Hans

Laarzen leken tweedehands. Vies, in beschadigde originele doos met onbeschadigde kruidvat doos er om heen voor het vervoer. Inlegzolen ontbreken. Lange levertijd.

J.Hardenveld

Prima en goede service

Telefonisch goed bereikbaar

Nvt

Okee

Leveren

Peter

Goed. Bij bestelling (website) werd niet vermeld dat het product niet op voorraad was en dat de leverancier een week nodig had voor levering. Dit werd na een mail helder en bezorging volgde nadien.

Niet specifiek. Het antwoord op mijn mail was helder en to the point.

Tvrdn

Conform geleverd

Zoals beschreven

Robert Hartgers

Bij het bestellen staat voor 23.00 uur besteld is volgende dag in huis.Na betalen staat in de mail 1tot 7 werkdagen levertijd.

Netjes ingepakt

Reactie HPS Werkschoenen:

wij betreuren de slechte recensie, en vinden het jammer dat u niet 100% tevreden bent.
Waarschijnlijk haalt u per ongeluk een paar winkels door elkaar. wij adverteren niet met voor 2300 uur besteld volgende dag geleverd. maar wij proberen wel een bezorgtijd erbij te vermelden, in uw geval was dat +\- 7 dagen, en in de praktijk klopte dat.

j.g.rijbroek

1e keer iets besteld, prima service

kon per stuk bestellen zonder minimum bestel bedrag

Westrom/Action

Zeer goed!