De activiteit
Service
8.2/10
8.2/10

Marnix H

Hele goede ervaring. Ontzettend vriendelijke piloot met veel kennis

Service op de locatie zelf

Bereikbaarheid via e-mail en telefoon

Benjamin Witbaard

Super ervaring! Helemaal geweldig! Glimlach van oor tot oor en mede dankzij goede uitleg en goede begeleiding.

Hele professionele en zelfverzekerde ervaring

Geen verbeterpunten

Charlotte

Hartstikke vriendelijke mensen. Top ervaring!

Aardige piloot. Je mag ook zelf vliegen wat het een enorm leuke ervaring maakt

Nvt

Jan de Vries

We werden vriendelijk ontvangen en hebben daarna een hele leuke vlucht gehad - waarbij de piloot ons huis voor ons opzocht;) De ervaring van de piloot kwam duidelijk naar voren in de perfecte... We werden vriendelijk ontvangen en hebben daarna een hele leuke vlucht gehad - waarbij de piloot ons huis voor ons opzocht;) De ervaring van de piloot kwam duidelijk naar voren in de perfecte landing. Zeer leuk uitje!

Vriendelijke mensen, goede service

Kan niets bedenken

Els

Top dag gehad, zeker een aanrader!

Het reserveren ging makkelijk en er werd in de mail ook meegedacht om onze wensen tot een goed einde te brengen. Parkeerterrein is makkelijk te vinden en gratis. Wat wij als rokers fijn vonden is... Het reserveren ging makkelijk en er werd in de mail ook meegedacht om onze wensen tot een goed einde te brengen. Parkeerterrein is makkelijk te vinden en gratis. Wat wij als rokers fijn vonden is dat je voor de ingang picknickbanken hebt om lekker van de zon te genieten. Op het terras waar de vliegtuigen staan is het niet toegestaan om te roken werd ons verteld, lijkt me ook logisch. Het buitenterras, waar de vliegtuigen staan, heeft grote zitbanken en tafels, hier kunnen veel mensen zitten. Dat vonden wij erg prettig dat je niet op elkaars lip zit. In de hangaar kun je ook zitten op stoelen, al was het wat koud toen wij er waren. Het ontvangst door Frans was erg aangenaam, we voelden ons meteen thuis en wat hebben we gelachen. Wouter onze piloot is een reus en reuze aardig, gaf veel informatie en mede daardoor hebben we meteen 15 minuten bijgeboekt. De koffieautomaat had wat kuren, maar dat werd door het personeel direct opgelost. Onze kleinzoon wil later piloot worden, Wouter dacht mee en gaf nog meer informatie. De oudere man die achteraan stond was wat stil en had volgens ons geen functie. We kijken of we in de zomer met mooi weer nog een keer terugkomen, want wat ons betreft voor herhaling vatbaar!

Bereikbaarheid telefoon

Majella Pannekoek

Fantastisch!!

Vriendelijke instructeur/ piloot met veel kennis en enthousiasme!

Joost Eillebrecht

Echt super gaaf, Wouter was een erg fijne piloot, en gaf mij veel controle over het vliegtuig. Ook de instructie en ontvangst van Frans was erg fijn. Echt een aanrader!!

Erg fijne mensen, die veel uitleg en controle geven.

Nvt

Jansen

Fijne vlucht en vriendelijk personeel

Fijne briefing, heerlijke vlucht, goede begeleiding en prettig personeel. Hebben oog voor de klant. Alles liep op rolletjes. Mooi uitzicht over het vliegveld op hun terras. Vooral Frans complimenten... Fijne briefing, heerlijke vlucht, goede begeleiding en prettig personeel. Hebben oog voor de klant. Alles liep op rolletjes. Mooi uitzicht over het vliegveld op hun terras. Vooral Frans complimenten voor het vriendelijke ontvangst en goede begeleiding!

Prima, niets meer aan doen

De jong

Vandaag rondvlucht gehad .
Super leerzaam ,leuke piloot die veel te vertellen had ,het was in een woord prachtig!! Echt een aanrader Fam de Jong

Goede uitleg !!

T. Vos

Slechter dan Slecht

Geen.!

Genoeg, maar staan ze toch niet voor open.