9.8/10

Pieter van der Straaten

Snelle aflevering

Website, was mij niet meteen duidelijk waar ik een ander aflever adres in kon geven.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor de tip! We gaan bekijken hoe we een ander afleveradres verder kunnen verduidelijken.

Klaas Scholtens

Levering als altijd snel en correct uitgevoerd, de aanbiedingen voor de wijn zijn eigenlijk altijd super?

Persoonlijke service en aandacht

De online proeverijen zijn top geregeld

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Dat is een beoordeling om van te blozen! Mooi om te lezen dat u zo tevreden bent. Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groet, Angelique

Harmsen

Top!

Duidelijk, snelle verzending

Geen, ga zo door!

JM van Kampen

Goede service!

Ik was op zoek naar een specifiek product en Van der Linden kon het snel leveren.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor uw mooie beoordeling. We zijn blij dat we deze mooie Lorenzo Inga Amaretto in ons assortiment kunnen voeren. Fijn dat u ons gevonden hebt! Vriendelijke groet, Angelique van der Linden

hn

Mijn ervaring is een zeer goede; ik kom er al jaren met plezier

kennis over hun product; zeer uitgebreid

misschien nog meer kennis

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Dank voor de mooie beoordeling! Graag weer tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Angelique

Theo Sukel

Persoonlijk

Snelle reactie

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Dank voor deze mooie review! Graag tot een volgende keer online of in de winkel :-). Vriendelijke groet, Angelique

Holtkamp

Goede snelle levering. En erg leuk kreeg hem ingepakt binnen als een kadootje.

Snel. Leuke levering, goede info

Totaal niks te verbeteren ik ben meer dan tevrede.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Deze bijzondere whisky moest wel leuk ingepakt worden! Fijn dat dit goed ingeschat was ;-). Dank voor uw mooie review en graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Angelique van der Linden

Judith Tempel

Goede informatie op de website, snelle levering en lekkere wijnen

website, levering en mooie collectie wijnen

nog niet kunnen ontdekken. in december voor de kerst voor het eerst besteld en blij verrast door de website en de snelle levering. tweede keer online besteld en levering was wederom vlot. Ga snel... nog niet kunnen ontdekken. in december voor de kerst voor het eerst besteld en blij verrast door de website en de snelle levering. tweede keer online besteld en levering was wederom vlot. Ga snel een keer in de winkel kijken.

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Dat is een recensie om van te gaan blozen! Goed om te lezen dat we u zo verrassen met het wijnassortiment. Het zou leuk zijn om u een keer de winkel te laten zien!
Vriendelijke groet, Angelique...

Jeroen van der Wal

Uiterst vriendelijke en persoonlijke behandeling

Uitgebreid assortiment, snelle levering, persoonlijke benadering per e-mail

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Beste Jeroen. Heerlijk om te lezen dat u zo tevreden bent. Mooi dat onze speciale wijn, whisky en whisky-achtigen de weg naar Noord Holland hebben gevonden :-). Graag tot een volgende... Beste Jeroen. Heerlijk om te lezen dat u zo tevreden bent. Mooi dat onze speciale wijn, whisky en whisky-achtigen de weg naar Noord Holland hebben gevonden :-). Graag tot een volgende keer!

Frank Smit

Snelle bezorgo g

Reactie Van der Linden - Drank in het bijzonder:

Bedankt voor deze prachtige recensie! We proberen iedereen altijd vlot de bestelling te leveren. Fijn om te horen dat dit zo gewaardeerd wordt. Fijne dag en graag tot de volgende... Bedankt voor deze prachtige recensie! We proberen iedereen altijd vlot de bestelling te leveren. Fijn om te horen dat dit zo gewaardeerd wordt. Fijne dag en graag tot de volgende keer!