8.2/10
Informatie order verloop
7.8/10

Mario k

Top service, ook al verdienen ze niet direct.
Had een natuursteen nodig voor een project, kreeg er een gratis mee.
Werd ook nog in mijn auto gelegd.

Ze bestaan nog gelukkig...
Top service, ook al verdienen ze niet direct.
Had een natuursteen nodig voor een project, kreeg er een gratis mee.
Werd ook nog in mijn auto gelegd.

Ze bestaan nog gelukkig bedrijven die service verlenen en ook toekomstige klanten op de eerste plaats zetten.

Was stom verbaasd, maar weet wel waar ik straks mijn stenen voor mijn terras ga halen, al zijn ze niet de goedkoopste weet nu zeker dat je daar service krijgt en dat is onbetaalbaar tegenwoordig.

Gr
Mario

Service en kwaliteit en medewerkers die hart voor de zaak hebben.

Ga zo door.

Krijnen

Een keer langs geweest voor offerte voor onze hele tuin maar als we bijna beslissing hadden genomen moest er weer overleg gepleegd worden met mijnheer van der HEIJDEN mag en kan de mensen die bij... Een keer langs geweest voor offerte voor onze hele tuin maar als we bijna beslissing hadden genomen moest er weer overleg gepleegd worden met mijnheer van der HEIJDEN mag en kan de mensen die bij hem werkzaam zijn geen zelfstandige beslissingen nemen waarschijnlijk niet. Ik had al geen positieve berichten gehoord maar ik dacht ga toch proberen . Na 3 uur daar te zijn geweest toch maar weggegaan met geen heel fijn gevoel.Maar het fijne van die dag toch nog geslaagd bij concurrent met een hele fijne benadering en goed gevoel van echte service . En dan praten we toch over een bedrag van 10.000 euro .

Klant vriendelijkheid

Goedemiddag heer Krijnen,
Goedemiddag heer Krijnen,
Wat jammer dat u een negatieve review heeft geplaatst. Wij hebben daarom geprobeerd om contact met u op te nemen. Helaas reageert u niet op onze email van 12 mei 2022 (14:49 uur).
Graag komen wij met u in contact.
Klantenservice
Van der Heijden sierbestrating BV

gedupeerde

Hele hele slechte ervaring met van de Heijden Sierbestrating.

Ik heb in Juni 2020 mijn vijverranden besteld en "BETAALD"
In Februari 2021 pas geleverd gehad ..heleboel kutsmoesjes Hele hele slechte ervaring met van de Heijden Sierbestrating.

Ik heb in Juni 2020 mijn vijverranden besteld en "BETAALD"
In Februari 2021 pas geleverd gehad ..heleboel kutsmoesjes
natuurlijk waarom ze niet eerder konden komen.Ik kom gewoon papier tekort op ze hier op te schrijven.
Maar wat denk je..hebben ze de verkeerde breedte maat geleverd.pffff wordt je toch gek van.Maar de 4 hekstukken waren wel goed gelukkig.pffff
En dan zeg zo'n pannenkoek die daar op het kantoor zit dat het mijn schuld was...whhhahaha echt een pannenkoek.
Ik contact gehad met van der Heijden om ze anders maar op maat te laten zagen, ik een offerte laten maken bij een zaagbedrijf van natuursteen..heb van der Heijden gewoon niet op gereageerd.
Weer van die kutsmoesjes natuurlijk van die mail hebben wij niet gehad.pffffff.. en van dat type vijverrand is nergens meer te verkrijgen..Daarna niks meer gehoord van van der Heijden.
Wat denk je sturen ze een mail in november/december 2021dat ze in januari 2022 de goede vijverranden kunnen leveren...ben ik nou gek geworden dacht ik ..whahahah
Werden de vijverranden afgelopen week bij mij thuis bezorgd en de verkeerde vijverranden meegenomen..
Eindelijk na bijna 2 jaar heb ik de goede vijverranden gekregen..
Dus weet wat je doet bij van der Heijden in Wouw.
Mij zie je daar niet meer..bedankt

mooie praatjes

misschien je klanten wat serieuzer nemen en tot een goede oplossing komen samen.

