Patrick

Site werkt prima voor het reserveren van een parkeerplaats, maar door een ontstane situatie contact gehad met de klantenservice. Wat een perfecte service! Snel, correct en oplossend gericht.... Site werkt prima voor het reserveren van een parkeerplaats, maar door een ontstane situatie contact gehad met de klantenservice. Wat een perfecte service! Snel, correct en oplossend gericht. Complimenten.

Ingrid Rommers

Heel duidelijk en goed. De prijs is ook perfect..Echt aan te bevelen.

willem.voragen

Aanmelden en reserveren gaat snel duidelijke site top

Jaap Mazereeuw

Jammer dat je niet meteen een bevestiging krijgt van je reservering per email. Voor de rest gaat het reserveren gemakkelijkj.

J.Verwijmeren

Het was duidelijk en erg snel

Snel en eenvoudig reserveren

Patrick Simons

Minder goed. Onlangs een bericht gekregen dat de parkeerplaats overboekt was en mijn reservering zou overgedragen worden. Ik heb daarbij enkele vragen gesteld maar geen antwoord ontvangen.

De wildt

Slecht

Reactie Vliegen en Parkeren:

Beste meneer/mevrouw de Wildt,
Beste meneer/mevrouw de Wildt,
We hebben recent contact met u gehad over de prijzen in ons top 5 artikel. Zoals we uitgelegd hebben zijn die prijzen indicatief berekend voor een parkeertermijn van 8 dagen. Het kan natuurlijk verschillen per periode welke prijs er precies geldt.
Voor de exacte prijs voor uw reisperiode vult u de luchthaven van vertrek en uw reisdata in op onze website. U krijgt dan het beschikbare aanbod te zien met de bijbehorende prijs.
Vliegen & Parkeren