Deskundigheid
Resultaat werkzaamheden
Reactiesnelheid inplannen afspraak

Arjan Ammerlaan

In eerste instantie dacht ik dat ik met kundig personeel te maken had. De oplevering kon niet goed plaatsvinden omdat het aanzuigpunt te dicht op de dakpannen zat. Nadat de monteurs weg waren heb ik... In eerste instantie dacht ik dat ik met kundig personeel te maken had. De oplevering kon niet goed plaatsvinden omdat het aanzuigpunt te dicht op de dakpannen zat. Nadat de monteurs weg waren heb ik zelf even gekeken en kwam tot verbazing erachter dat het rooster van de aanzuig pijp dicht zat met vuil. Nadat ik dat verwijderd had deed de WTw het prima.

Snelle reactie

Bij bestaande installaties beter kijken hoe deze geïnstalleerd is

Prettige service, goede omgang en de monteur nam uitgebreid de tijd om alles in orde te maken!

Vriendelijke monteur die alles keurig heeft aangesloten.

Nee

Angelique Kooijmans

Fijne ervaring en probleem is opgelost

Zeer deskundig personeel

Henk Neddermeijer

Positieve afhandeling

Snelle tel reactie op mailmelding

Storing OOK telefonisch kunnen melden, sommige storingen kunnen soms ook op afstand dmv advies worden verholpen

Prima monteur en prima werk

Vriendelijk, deskundig en goed in uitleggen

Kostas

Friendly and Quick

Efficiency
Cleanliness

N/A

Keurige monteur. Geheel volgens afspraak
Systeem gereinigd.

Geen rommel of vuil als gevolg van de werkzaamheden.

Geen idee

Matthias

Goede ervaring. Ondanks dat werkmannen 2 keer moesten terugkomen voor vervanging, is dit uiteindelijk (zonder extra kosten) goed gebeurd.

Goede dienstverlening en klantvriendelijkheid, goed eindresultaat

- Advies kon nog iets meer afgesteld zijn op onze situatie (rekening houdend de luchtafvoer nog niet helemaal in orde was), dit had de noodzaak voor herstelling kunnen uitsparen.
- Ook had...
- Ook had tijdens de eerste herstelwerkzaamheden het probleem al verholpen kunnen zijn, als het wat beter geanalyseerd zou zijn geweest. Al zijn we natuurlijk blij dat het uiteindelijk wel (gratis) is verholpen.

A.C. Groot Wassink

Duidelijke site. Snel in planning afspraak, goede communicatie vooraf. Ze sturen bekwame vakmensen, vriendelijk/aardig. Zeer goed werk afgeleverd. Duidelijk gespecialiseerd dus daardoor zo goed in... Duidelijke site. Snel in planning afspraak, goede communicatie vooraf. Ze sturen bekwame vakmensen, vriendelijk/aardig. Zeer goed werk afgeleverd. Duidelijk gespecialiseerd dus daardoor zo goed in hun werk.

Snel, bekwaam, aardig. Echte vakmensen.

Werken heel netjes en Vriendelijke

Vriendelijke personeel werken heel netjes