M.Farhaoui

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Goed product prijsverhouding,en snelle levering.

Mevr Ala Buceatchi

Excellent

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Speed of preparation and delivery

Mevr Mina Brands

Zeer GOED, verzendkosten beetje prijzig :-)

snel antwoord bij vragen ,goede service ,Top

Petra

Snelle en correcte levering

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

Snel geleverd en keurig verpakt

L.C de Jong

Voor het eerst heel slecht, het pakket is tot op heden niet binnen, maar DHL doet er niks aan omdat er staat dat het is afgeleverd in hun Systeem. Dit betrof echter een pakket waarvoor getekend... Voor het eerst heel slecht, het pakket is tot op heden niet binnen, maar DHL doet er niks aan omdat er staat dat het is afgeleverd in hun Systeem. Dit betrof echter een pakket waarvoor getekend dient te worden ; dat heb ik zelf nooit gedaan.

Ik moet rondkomen van een minimum dus wil gewoon mijn 70 euro terug.

Hele snelle levering.

Reactie Vehgroshop.nl:

Beste L.C de Jong,
Bedankt voor uw review. We waarderen het als klanten de tijd nemen om een review te schrijven. Helaas geeft u aan niet helemaal tevreden te zijn over de levering.
We nemen...
Beste L.C de Jong,
We nemen dit uiteraard altijd zeer serieus en hebben dan ook meteen contact met u opgenomen. Uiteindelijk zijn we gezamenlijk tot een goede oplossing gekomen en heeft u uw pakket toch nog mogen ontvangen!
In dit soort gevallen kunt u altijd even contact met ons opnemen en dan staan wij open om u hiermee te helpen!
Team VehGro

Silvia Crombosch

snel

Dhr Jack Knapen

Altijd een zeer vlotte en correcte afhandeling van de bestelling.

groot assortiment
correcte uitvoering

Marie christine Cnudde

Zeer zeer goed

Eerlijkheid

Dhr Raymond Van Beelen

Zeer positief

Wat zijn volgens u de sterke punten van VehGro?

goede producten, goed verpakkingsmateriaal, zeer ruime keuze met eerlijke prijzen

Jame

Altijd goede en snelle levering, wel erg jammer dat binnen een jaar tijd de prijzen enorm gestegen zijn...

proffesionaliteit