Veneta

Kwaliteit

Dorien

Heel goed geholpen en de jaloezieën zijn supermooi!

Opvallende sterke punten:

Joris was superaardig en reageerde steeds heel snel en professioneel. Levering was snel, de jaloezieën zijn van goede kwaliteit en de montage ging ook precies zoals beschreven.

SC

Mark kwam bij ons thuis en heeft alles duidelijk toegelicht en geadviseerd, vriendelijke verkoper. Tijdens de productie werden we goed op de hoogte gehouden, het was vrij snel binnen. Wij zijn... Mark kwam bij ons thuis en heeft alles duidelijk toegelicht en geadviseerd, vriendelijke verkoper. Tijdens de productie werden we goed op de hoogte gehouden, het was vrij snel binnen. Wij zijn ontzettend blij

Communicatie

cees de kleyn

Top bedrijf

vertegenwoordiger

Sanne

Prettig, deskundig, betrouwbaar

Kwaliteit

Jan van der Ark

In een woord Fantastisch. Perfecte pasvorm. Snelle levering.

Uitstekend product

Claudia

Super service en mooie kwaliteit!!

Snelle levering!

Alex

Jaloezieën besteld en binnen afgesproken termijn ontvangen.
Levering ging niet helemaal goed omdat transportbedrijf ze in nabij gelegen dorp had afgeleverd!
Na melding maken direct contact...
Jaloezieën besteld en binnen afgesproken termijn ontvangen.
Na melding maken direct contact met medewerker Veneta en super geholpen en andere dag mooie bos bloemen ontvangen vanwege het ongemak, echt geweldig en nooit eerder meegemaakt!

Het contact en levertijd

Wat een vreselijk bedrijf zeg kunnen zelf geen eens een monteur sturen en de dingen die ze uitlegde klopte voor geen meter haal hier aub niks wat een afgang is dit bedrijf zeg jullie hebben je geld... Wat een vreselijk bedrijf zeg kunnen zelf geen eens een monteur sturen en de dingen die ze uitlegde klopte voor geen meter haal hier aub niks wat een afgang is dit bedrijf zeg jullie hebben je geld zeker weer verdiend tieves mogolen

Helemaal niks

H. de Meer

Snelle levering en goede prijs

Opvallende sterke punten:

handig om zelf te monteren.

Stefan van Valkenburg

Goed! Goeie begeleiding bij verkoop