Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

De krou

Keurige afwerking van de vloer.
Vriendelijke mensen en verstand van vloeren schuren.

Vakmanschap en alles keurig achter gelaten. Snelle en goede afspraken

Ik zou niet weten wat beter kan.
Alles was perfect

Goeie ervaring

Komt afspraken prima na

Geen verbeterpunten

G. Brink-Hindriks

Prettig, duidelijk in informatie, correct in uitvoering. Zowel op de vloer als via de administratie. Vriendelijke mevrouw aan de telefoon

De werknemer levert keurig werk. Alles bij einde werkdag aan materiaal opgeruimd. Komt afspraken na bv op tijd aanwezig, telefonisch contact over vertrek en sleutel.

Rob

Prachtige gietvloer gelegd in ons nieuwe huis.

Kennis van zaken, netjes werken, sleutel overhandigd en hun gang laten gaan.

Otto de Boer

Heldere offerte, tijdig en snel. Afspraken perfect nagekomen , positieve medewerkers met verstand van zaken.

Korte lijnen, bereikbaar, vakkundig, afspraak is afspraak.

Nvt

Marc van den Berg

Top.

Kennis van zaken hebben.

Jan de Ridder

Snelle reactie op aanvraag en helder advies. Wat niet kan is ook goed benoemd en gelukkig tot een mooie oplossing gekomen en gemaakt voor onze beschadigde vloer

Snel en meedenkend

Er zou een lak moeten zij waar je meteen weer overheen kan lopen. Wat onhandig met naar boven gaan dan moeten we over de vloer zelf maar daar kunnen de mannen van de vloer niks aan doen

Elise Pastoor

Communicatie vooraf vlot, ter plekke vriendelijk en betrouwbare mensen, wat ons heeft doen besluiten om zelf aan het werk te gaan en de mensen in ons huis te laten. 's Middags een net huis en... Communicatie vooraf vlot, ter plekke vriendelijk en betrouwbare mensen, wat ons heeft doen besluiten om zelf aan het werk te gaan en de mensen in ons huis te laten. 's Middags een net huis en geoliede vloer aangetroffen.

Vriendelijkheid en betrokkenheid

We hadden vooraf een stukje hout van onze vloer ingeleverd. Misschien handig om op zo'n stukje te testen wat de olie met de kleur doet. In ons geval is de vloer behoorlijk donkerder geworden in het... We hadden vooraf een stukje hout van onze vloer ingeleverd. Misschien handig om op zo'n stukje te testen wat de olie met de kleur doet. In ons geval is de vloer behoorlijk donkerder geworden in het echt. Geen kritiek, maar puur als tip bedoeld. Gelukkig heeft Aart een aan bod gedaan om de kleur weer terug te brengen, we bedenken even wat we gaan doen.

Jullie hebben bij onze gevlinderde betonvloer een nieuwe toplaag aangebracht. Contact was erg goed, jullie waren mooi op tijd en hebben netjes gewerkt.

Netjes werken
Goede communicatie
Afspraken op korte termijn in te plannen

Denk om de plintjes...