Vliegtickets.nl

Vliegtickets.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vliegtickets.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company660
7.3/10
79 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vliegtickets.nl met 7.3/10. Gebaseerd op 660 ervaringen.

Bilo Hoogeveen
Matig
Bilo Hoogeveen

Web site niet klantvriendelijk genoeg

Score voor Vliegtickets.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Heb al vaker geprobeerd tickets te bestelken via vliegtickets.nl steeds niet gelukt,.
zijn veel zakelijk tickets nodig voor macedonie....
nu weer geprobeerd eindhoven skopje wizz air vliegt deze relstie is niet te vinden bij jullie.....

Jan
Jan

Het inwisselen van airmiles vind ik een plus.

Bij het verversen van het scherm (na een fout) schieten de oude verzekeringen weer aan (bij mij was dat de Ticketverzekering). Je moet dus goed blijven opletten! Mijn advies: zorg ervoor dat mijn eerdere keuze bewaard blijft, ook bij een foutmelding.

Wat de te verkrijgen korting betreft, zet direct achter de button van het verzilveren van de korting dat je dan lid moet worden van 'Winkelen en sparen'. Dat scheelt een hoop ergenis. Geef anders standaard 5 euro korting en 15 extra als je lid wordt.

Beste Jan,

Bedankt voor jouw feedback!

Wij hebben jouw feedback gedeeld met de verantwoordelijke afdeling binnen onze organisatie. Er zal moeten worden onderzocht hoe het heeft kunnen plaatsvinden dat de verzekering weer aangevinkt stond bij het verversen van het scherm. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Inmiddels hebben wij de kosten van de ongewenste verzekering gerestitueerd.

Winkelensparen.nl is een partij waarmee wij een samenwerking hebben, het is een online spaarprogramma waarmee men 10% korting krijgt wanneer men online winkelt bij populaire retailers. Klanten krijgen deze cashback direct op hun rekening gestort wanneer men meer dan EUR 5 per maand heeft gespaard. Na een aankoop via onze website, www.vliegtickets.nl, ontvang je een aanbod om een cashback beloning te krijgen voor een eerstvolgende aankoop op de website. Door op de button te klikken kom je op de inschrijfpagina van Winkelen & Sparen terecht. Hierop staat vermeld dat – om in aanmerking te komen voor deze cashback – men lid dient te worden van het spaarprogramma. De vereiste gegevens om lid te worden zijn een naam, e-mailadres, postadres, wachtwoord en credit- dan wel debitcard gegevens. Met het invullen van het inschrijfformulier ga je een lidmaatschap aan van EUR 15,- per maand.

Wij hopen de kwesties enigszins te hebben verduidelijkt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Boeken gaat redelijk makkelijk. na het kiezen van alle opties (waaronder geen ticketverzekering) kreeg ik bij het doorklikken naar een volgende pagina een melding dat er geen spaties in de achternaam mogen staan. dit heb ik aangepast, en doorgeklikt. achteraf bleek, dat de ticketverzekering toch geboekt was. door de foutmelding op het scherm bleek dat de ticketverzekering automatisch weer aangevinkt werd. daar was ik niet blij mee. .
na mijn klacht hierover heeft vliegtickets.nl dit bedrag aan mij gerestitueerd. heel netjes. .
verder biedt vliegtickets.nl een korting aan voor een volgende boeking. je kunt na de boeking op een button drukken om de korting te verzilveren. echter, dan blijkt dat je lid moet worden van 'winkelen en sparen' om die korting te krijgen voor maar liefst 15 euro per maand. van dit soort acties word ik altijd een beetje kriebelig.

Ioana
Ioana

Beste Ioana,

Bedankt voor jouw beoordeling!
Dit wordt erg gewaardeerd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Good prices and easy to book!.

Anna
Anna

Customercare

Wees helder en stop je boekingskosten in je bedrag en kom hier niet achteraf mee. Geef aan hoe zaken worden verrekend of juist niet worden verrekend (bijvoorbeeld Aimiles 0). Reageer correct op reclamaties

Beste Anna,

U geeft aan dat er tijdens het online boekproces iets is misgegaan met de inwisseling van de Air Miles. Achteraf inwisselen van Air Miles is normaliter niet mogelijk, echter in deze situatie hebben wij contact met de Air Miles klantenservice opgenomen om de inwisseling alsnog te aten plaatsvinden, het kortingsbedrag is naar uw rekening terug gestort.

Jouw prijsgarantie verzoek is gehonoreerd. Jij hebt op de boekdatum elders (een) voordeligere vlucht(en) gevonden, hiermee voldeed je aan de prijsgarantie voorwaarden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Airmilesgegevens voor korting bleken niet verrekend en boekingskosten werden voor mij niet voldoende duidelijk bovenop de prijs meegerekend, daar waar andere zelfde boekingssites dit niet doen. dit werd mij duidelijk bij boeking betaald te hebben zonder de verwachtte verrekening..
een goedkopere zelfde vlucht op de dag van boeking gevonden en direct via de mail gemeld. de op de boekingsdag gemaakte printscreen van de goedkopere vlucht later doorgestuurd omdat het mailformulier geen bijlagemogelijkheid had en de helpdesk al dicht was, gemaild maar werd niet akkoord bevonden. hierover (airmiles, boekingskosten en laagste prijsgarantie) een klacht ingediend welke niet werd gehonoreerd met als antwoord "helaas kunnen we niet ....."., wat extra zuur was..
na een slechte recensie zijn mijn klachten serieus genomen en ben ik uitermate vlot geholpen door customercare.

