Mohamed Baladi

Goede service verleend door VoordeelDeuren. De deur was uiteindelijk ook de goedkoopste bij hen.

Daniel

Goed advies bij een binnendeur op maat.

Goede en snelle communicatie

J.Brontsema

Had een links draaiende deur besteld krijg een rechtsdraaiend
Had een links draaiende deur besteld krijg een rechtsdraaiend
Per mail het probleem uitgelegt kost extra deur met alles erop en aan. Ze hebben een goede compensatiebod geboden, dat was super.
goede cotact vriedelijk en snel opgelost

goede mail contact en een snelle oplossing en compensatie aanbod

Ccm Sier

Goede service gewoon top

j van gils

Super

komen afspraken na

C.W.M. Vonk

Prima bedrijf

Snelle en correcte levering. Goed materiaal.

jh born

Goed kwaliteit deuren

Goed op de hoogte gehouden. Vriendelijk chauffeur

Kyra Hamakers

Duidelijke informatie, vriendelijk!

De informatie op de website is heel duidelijk met zowel tekst, foto's als filmpjes. Zo weet je precies wat je moet bestellen. Bedrijf komt afspraken na en personeel is vriendelijk!

Ilonka

Zeer goede service, goed geholpen van begin tot het eind met als resultaat een onwijs mooj deur waar we super blij mee zijn!

Overzichtelijk

A. Bults

Geweldig! Prima bereikbaar en denken mee met de klant

Zeer goed bereikbaar. Ik kreeg hele bruikbare adviezen. Er wordt met je meegedacht. Ik was eerst huiverig om via internet een deur te bestellen. Maar dit is totaal niet nodig. Alles ging goed. De... Zeer goed bereikbaar. Ik kreeg hele bruikbare adviezen. Er wordt met je meegedacht. Ik was eerst huiverig om via internet een deur te bestellen. Maar dit is totaal niet nodig. Alles ging goed. De deur werd ook op maat gemaakt.