Fijne advocaat en adviseur!

Beschrijf hier a.u.b. bij welk soort probleem u hulp heeft gekregen en in meerdere zinnen hoe u onze dienstverlening heeft ervaren.

Ik ben door Lennert zeer goed en geduldig begeleid in een - voor mij nog steeds - onbegrijpelijk arbeidsconflict. Helaas valt mijn relatie met mijn hoogste leidinggevende niet te redden, maar mede... Ik ben door Lennert zeer goed en geduldig begeleid in een - voor mij nog steeds - onbegrijpelijk arbeidsconflict. Helaas valt mijn relatie met mijn hoogste leidinggevende niet te redden, maar mede dankzij hulp en bijstand van Lennert heb ik wel het vertrouwen in mijn collega's en andere leidinggevenden teruggekregen. Naast het feit dat mijn werkgever bot heeft gevangen, kan ik hiermee dus ook verder op de werkvloer. En dat is toch het belangrijkste!

Abdel

Top

Deskundig, scherp, zeer professioneel, simpelweg een TOP advocaat!
Lennert heeft ons fantastisch bijgestaan in onze situatie.
Dankzij Lennert hebben we een nog hogere resultaat behaald dan...
Deskundig, scherp, zeer professioneel, simpelweg een TOP advocaat!
Lennert heeft ons fantastisch bijgestaan in onze situatie.
Dankzij Lennert hebben we een nog hogere resultaat behaald dan verwacht.

Communicatie was uitmuntend, we zijn hem enorm dankbaar!

Abdel & Dina

Sublieme juridische ondersteuning!

Na een jarenlang dienstverband kreeg ik van mijn werkgever een VSO onder mijn neus geschoven. Ik was geshockeerd! Gelukkig kwam ik in contact met Lennert Breuker, LRB Advocatuur. Hij heeft mij zeer... Na een jarenlang dienstverband kreeg ik van mijn werkgever een VSO onder mijn neus geschoven. Ik was geshockeerd! Gelukkig kwam ik in contact met Lennert Breuker, LRB Advocatuur. Hij heeft mij zeer vakkundig juridische bijstand verleend. Wat een vakkennis en professionaliteit heeft hij in huis! Hij heeft mij op uitstekende wijze vertegenwoordigd en een voor mij optimaal resultaat behaald. Lennert Breuker doet recht aan zaken die krom zijn. De kosten die hij de cliënt rekent kunnen bijzonder schappelijk worden genoemd. Een tien met een griffel voor Lennert Breuker!

Janny

Zeer kundig en scherp, betrouwbaar en kordaat.

Na ontslag op staande voet ben ik via via hier terechtgekomen en wauw wat een gedreven en kundige advocaat! Ontslag op staande voet hield geen stand, werd compleet onderuit gehaald, maar terugkeren... Na ontslag op staande voet ben ik via via hier terechtgekomen en wauw wat een gedreven en kundige advocaat! Ontslag op staande voet hield geen stand, werd compleet onderuit gehaald, maar terugkeren was geen optie. Er is een vaststellingsovereenkomst opgesteld, Lennert heeft hier echt een super goede kijk op, weet meteen waar hij op moet letten en wat 'eruit' valt te halen. Contact verliep altijd soepel en snelle reactie op mail. Hij heeft mij heel goed geholpen en van elke stap op de hoogte gesteld, man met gezond verstand en heel veel vakkennis. Iemand die gáát voor jouw zaak. En ook eerlijk is en overlegt als hij twijfels heeft of iets haalbaar is en dat is ook belangrijk.

J Elviria B

5 sterren

Beeindiging werkzaamheden en salaris zonder ontslagvergunning van werkgever. Geen hulp van UWV en dankzij Lennert Breuker alsnog een VSO gekregen en uiteindelijk toch een salaris ontvangen. Lennert... Beeindiging werkzaamheden en salaris zonder ontslagvergunning van werkgever. Geen hulp van UWV en dankzij Lennert Breuker alsnog een VSO gekregen en uiteindelijk toch een salaris ontvangen. Lennert is zeer bekwaam en zet zich volledig in.

LRB Advocatuur

Zeer Goed

Vanwege herstructurering bij werkgever met succes ontslag aangevochten bij UWV en daarna VSO uit onderhandeld op basis van onoverbrugbare verschillen van inzichten met mijn werkgever. Advocaat... Vanwege herstructurering bij werkgever met succes ontslag aangevochten bij UWV en daarna VSO uit onderhandeld op basis van onoverbrugbare verschillen van inzichten met mijn werkgever. Advocaat heeft zeer veel tijd aan besteed ondanks dat de ontslagaanvraag en verweer werkgever voor ons beide onverwacht zeer uitgebreid was.
Advocaat hield mij goed bij de les en heeft alle mogelijke scenario’s zeer goed uitgelegd en mij zonder druk laten steeds zelf keuzes laten maken.

anoniem

10+

Na een FT dienstverband van ruim 42 jaar kreeg ik helaas te maken met een ontslag waar ik juridische hulp bij nodig had.
Lennert heeft zo goed naar mij geluisterd, middels doorvragen ( ik was...
Lennert heeft zo goed naar mij geluisterd, middels doorvragen ( ik was echt lam geslagen door het onverwachte ontslag ) en adviezen geven.

De communicatie en onderhandelingen met de werkgever heeft Lennert vanaf het begin overgenomen, wat ik zo nodig had.

Lennert was in deze mijn steun en toeverlaat. Lennert overlegde altijd voordat hij vervolgstappen ging nemen en hield mij enorm goed op de hoogte.

Lennert heeft voor mij het maximale eruit gehaald. Chapeau!

Niek

Arbeidsconflict tijdens ziekte en re-integratie

Niek

Hulp bij arbeidsconflict tijdens re-integratie. Vanwege een ernstig ongeluk kwam ik in de re-integratie terecht. Dit viel de werkgever zwaar omdat ik niet meer 100% inzetbaar was de eerst tijd (1,5... Hulp bij arbeidsconflict tijdens re-integratie. Vanwege een ernstig ongeluk kwam ik in de re-integratie terecht. Dit viel de werkgever zwaar omdat ik niet meer 100% inzetbaar was de eerst tijd (1,5 jaar) en zij begonnen een dossier op te bouwen tijdens mijn ziekte periode. Tevens werden er vage voorstellen gedaan "om maar even beter te zijn, dan kon ik tenminste een zakje geld meekrijgen". Mijn zwager gaf aan dat ik dit niet meer zonder advocaat moest doen en omdat ook hij een goede historie had met Dhr. Breuker heb ik contact met hem opgenomen. Uiteindelijk is dat "zakje geld" een zak geld geworden en is het dossier ongeldig gebleken. Zonder hulp van Dhr. Breuker waren we er een stuk slechter (en dan niet alleen betreffende de transitievergoeding) vanaf gekomen. Dhr. Breuker is eerlijk en recht door zee. Hij gaat daar voor waar je tenminste recht op hebt maar zegt het ook als je fout zit en het beter anders kan doen of iets moet toegeven. Het was soms een beetje stressvol maar een onvermijdelijke route in dit geval. Een advocaat inschakelen lijkt een hele drempel, maar ik raad het echt wel aan. Werkgevers zijn niet allemaal even fair bezig en helaas had ik zo'n werkgever, ook na 12 jaar. Zodra je merkt dat er iets niet klopt, houdt het administratief heel goed bij is mijn advies. En het belangrijkste, bel Dhr. Breuker.

Mels

ontslag