Joyce

Behandeling niet goed

Staan niet open voor gesprek als je niet tevreden ben

Reactie Velvet Clinics:

Beste Joyce,
Beste Joyce,
Vervelend om te horen dat je het zo ervaren hebt. Wij proberen altijd uit alle macht om de beleving voor al onze cliënten zo optimaal mogelijk te krijgen en staan ook zeker open voor kritiek wanneer iemand een mindere ervaring heeft.
In de afgelopen vijf jaar ben je meermaals bij ons behandeld en altijd weer bij ons teruggekomen. Bij elke behandeling probeer ik een behandelplan met je op te stellen dat past in je budget en waarbij je een zo goed mogelijk resultaat kan verwachten. Bij de laatste afspraak heb ik je ook uitgelegd dat er soms meerdere stappen benodigd zijn om het gewenste resultaat te bereiken en dat een enkele behandeling niet meteen het perfecte resultaat zou kunnen geven. Je bent bij mij op controle geweest en daar bleek het resultaat al erg goed te zijn, echter had je liever gezien dat de fronslijn nog iets meer verdwenen zou zijn. Ik heb daarop ook aangegeven dat dit mogelijk is als je de behandeling voorlopig even goed bij zou houden en de huid verder de kans geeft om verder te herstellen.
Als mijn geleverde resultaten met de daarbij uitgebreide uitleg nog niet tot je tevredenheid hebben geleid en je aanleiding geven om een dergelijke review achter te laten, dan mag ik concluderen dat ik zal moeten leren om in de toekomst verwachtingen nog beter te managen om teleurstellingen te voorkomen.
Michiel van de Werd, arts

Bianca Zee

Ben zeer tevreden. Ze zijn duidelijk leggen het goed uit. Goeie sweer, en top artsen.

Eerlijk en betrouwbaar

Heel mooie sfeer al vanaf het moment dat je binnenkomt. Fijne artsen die eerlijk zijn over wat wel en niet bij je zou passen. Gaan voor een natuurlijk resultaat.

Tjandra

Ik heb mijn lippen laten opvullen. Na bijna 2 weken kan ik je laten weten dat het een prachtig resultaat heeft gegeven en geen 'duckface'. Wel een onwijze Wordt volledig verdoofd en dat is wel zo... Ik heb mijn lippen laten opvullen. Na bijna 2 weken kan ik je laten weten dat het een prachtig resultaat heeft gegeven en geen 'duckface'. Wel een onwijze Wordt volledig verdoofd en dat is wel zo fijn!

Zeer goede arts, hij smeert je niets aan en raadt eerder af dan dat hij iets aanprijst. De arts neemt de tijd, werkt in stapjes. Na twee weken kom je terug voor een controle en op het moment dat je... Zeer goede arts, hij smeert je niets aan en raadt eerder af dan dat hij iets aanprijst. De arts neemt de tijd, werkt in stapjes. Na twee weken kom je terug voor een controle en op het moment dat je niet helemaal tevreden bent, dan werkt hij dit gratis bij (let op, een touch up!). Ja, hele goede kundige kliniek.

Uitstekend

Dokter neemt de tijd en legt alles rustig en duidelijk uit. Zeer blij met het eindresultaat!

Fijn, goed en betrouwbaar

Het traject van intake tot behandelen heb ik als zeer prettig ervaren. Ik kreeg niet het gevoel dat me niet van alles opgedrongen werd, maar gewoon een eerlijk en goed advies.

Zeer...

Zeer blij met het uiteindelijke resultaat!

Jakobien

Botox

Dokter neemt de tijd, legt alles helder en duidelijk uit en de behandeling zelf is zo gepiept.

Goede ervaring!

De arts neemt de tijd, luistert goed naar je klachten, je wordt goed en uitgebreid geïnformeerd. De behandeling verloopt kundig en het resultaat is erg goed. Ben een tevreden vaste klant!

Fijne ervaring

- Er werd de tijd genomen om alles uit te leggen
- Mooi resultaat
- Erg vriendelijk geholpen

G. Di Biase

The customer's opinion counts nothing.

Lips filler : bad resolt, the upper lip wide and voluminous. The lower lip narrow with less volume.
I told the " doctor" but he didn't care...
The customer's opinion counts nothing.

I told the " doctor" but he didn't care i found it very agly.