Van Tilborg

Groot aanbod kwaliteitsproducten, vriendelijk personeel

Vriendelijke chauffeur, die meedenkt in het leveren van de spullen

Nvt

Beste mevrouw Van Tilborg,
Dank voor uw mooie review. Veel plezier met uw bestelde materialen en graag tot een volgende keer.
Van der...
Beste mevrouw Van Tilborg,

Rob

We hadden gevraagd om de tegels vroeg in de morgen te leveren. Dat kon. Vroeg in de morgen, rond 07.30 uur, stond de vrachtwagen voor de deur.

Komen afspraak na

??

Beste Rob,
Bedankt voor de prachtige review. Daar zijn wel erg blij mee.
Beste Rob,
Bedankt voor de prachtige review. Daar zijn wel erg blij mee.
Fijn te horen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. We wensen je veel plezier van de bestelde producten en graag tot ziens.

van Westenbrugge

Over het algemeen netjes geholpen.

Kwaliteit materiaal en aanbod.

Communicatie, zowel per telefoon en e-mail is slecht. Er is nauwelijks respons op vragen of anderszins. Erg jammer, naast het begrip dat er wel is voor de drukte in de afwerking van bestellingen.

Beste meneer Van Westenbrugge,
Beste meneer Van Westenbrugge,
Dank voor uw review. Het is spijtig dat u heeft moeten constateren dat de communicatie niet optimaal is. Het is inderdaad erg druk helaas hebben wij te kampen met enkele afwezige medewerkers door ziekte. Door deze twee combinaties van omstandigheden is de reactiesnelheid niet zoals we zouden willen en wat u van ons zou mogen verwachten.
We hopen desondanks dat u tevreden bent met de bestelde producten en hopen u graag een volgende keer weer te mogen begroeten.

van merode

Goed!

snelle reactie

Beste meneer Van Merode,
Bedankt voor de mooie review. Dat stemt ons vrolijk.
Veel plezier van de bestelde producten en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet,...
Beste meneer Van Merode,
Bedankt voor de mooie review. Dat stemt ons vrolijk.
Veel plezier van de bestelde producten en graag tot een volgende keer.
Van der Heijden Sierbestating

Wim

Heel goed

Duidelijke webside

Beste Wim,
Dank voor jouw mooie review. Daar worden we heel vrolijk van.
Heel veel plezier met de bestelde producten en graag tot een volgende keer.
Maarten...
Beste Wim,
Dank voor jouw mooie review. Daar worden we heel vrolijk van.
Heel veel plezier met de bestelde producten en graag tot een volgende keer.

Halsteren

Vlotte service

Ivm corona toch veel op voorraad

Verkoper iets meer pit en beter luisteren naar de klant. Carlo

Beste Rob,
Hartelijk dank voor jouw mooie review. Daar zijn we blij mee!
Veel plezier van de bestelde producten en graag tot ziens.
Van...
Beste Rob,
Hartelijk dank voor jouw mooie review. Daar zijn we blij mee!
Veel plezier van de bestelde producten en graag tot ziens.

Privee bestelling

Correcte manier van bestellen info en aflevering

Alles veelal in voorraad indien bestellen duidelijk verhaal wanneer het bij de levering zit

In mijn geval jammer dat het alleen aan de straat kan worden gezet,met een electrice pompwagen of iets dergelijks zodat de klant wel bereikbaar met zoiets toch beter geholpen zou zijn.

Beste meneer Kloet,
Dank voor uw mooie review. Dat stemt ons vrolijk!
En uiteraard ook bedankt voor uw tip.
We wensen u veel plezier van de bestelde producten en graag tot een volgende...
Beste meneer Kloet,
Dank voor uw mooie review. Dat stemt ons vrolijk!
En uiteraard ook bedankt voor uw tip.
We wensen u veel plezier van de bestelde producten en graag tot een volgende keer.