Puur Medium

Professioneel bedrijf. Ze luisteren naar je doelstelling, communiceren heel goed, dragen zorg voor de samenwerking!

Er is een probleempje met googleadwords, wat buiten Team Nijhuis staat, zij hebben direct contact opgenomen, oorzaak uitgezocht, communicatie met Google in gang gezet, en een creatieve oplossing... Er is een probleempje met googleadwords, wat buiten Team Nijhuis staat, zij hebben direct contact opgenomen, oorzaak uitgezocht, communicatie met Google in gang gezet, en een creatieve oplossing bedacht waardoor ik er zo min mogelijk hinder van ondervind. Er wordt dus niet in NEE gedacht!

Google ads

me-inspiring-myself.nl

Goed, duidelijke uitleg en informatie over de vragen die je stelt

goede en duidelijke uitleg

heb ik nog niet ontdekt

bijwonen van een kennissessie

Herrmansch Pianotechnieken

We zijn de samenwerking nog maar pas gestart. Het is dus nog even afwachten wat de ervaringen zijn.

Het kort houden van persoonlijk contact

Nog geen

Adwords

MailPlus Partner team.

Open en snelle samenwerking; we hebben altijd wel een goede klik. Ondanks dat we soms een andere visie op dingen hebben gaar de samenwerking goed.

We nemen geen diensten af bij Team Nijhuis.

nvt

geen.

Lambêr van Nispen

Praktisch, meedenkend en coöperatief

ontwikkelen van praktische oplossingen voor de klant

mailplus en ontwerpen huisstijl

ROC van Twente opleiding MEC Hengelo

Zeer positieve ervaring met de wijze van stagebegeleiding van onze studenten. Studenten krijgen alle gelegenheid zich te ontplooien met een fijne en goede de begeleiding(stijl) !

Betrokkenheid bij de opleiding en de begeleiding van stages. Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen in optima forma.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Stages MBO Marketing en Communicatie.

Nessah Badenhop, Kaliber Kunstenschool

Goede communicatie, snelle reacties en prettige service. Veel kennis van zaken, jong team dat goed mee denkt met je organisatie en samen naar oplossingen zoekt voor problemen, of juist goed lopende... Goede communicatie, snelle reacties en prettige service. Veel kennis van zaken, jong team dat goed mee denkt met je organisatie en samen naar oplossingen zoekt voor problemen, of juist goed lopende zaken nog meer uitdiept. Vier sterren, omdat je altijd moet blijven ontwikkelen en verbeteren..

Ik vond de service en dienstverlening opvallend goed en aanwezig.

Het enige waar ik soms tegenaan loop is dat ze de technische zaken van websites hebben afgestaan en daardoor weet ik soms niet precies welke vragen ik bij wie neer moet leggen. Daar gaat het soms... Het enige waar ik soms tegenaan loop is dat ze de technische zaken van websites hebben afgestaan en daardoor weet ik soms niet precies welke vragen ik bij wie neer moet leggen. Daar gaat het soms nog wel eens fout, maar dat is uiteindelijk een klein ding.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Adwords, Mailplus, ze helpen met Facebook advertenties ook middels betaling, online marketing

FooNZ

Professioneel, Transparante en Samen werken als Partnership

Gezamenlijk doel

Niet werken met bel afspraken maar gewoon bellen

SEA

Ten Cate - Myrthe van der Veer

Wij werken nu enkele jaren samen met Team Nijhuis. Dit najaar zullen we samen onze eerste campagne online/offline gaan doen. We vinden Team Nijhuis dan ook als een prettige (sparring)partner voor... Wij werken nu enkele jaren samen met Team Nijhuis. Dit najaar zullen we samen onze eerste campagne online/offline gaan doen. We vinden Team Nijhuis dan ook als een prettige (sparring)partner voor Ten Cate.

presenteren/presentatiemateriaal/meedenkend/creativiteit/

Bij de technische realisatie van onze brandsites misten wij de controle vanuit Team Nijhuis op het functioneel ontwerp.

online & offline