Vliegtickets.nl

Vliegtickets.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Vliegtickets.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company675
7.3/10
78 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Vliegtickets.nl met 7.3/10. Gebaseerd op 675 ervaringen.
Redelijk

Vliegtickets.nl 1 beoordeling

Website en service is goed genoeg, alleen de volgende tekst.
'klik hier om uw korting van €20 op te vragen.
op uw volgende boeking bij vliegtickets.nl!''.
is misleidend en heeft niets te maken met een korting maar het aansmeren van een abonnement voor 'winkelen en sparen', welke je uiteindelijk 15 euro per maand kost. gewoon niet doen dit soort acties.

nvt

Dat aanbod van winkelen en sparen is echt onzinnig. Moet je als bedrijf niet willen.

Score voor Vliegtickets.nl:4/5

Nvt.

Klaas Antonides
Uitstekend
Klaas Antonides
Score voor Vliegtickets.nl:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Al jaren regelmatig geboekt via vliegtickets.nl. nog steeds naar alle tevredenheid.

Matig

Lees bovenstaande

Score voor Vliegtickets.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Tickets australië geboekt voor mijn schoonouders vliegtickets regelt ook het visum..
gevraagd met rolstoelassistentie voor meneer want hij kan niet lopen.
staan ze op schiphol met een verkeerde geboortedatum in het visum dus een hoop gedoe en weer opnieuw betalen .
(de kosten wel terug gehad).
terugreis van australië via china aankomst in china om 8 uur in de ochtend en de aansluitende vlucht naar amsterdam vertrekt om 00.45 dezelfde dag.??? heb de klantenservice verteld dat het niet mogelijk is omdat ze er dan nog niet zijn ze moeten nog 7.15 uren vliegen!.
klantenservice zou een andere om boeking maken maar ik hoor niets, na twee weken nog maar een keer gebeld en toen lukte het..
ik kreeg opeens de gedachte hoe het zou zitten met de rolstoel op de terugweg dus voor de zekerheid maar weer bellen..
en ja hoor dat was niet geregeld..
als ik vraag om assistentie op de heen weg dan vraag je toch of ik het ook op de terug weg nodig heb..
al met al een hoop gedoe met het geluk dat er nog een schoonzoon is die het regelt want anders??.

Slecht

snel betalen

nee ze doen wat zij willen

Score voor Vliegtickets.nl:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Antwoord niet op email stuurt je door naar tap air daar word je geholpen in portugees niet te verstaan per telefoon koste me 2 keer 20,-euro beltegoed er werd niet op genomen allen in de wacht tot beltegoed op is .ik wilde weten of ik bagage kon bij boeken .ik kwam er achter dat ik 150,- euro moest betalen voor een koffer van 20 kilo . ik stond op schiphol en kon niet meer terug met de bagage als ze me geandwoord haden op mijn mail had ik hem in maastricht gelaten voor deze prijs . verder ben ik uit brasilien vertrokken dan geld 2maal 32 kilo bagage bij mij maar2 maal 23 kilo om dat ik nederlander ben.
dit is niet eerlijk.

amber
Uitstekend
amber

Reactie Vliegtickets.nl:

Beste Amber,

Bedankt voor jouw feedback! Dit waarderen wij enorm!

Groet,
Vliegtickets.nl

Score voor Vliegtickets.nl:5/5

Prima bedrijf.

Vliegtickets.nl 1 beoordeling

De website is niet helemaal duidelijk. maar wat ons echt stoort is dat je met 20 euro wordt lekker gemaakt en dan willen ze alles van je weten. alleen je pincode hoef je nog net niet door te geven. niet sjiek...

Matig

Het werkt, ik weet geen alternatief

Zorg voor transparantie

Score voor Vliegtickets.nl:2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Bij het betalen/afrekenscherm was de prijs ineens 30 euro hoger.

Redelijk

erg veel aanbiedingen die niet nodig zijn.

Score voor Vliegtickets.nl:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Ik vind dat zogenaamde kortingsgedoe erg vervelend. eerst beloof je korting, maar daarna pas ontdek je dat je lid moet worden van een club. geen zin in. niet eerlijk. geef gewoon een code en houdt een goede klant niet zo voor de gek..
volgende keer naar de concurrent.

verkaik

Het "aanbod " " winkelen en sparen" voelt als het aanbod van een stelletje "handige jongens" die je er op het laatste moment nog even in weten te luizen. een zichzelf respecterend bedrijf onwaardig en voor mij reden om de volgende keer naar een concurrent te gaan.

Bedrijfsinformatie

Vliegtickets.nl is één van de grootste webwinkels voor vliegtickets in Nederland. Wij verkopen alle vliegtickets van en naar wereldwijde bestemmingen. Wij tonen niet alleen de standaard vliegtickets prijzen, maar ook speciale onderhandelde prijzen en prijzen van low cost airlines.
Adres
Suikersilo Oost 41