoe je stap...
Hele duidelijke video’s.
Goede support bij problemen.
Vriendelijke personen.
Korte lijnen met persoonlijk contact.
Echt mogelijk om met behulp van de video’s te leren hoe je stap voor stap je eigen website bouwt.

Tes Schults

Duidelijke training waarin je leert wat je allemaal kan doen als VA en hoe je het kan uitvoeren.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Duidelijke instructie video's. Fijne feedback via de mail en video's. Je kan de opleiding in eigen tempo uitvoeren. Direct antwoord op vragen.

Annuska Ogink

Goed, gestructureerde, volledige lesstof, in eigen tempo te volgen.
Zelfs voor een digibeet als ik, kom ik tot hele mooie resultaten.
Behulpzaam met "problemen" met een vrij snelle reactie.

Volledigheid, duidelijkheid

Floor Schmeets

De leeromgeving is duidelijk, leerzaam en bijna verslavend

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Alles is heel duidelijk, en als je een vraag hebt krijg je snel antwoord.

Wendy Risseeuw

Met de training Webassistant leer je niet allen wat je moet doen maar ook hoe je iets moet doen. Samen met de opdrachten, waar je steeds persoonlijke feedback op krijgt, weet je de kennis ook in de... Met de training Webassistant leer je niet allen wat je moet doen maar ook hoe je iets moet doen. Samen met de opdrachten, waar je steeds persoonlijke feedback op krijgt, weet je de kennis ook in de praktijk toe te passen. Dit alles maakt de training super waardevol en zorgt ervoor dat je zelfverzekerd je vak als Virtual assistant kan uitoefenen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Wat ik een erg sterk punt vind is de manier waarop onderwerpen eenvoudig worden uitgelegd. Ook de opdrachten en de feedback maakt deze training zeer waardevol.

Reactie Weblish:

Dank je wel voor deze mooie woorden, Wendy. Ik heb met plezier jouw opdrachten nagekeken :-)

Jellie Timmer

Mooie training, duidelijke uitleg, goede begeleiding

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Elke vraag wordt beantwoord; goede begeleiding

Mady

Superleuke training en trainers!

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Leuk en informatief! Super assistentie ook!

Made with love by astrid

Ik vind Weblish en de medewerkers top, jullie dragen nieuwe startende ondernemers een warm hart toe met een groot gun factor ❤️. Ben zo blij dat ik jullie ontdekt heb….

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Het geduld en enthousiasme waarmee ze iets uitleggen als je een vraag hebt.