Jenny Walet

Correct en snel geleverd

jules Hofstra

Super nette service

Evi

Ik had drie bamboematten besteld.
Na enkele werkdagen kreeg ik er twee van de drie aan. De leverancier zei dat ik de derde de volgende dag ging aankrijgen. Dat was ook zo.
Al lag die...
Ik had drie bamboematten besteld.
Al lag die gewoon voor mijn deur zonder dat er was aangebeld. Achteraf zag ik dan dat de bamboemat veel dikker was dan de voorgaande twee.
Ik heb meteen contact opgenomen met de klantendienst via mail. Ze hebben meteen een andere na gestuurd. Deze had wel een goede dikte.

Wopke Langeraap

Ik bestel 3 x 5 meter schapenhek , 2 zijn het zelfde en 1 is anders afgewerkt aan de bovenkant, en ik heb palen er bij besteld staat bij dat er een paar kromme bij kunnen zitten ,maar die ik... Ik bestel 3 x 5 meter schapenhek , 2 zijn het zelfde en 1 is anders afgewerkt aan de bovenkant, en ik heb palen er bij besteld staat bij dat er een paar kromme bij kunnen zitten ,maar die ik besteld heb waren allemaal krom

Tiny Hendriks

Prima verzorgd!

Pieter Willems

Goede voorraad, snel besteld en geleverd

isabel Kouwen

Makkelijk te bestellen en volgende dag bezorgd alleen wel hoge bezorgkosten

Jehannes

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

J van den Berg

Snel en netjes geleverd!

Wout

Perfekte bamboe afscheiding voor mijn balkon voor een super leuke prijs, snel en netjes bezorgd, allemaal top.