Webshop
Communicatie

Robert-jan

Snelle service

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze mooie review! Fijn dat jullie onze snelle service zo op prijs stellen.
Wij blijven ons inzetten dat wat vandaag voor 15 uur is besteld, dezelfde dag nog het magazijn uitgaat.

Woonstichting VechtHorst

Goed bereikbaar en klantvriendelijk

snelle levering

de chocolade is qua smaak niet echt chocolademelk

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor jullie review en onze klantvriendelijkheid en snelle levering zo op prijs stellen.
Wat betreft de opmerking over cacao, neemt onze accountmanager contact op met jullie.

Hornbach

Wordt altijd netjes te woord gestaan

Klantvriendelijk

geen idee

Reactie Van Duijnen:

Wat een mooie beoordeling! Bedankt voor deze review en we zijn blij te vernemen dat jullie onze klantvriendelijkheid zo op prijs stellen.

Shell Mulder Balk

Vlotte levering en service

Goed product en gebruiksvriendelijk apparaaat

De prijs van de koffie is wel aan de hoge kant.

Enver

snelle levering

zou het voor nu niet weten

Computacenter

Dik inorde!

Snelle levering, goede produkten

ik zou het niet weten...

Noord Nederlands Toneel

Prettige samenwerking, een goede match met onze stichting in het kader van duurzaamheid.

Meedenken, afspraak nakomen.

Hun diensten en producten in kader van duurzaamheid beter belichten/aanbieden in de vorm van interactieve presentatieschermen. Koffie is toch een moment van samen of jezelf even de tijd gunnen. Deze... Hun diensten en producten in kader van duurzaamheid beter belichten/aanbieden in de vorm van interactieve presentatieschermen. Koffie is toch een moment van samen of jezelf even de tijd gunnen. Deze tijd kun je gebruiken om de koffiedrinker zich goed te laten voelen in het kader van duurzaamheid.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor deze positieve review. Ook zijn we erg blij met jullie feedback wat betreft duurzaamheid. Zeker wat betreft de informatie over bijvoorbeeld de Van Duijnen traceerbare koffie is dit iets... Bedankt voor deze positieve review. Ook zijn we erg blij met jullie feedback wat betreft duurzaamheid. Zeker wat betreft de informatie over bijvoorbeeld de Van Duijnen traceerbare koffie is dit iets waarover we nadenken.

Connie / IFF

Heerlijke koffie en klantvriendelijk bedrijf

heerlijke koffie
klantvriendelijk
goede service

kan zo niks bedenken

STICHTING MFA

Over het algemeen goede kwaliteit, doch leverinformatie niet altijd goed

Prima website maar prijsinformatie komt pas nadat bestelling a in het mandje zit.

Prijzen op de de site en lever informatie

Benthem Gratama Advocaten

Prettig contact, snelle levering

Prettig contact, snelle levering

alle gemberthee-smaken (TFL) zijn uit assortiment gegaan. Jammer.

Reactie Van Duijnen:

Bedankt voor de positieve review. En we hebben goed nieuws! Een paar dagen geleden zijn we geïnformeerd door de leverancier dat de Tea of Life, sinaasappel/gember variant weer terug is in het... Bedankt voor de positieve review. En we hebben goed nieuws! Een paar dagen geleden zijn we geïnformeerd door de leverancier dat de Tea of Life, sinaasappel/gember variant weer terug is in het assortiment. Dus je kunt het weer bestellen.