Richard van der Hee

Is ok maar..

Beschrijf hier uw ervaring

onduidelijk waar en wanneer je factuur krijgt. Graag een pdf-factuur.

peter van Wanrooij

snelle levering

Johan Ewes

Beschrijf hier uw ervaring

Na mijn bestelling kreeg ik geen bevestiging. Een week later ben ik gaan bellen en men zag de bestelling. Per direct is er 1 overall toegestuurd de ander ging op nazending en zou einde maand komen,... Na mijn bestelling kreeg ik geen bevestiging. Een week later ben ik gaan bellen en men zag de bestelling. Per direct is er 1 overall toegestuurd de ander ging op nazending en zou einde maand komen, deze werd dezelfde week nog gestuurd. Nadien gebeld voor de factuur, deze was er een uurtje later. Goed gesprek gehad met de medewerker, welke goede acties ondernomen heeft. Enige kanttekening is dat het wel fijn is om een bevestiging in de mail te ontvangen na een bestelling.

Engel

Matig

Wordt snelle levering beloofd. Naar 5 dagen nog niks ontvangen

Davy Vandebrouck

Alles goed weergegeven op site

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte afhandeling van bestelling en snel geleverd

Wim Biesen. V

alles ok

paul de reus

Helaas matig

Beschrijf hier uw ervaring

meerdere artikelen besteld , waaronder 3 spuitbussen . 1 bus had geen dop meer en er was al verf in de doos beland. dit is zeer eenvoudig op te lossen door de doppen vast te plakken en de doos... meerdere artikelen besteld , waaronder 3 spuitbussen . 1 bus had geen dop meer en er was al verf in de doos beland. dit is zeer eenvoudig op te lossen door de doppen vast te plakken en de doos voldoende te vullen om de artikelen heen,

Wim Hoogenboom

Compleet programma
Communicatie voortgang order kan wat beter. Ben zelf gaan mailen waarna ik begreep dat zending onderweg was.

Beschrijf hier uw ervaring

Positief en kan dus nog ietsje beter😉

Frans Melis

Particuleer