Monique
Monique

Als je doet wat je beloofd een sterk punt vindt dan dit.

reageren op mails en als beloofd wordt om terug gebeld te worden kom je belofte dan na

Beste Monique,

Bedankt voor jouw feedback.

De Customercare afdeling heeft jouw e-mail niet ontvangen, maar heeft zojuist wel een reactie gestuurd naar aanleiding van jouw feedback hier. Onze excuses dat er afspraken eerder niet zijn nagekomen, wij hopen dat de e-mail meer duidelijkheid verschaft.

Er is een test uitgevoerd met de app en de toevoeging van vluchten aan de tijdlijn in de app werkt, echter af en toe geeft deze een foutmelding en dat wordt door onze IT afdeling verder uitgezocht. Na een eerste foutmelding werkt de toevoeging bij een tweede poging vaak wel. Onze excuses voor de hinder die je hiervan hebt ondervonden.

Over de ETA heb jij meer informatie per e-mail ontvangen. Natuurlijk heb jij altijd zelf de keuze waar je eventueel benodigde reisdocumenten aanvraagt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Als het loopt zoals het hoort zijn er geen klachten. dit jaar heb ik er helaas al twee:.
1. de app werkt niet, ik kan de geboekte vlucht niet in de app krijgen, de vlucht wordt niet herkend. ik heb gebeld maar ze konden niet zien waar het aan lag, ze zouden het uitzoeken en ik zou terug gebeld worden. ik wacht nog steeds..
2. ik kreeg een mail met het voorstel een visum te regelen via een link in hun site. nu kan je dit heel makkelijk zelf via internet doen voor sri lanka via de eta site. uit nieuwsgierigheid de link aangeklikt, als je het via deze site zou doen ben je zeker drie keer zo veel kwijt. hier heb ik een mail voor gestuurd aan customer care en gevraagd waarom ze de optie niet aanbieden om het rechtstreeks via eta te doen. ik wacht nog steeds op antwoord. .

W.Staat
W.Staat

Beste,

Bedankt voor jouw feedback, ook namens Guus!
Wij zijn blij dat de reservering alsnog is gelukt met behulp van onze reisspecialist.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Had afgelopen weekend (27-01-2017) problemen met het boeken van een vlucht naar zuid afrika. reservering was niet gelukt door een update bij de luchtvaartmaatschappij. volgende dag (28-01-2017) werd mijn probleem op professionele wijze opgelost door medewerker "guus" van schipholtickets. het is prettig te constateren dat men meedenkt, zodat alsnog.
alles geregeld werd. hiervoor dank.

Vliegtickets.nl 1 beoordeling

Jullie konden een prijs voor de bagage geven terwijl ik bij andere dit via de luchtvaartmaatschappij separaat moest boeken

Beste,

Bedankt voor jouw positieve feedback! Dit wordt erg gewaardeerd.
We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met ons aanbod .

Score voor Vliegtickets.nl:4/5

Gewoonweg top..
andere sites konden geen prijs voor bagage geven vliegtickets wel .

Jaap Don
Jaap Don

Customer service afdeling. Tickets zeer snel te boeken . Soms voordeliger dan in het land zelf.

Beste Jaap,

Bedankt voor jouw feedback!

Mogelijk heeft een storing bij Air Miles ervoor gezorgd dat er iets mis is gegaan met het inwisselen van de Air Miles. Nogmaals onze excuses dat jij hierover telefonisch geen duidelijkheid hebt ontvangen. Desondanks zijn wij blij te vernemen dat onze Customercare afdeling het naar tevredenheid voor jou heeft kunnen oplossen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Airmiles storing behoorlijk gefrustereerd. volgens de telefoniste eigen schuld had ik maar niet moeten boeken..
ben benieuwd wat de klantenservice hiermee doet. wacht ik af. vandaag nog twee tickets geboekt en kon ik zonder problemen wel airmiles inwisselen. uitstekend geholpen door de customer service afdeling. alles geregeld en de miles ingeleverd. nu alleen de telefoniste nog wat raining geven.

P. Donker
P. Donker

razendsnelle communicatie via WhatsApp

Storingen etc. even op website vermelden

Beste,

Bedankt voor jouw positieve feedback!
We zijn blij te vernemen dat je tevreden bent met onze dienstverlening via Whatsapp.

Prima!.
storing met afboeken airmiles..
maar razendsnel herstel via whatsapp..
binnen een paar seconden antwoord, excuses en compensatie..
top!.

Sylvia
Sylvia

Zeer fijne website om te gebruiken. Duidelijk overzichtelijk. Vergeleken met anderen veel beter.

Het enige puntje voor mij is, dat ik iedere keer opnieuw mijn voorkeursvliegmaatschappijen aan moet passen. Jammer dat ik er niet een paar tegelijk aan kan vinken.

Reactie Vliegtickets.nl:

Bedankt voor het delen van jouw positieve feedback! Dit wordt erg gewaardeerd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaringen zijn altijd goed geweest. zelfs de laatste vlucht moest is wegens familieomstandigheden paar uur voor de vlucht annuleren. ben zeer goed en vriendelijk geholpen en werd nadat ze geannuleerd had snel teruggebeld.

Bedrijfsinformatie

Vliegtickets.nl is één van de grootste webwinkels voor vliegtickets in Nederland. Wij verkopen alle vliegtickets van en naar wereldwijde bestemmingen. Wij tonen niet alleen de standaard vliegtickets prijzen, maar ook speciale onderhandelde prijzen en prijzen van low cost airlines.
Adres
Suikersilo Oost 41