Gebruiksgemak van het product
Hoe bent u geholpen door de helpdesk?

Horeca Beveiliging Haaglanden

Is een perfect programma voor je facturen en administratie te doen.

Madmen Avenue

Mijn account werd uit het niets geblokkeerd. Ik ben alles kwijt. Ik heb geen toegang meer tot mijn administratie van een paar jaar. Ik bel ze, ik mail ze en ik krijg niets te horen. Ze nemen niet op... Mijn account werd uit het niets geblokkeerd. Ik ben alles kwijt. Ik heb geen toegang meer tot mijn administratie van een paar jaar. Ik bel ze, ik mail ze en ik krijg niets te horen. Ze nemen niet op en ze geven geen antwoord. Ik kan geen kwartaal aangifte doen, niets. Ik gebruik het al een paar jaar zonder problemen en dan dit uit het niets. Zo bizar. Kunnen jullie aub mijn account weer herstellen!?

Reactie WeFact B.V.:

We hebben een aantal veiligheidssystemen om het gebruik van WeFact te analyseren en misbruik te voorkomen. Helaas is jouw gedrag ten onrechte bestempeld als misbruik. Inmiddels is er contact geweest... We hebben een aantal veiligheidssystemen om het gebruik van WeFact te analyseren en misbruik te voorkomen. Helaas is jouw gedrag ten onrechte bestempeld als misbruik. Inmiddels is er contact geweest en kun je weer gebruik maken van WeFact. Excuses dat dit gebeurd is.
We zijn blij dat je al jaren tevreden gebruik maakt van WeFact!

De Spiegel zonwering

Erg goed en overzichtelijk. Wij gebruiken het voor offertes en uitgaande facturering

Renier Vermaak, Picto Nederland

Goed, fijne service en gebruik

Rudangel Rosa klussenbedrijf

Heel erg tevreden een misverstand snel opgelost! Echt geweldig

Mulderfinancieel B.V.

Sinds enkele weken maken we zelf en een aantal klanten gebruik van wefact. Fantastische gebruikerservaring en mooie functionaliteiten die het facturatieproces stroomlijnen en efficient maken.

VDBZ

Professional, efficient, effective with wonderful support