Niet positief ,uren van aankomst verschillend van hetgeen opgegeven is

marina van Stiphout

Heel duidelijk en zeer makkelijk

H

De heer die de auto zou komen ophalen was vertraagd. Wij werden door agenten verzocht om te vertrekken. We hebben 2x moeten omrijden, dus 3x parkeren,3x wachten, 2x weggestuurd worden. We zouden een... De heer die de auto zou komen ophalen was vertraagd. Wij werden door agenten verzocht om te vertrekken. We hebben 2x moeten omrijden, dus 3x parkeren,3x wachten, 2x weggestuurd worden. We zouden een korting krijgen voor het ongemak. Nog niets ontvangen.

D. van Diest

Wij hebben uiteindelijk geen gebruik gemaakt van de parkeerplaats. Meermaals hebben wij het telefoonnummer gebeld, maar geen gehoor, was buiten gebruik. Toen we bij parkeergarage aankwamen zagen we... Wij hebben uiteindelijk geen gebruik gemaakt van de parkeerplaats. Meermaals hebben wij het telefoonnummer gebeld, maar geen gehoor, was buiten gebruik. Toen we bij parkeergarage aankwamen zagen we nergens een plek waar de shuttle bus zou moeten staan. Hierdoor vertrouwde we de boeking niet meer en zijn we doorgereden naar Zaveltum waar we de auto hebben geparkeerd. Ik verwacht mijn geld terug.

Van der meij

Vrij slecht. 45 min op shuttlebus gewacht

Rjc van Merrienboer

Top

Dat gaat prima, nu nog de uitviering

Snel en gemakkelijk te reserveren.

Monique Bakker

Boeken ging heel makkelijk.

Antonio couto da silva

Snel en gemakkelijk om te reserveren