jh born

Goed kwaliteit deuren

Goed op de hoogte gehouden. Vriendelijk chauffeur

Kyra Hamakers

Duidelijke informatie, vriendelijk!

De informatie op de website is heel duidelijk met zowel tekst, foto's als filmpjes. Zo weet je precies wat je moet bestellen. Bedrijf komt afspraken na en personeel is vriendelijk!

Ilonka

Zeer goede service, goed geholpen van begin tot het eind met als resultaat een onwijs mooj deur waar we super blij mee zijn!

Overzichtelijk

A. Bults

Geweldig! Prima bereikbaar en denken mee met de klant

Zeer goed bereikbaar. Ik kreeg hele bruikbare adviezen. Er wordt met je meegedacht. Ik was eerst huiverig om via internet een deur te bestellen. Maar dit is totaal niet nodig. Alles ging goed. De... Zeer goed bereikbaar. Ik kreeg hele bruikbare adviezen. Er wordt met je meegedacht. Ik was eerst huiverig om via internet een deur te bestellen. Maar dit is totaal niet nodig. Alles ging goed. De deur werd ook op maat gemaakt.

Theo

Wij zijn gaan kijken hoe de deur er uit zag omdat we twijfelden tussen twee modellen.
Wij zijn daar uitermate goed geholpen en geïnformeerd om de juiste beslissing te nemen.

Zie boven

ah jansen

Perfect verlopen alles op tijd geleverd

afspraak nagekomen

J. Supusepa

Netjes!!

Erg aardige bezorgen die mijn deuren neerzette waar ik ze graag wilde hebben!

joost

Levering zeer slecht lokt klanten om te zeggen levering 5 werkdagen terwijl dit 6 tot 8 weken duurt.

retour betalingen zeer snel

Reactie VoordeelDeuren.nl:

Beste Joost, ik begrijp je frustratie. De levertijd hoort 5 dagen te zijn en is uitgelopen (constant in overleg) naar 6 tot 8 weken. En dan hebben we je deuren binnen, zijn we allemaal blij, is er... Beste Joost, ik begrijp je frustratie. De levertijd hoort 5 dagen te zijn en is uitgelopen (constant in overleg) naar 6 tot 8 weken. En dan hebben we je deuren binnen, zijn we allemaal blij, is er eentje beschadigd. Ik zou net zo reageren als jij.
Klanten lokken doen we NIET. Lees de reviews maar na en je komt er vele tegen die we sneller leveren (in overleg) met de klant. Klant is koning en doen we alles voor.
Nogmaals excuus dat we niet konden leveren zoals we dat altijd doen.
Vriendelijke groet,
Klantenservice Voordeeldeuren

JH Boere

Prima netjes afgeleverd
Zelfs nog een dag eerder dan gepland
Van te voren was dit telefonisch gevraagd of dat uitkwam .

Goede site

Veerle

Prettige ervaring, zou hier zeker weer bestellen!

Snelle levertijd, goede communicatie, vriendelijke chauffeur