Weblish

Kennisniveau docent
Niveau van de training

ACOM, de Bond van Defensiepersoneel

We dachten een cursus te krijgen, maar werden vervolgens geheel begeleid bij het bouwen van de website. Complete ervaring praktisch opleiden. Fijne cursus/training/begeleiding. Niet een... We dachten een cursus te krijgen, maar werden vervolgens geheel begeleid bij het bouwen van de website. Complete ervaring praktisch opleiden. Fijne cursus/training/begeleiding. Niet een standaardcursus, maar perfect maatwerk. Alle tijd voor vragen en antwoorden. Vooral het meedenken werd op prijs gesteld. Stukje betrokkenheid. Gaf verbeterpunten aan.

Prima, ga zo door.

Victoria, Transitium Groep

Een nuttige training compleet op maat. Erg prettig het één op één concept. Zo is er voldoende ruimte om al je vragen te beantwoorden. Bedankt Manuela! En tot snel voor de volgende cursus Wordpress

één op één

Rene

Gezellig, maar te weinig inhoud

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Workshop Canva en Pixlr gedaan. Goede sfeer, maar het niveau is echt onvoldoende. Eerste uur was een trainer die door het programma heen klikte en het tweede uur was 'ga maar lekker stoeien met alle... Workshop Canva en Pixlr gedaan. Goede sfeer, maar het niveau is echt onvoldoende. Eerste uur was een trainer die door het programma heen klikte en het tweede uur was 'ga maar lekker stoeien met alle mogelijkheden, je hebt van zelf wel een voorbeeld'. Kwam over als onvoorbereid en chaotisch. €100 is gewoon te duur hiervoor, prijs/kwaliteit klopt niet. En Pixlr is sowieso nauwelijks aan bod geweest. Wat de training waardevoller zou maken is een beter gestructureerde inleiding en een MUST is echt een goede case/oefening, waarin alle belangrijke functies worden geraakt. Daarnaast een evaluatieformulier, zodat feedback ook 1 op 1 gegeven kan worden ;)

Rian Office Support

Training turbo web assistant en training canva heb ik als zeer goed ervaren.

Joyce Carels

Heel persoonlijk, vriendelijk, terzakekundig.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Sterke punten: persoonlijk op maat, goede tips, mogelijkheid om achteraf nog iets te vragen
Tips: zet de factuur op 30 dagen. Ook al is de tekst vriendelijk, het blijft vervelend om herinneringen te ontvangen, terwijl het administratieve proces van onze organisatie niet is afgestemd op 14 dagen facturen.

Machteld Verkerk/VA Machteld

Een zeer gedegen en complete training, waarmee je goed kunt starten als zelfstandig webbouwer.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Wellicht een leerstofoverzicht bij de start van de training om goed overzicht te hebben op wat je nog gaat leren en af te vinken wat je al hebt geleerd.

Dit is nu de tweede keer dat ik dit ontvang terwijl ik de training nog moet volgen.
Dit geeft een hele slechte indruk van jullie marketing

mcvhbldfjkbaljk

Masja

Ik vond het een nuttige cursus. Ik vond locatie met navigatie moeilijk te vinden. De weg die je moet nemen om de gebouwen heen wat in eerste instantie op een fietspad lijkt, heb ik meerdere keren... Ik vond het een nuttige cursus. Ik vond locatie met navigatie moeilijk te vinden. De weg die je moet nemen om de gebouwen heen wat in eerste instantie op een fietspad lijkt, heb ik meerdere keren gemist.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Ik vond het tempo erg snel waardoor we op het einde eigenlijk tijd te kort kwamen bij de voor mij meest belangrijke informatie. Mag ook meer nazorg zijn.

Truus Bitter | AUB.Support

In slechts twee dagdelen heb ik het gevoel goed uit de voeten te kunnen met de kennis die aangedragen werd.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Opvolging van het toesturen van opdrachten en naslagwerken kan beter

Heel goed, lekker praktisch, ruim voldoende persoonlijke aandacht en terzake kundig.

Sterke punten, verbeterpunten of tips

Nee, eigenlijk niet. Ik was helemaal tevreden. Prijs-kwaliteit verhouding prima.