Klantvriendelijkheid en service

Leuk boekje

Anja Kreemer

Pensioen Kitty Leenders

Pluspunten Vriendenboeken

Is makkelijk en vriendelijk om erin te werken
Communicatie met jullie was super

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Waren heel positief was ook erg verrast door de teksten van collega's

Sportbedrijf

Pensioen Collega,

Pluspunten Vriendenboeken

Super mooie, originele boek met hele goeie service.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Ze was super blij met het boek met kostbare herinneringen.
Nu op naar de volgende pensioen boek. Dankjewel.

Isabella

Ik ga hier vaker bestellen!

Pluspunten Vriendenboeken

Je bestelling is supersnel binnen. Ook kijken de medewerkers van vriendenboeken echt naar je design en helpen ze je daar ook mee!

geweldig!

Tim Vroomans

Review Tim over vriendenboek aan Bram

Pluspunten Vriendenboeken

Gemakkelijke interface waarin alles dat nodig is goed te vinden is. Het maken van een vriendenboek is daardoor erg intuitief

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

We hebben hem nog niet gegeven

Anne

Zeer gebruiksvriendelijk, top resultaat!

Pluspunten Vriendenboeken

Zeer gebruiksvriendelijk, top resultaat! Aanrader wat mij betreft. Voor alle vrienden was het boek eenvoudig online in te vullen, en voor mij als samensteller was het ook heel prettig om mee te... Zeer gebruiksvriendelijk, top resultaat! Aanrader wat mij betreft. Voor alle vrienden was het boek eenvoudig online in te vullen, en voor mij als samensteller was het ook heel prettig om mee te werken. En toen ik een vraagje had, kreeg ik meteen antwoord van Marjon van Vriendenboeken; fijne service.
Een vriendin had laatst met een andere aanbieder een vriendenboek gemaakt. Dat had veel meer opmaak-opties dan Vriendenboeken.nl, maar het bleek een hel met allerlei foutmeldingen en softwareproblemen. Dus ik ben heel blij dat ik voor Vriendenboeken.nl heb gekozen. Kortom, aanrader! Eindresultaat is geweldig, mét leeslint, love it!

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Het boek ga ik zaterdag als verrassing aan mijn zus geven, maar ik weet zeker dat dit het dierbaarste boek wordt in haar huis!

Judith

Top!

Pluspunten Vriendenboeken

Makkelijk in te vullen, flexibel mbt de vragen, behulpzaam bij vragen

Heel enthousiast

Michiel van Leeuwen

Zeer geslaagd cadeau

Software werkt makkelijk

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

Mijn vrouw was enorm blij met het boek en ook haar omgeving reageerde zeer positief op het eindresultaat.

Dana

Heel erg tevreden over de service!

Pluspunten Vriendenboeken

Omdat ons boek vrij snel gemaakt moest worden, is in overleg dit goed opgepakt, 10 punten! Het resultaat heb ik niet kunnen bewonderen doordat het boek naar de ontvanger is verstuurd, echter de... Omdat ons boek vrij snel gemaakt moest worden, is in overleg dit goed opgepakt, 10 punten! Het resultaat heb ik niet kunnen bewonderen doordat het boek naar de ontvanger is verstuurd, echter de digitale versie zag er erg goed uit.

Hoe waren de reacties op het vriendenboek?

De ontvanger is erg blij ermee! Vooral over de inhoud :)