Kwaliteit

Kuijt

Veneta bied de meetservice. Tijdens onze verbouwing waren wij op de eerste verdieping toe aan raambekleding. Dus maakte wij gebruik van deze inmeet service.
Toen ze kwamen meten op de eerste...
Toen ze kwamen meten op de eerste verdieping stelde de werknemer van veneta voor om de begaande grond ook meteen op te meten zodat we alles in 1x konden bestellen. We hebben daarbij duidelijk aangegeven dat er nog wel gestuct zou worden, en daar zou meneer dan ook rekening mee houden. Na alle maten te hebben opgenomen hebben we voor boven en beneden alles besteld. Nu we vorige week toe waren aan de begaande grond kwamen we er achter dat zowel het voorraam als het zijraam te groot waren. Nadat we contact hebben opgenomen met de klantenservice was het eindresultaat dat ze hier niks mee konden doen. Maar als we nieuwe producten zouden bestellen konden we wel een dikke korting krijgen van maar liefst 5%. Waardeloze oplossing en echt super slechte service. Ik snap dan ook werkelijk niet dat ze met zo’n schandalig voorstel durfden te komen. Dit was meteen de laatste keer dat wij besteld hebben bij dit waardeloze bedrijf!!

Opvallende sterke punten:

Goede kwaliteit materiaal. Slechte service!

Reactie Veneta:

Beste Maarten,
Beste Maarten,
Inmiddels hebben we telefonisch contact met elkaar gehad over de hele situatie en we willen toch graag meekijken of we de meetverzekering alsnog beschikbaar stellen. We willen natuurlijk wel dat het uiteindelijk allemaal naar wens komt te hangen.
We houden contact!
Desiree - Veneta.com

Liena

Jaloezieën besteld op maat: vlot opgemeten en besteld, snel geleverd en ze passen er precies in.

Opvallende sterke punten:

Heel mooie kwaliteit, perfect op maat. Handig ook dat je gewoon de afmeting van je dagkant mag doorgeven, zonder er zelf een aantal cm te moeten aftrekken.

Lotte van Dijk

Wij zijn heel erg positief over onze ervaring met veneta. Als starter was ons budget niet oneindig en er werd goed meegedacht hoe we iets moois konden creëren en slim met ons geld om konden gaan.... Wij zijn heel erg positief over onze ervaring met veneta. Als starter was ons budget niet oneindig en er werd goed meegedacht hoe we iets moois konden creëren en slim met ons geld om konden gaan. Het resultaat is super. Makkelijk om zelf te monteren, goede kwaliteit en een warme kleur die precies overeenkomt met het proef stukje. Wij raden veneta zeker aan!

Opvallende sterke punten:

Persoonlijke service en meedenken door vriendelijk personeel. Duidelijke site en goede kwaliteit.

Prima bedrijf

Komen afspraken na.

Legein Karine

Worden binnen 1 week opgehangen . Reeds 2de maal besteld. Vorig jaar bij onze zoon. Was ook Top.

Opvallende sterke punten:

Snelle levering. Binnen 1 week hangen we de rolgordijnen op.

Jenja

Top

Gemak

Fantastisch 👍🏼

Opvallende sterke punten:

Snelle levering en past perfect 🤩

Naomi Moorrees

Helemaal fantastisch! Goede service en de gordijnen zijn helemaal top. Een hele Vriendelijke jongeman genaamd Koen Loman kwam alles in meten.

Opvallende sterke punten:

Van in meten tot dat ze hangen helemaal geweldig