Wat vindt u van de telefonische bereikbaarheid ?
Wordt u professioneel en vriendelijk te woord gestaan?
Wat vindt u van de kwaliteit van dienstverlening van Taxi Brouwer?
Wat vindt u van de kwaliteit van de taxichauffeurs ?
Wat vindt u van de rijstijl van de chauffeurs?
6.6/10
Wat vindt u van de kwaliteit van het wagenpark?

Simone

Fantastic! Professional and friendly!

Fantastic

Verbeterpunten of tips?

Ze zijn heel goed, niks te verbeteren voor mij.

Andrea

Wat een top bedrijf. We waren met een vriendenclub v 8 personen. We moesten heen en terug van en naar Buttonpop Ze waren tipt op tijd. Vriendelijke chauffeurs en belden zoals afgesproken 5 minuten v... Wat een top bedrijf. We waren met een vriendenclub v 8 personen. We moesten heen en terug van en naar Buttonpop Ze waren tipt op tijd. Vriendelijke chauffeurs en belden zoals afgesproken 5 minuten v tevoren. Als klap op de vuurpijl hadden we terug een discobus. We zijn een groep van 50/60 jarigen. Het was hilarisch. Bedankt!!!! Dikke pluim!

Stiptheid

mooie bussen.
aardige chauffeurs.

W. van der Plas

Goedendag,

Hierbij wil ik mijn ongenoegen met u delen over wat mijn moeder vandaag is overkomen door toedoen van u chauffeur/ bedrijf

Vanmorgen donderdag 13 juni had zij...
Goedendag,

Vanmorgen donderdag 13 juni had zij een zeer belangrijke afspraak in het revalidatie centrum en heb ik daarvoor een afspraak voor vervoer met de regiotax gemaakt.
Hierbij is afgesproken omdat mijn moeder rolstoel afhankelijk is en begeleiding nodig heeft om haar door een rolstoelbus om 8.30 uur te laten ophalen .

Dat we hier rekening moeten houden met een kwartier voor tijd en een kwartier erna is ons bekend en hebben dan ook gezorgd dat de begeleiding hier een kwartier voor de afgesproken ophaaltijd aanwezig moest zijn.

Om 7.57 uur is er door u chauffeur gebeld met de mededeling dat hij over 10 minuten voor zou rijden , waarop hem verteld is dat dit vanwege de zorg die mijn moeder moet krijgen en de begeleiding die vanaf 8.15 aanwezig zou zijn niet mogelijk was.
De chauffeur stond om 8.07 voor de deur en was zeer gehaast en kon niet wachten.
Waarop hij mijn moeder heeft gesproken en haar heeft belooft direct weer terug te komen na de rit met een klant die reeds in de bus zat.

Zij kon hier mee leven ondanks dat dit niet voldoet aan de afspraak 15 minuten voor of 15 minuten na de afgesproken tijd.
Omdat zij een afspraak om 9.45uur had in het revalidatiecentrum zou er immers voldoende tijd zijn.
Mijn moeder en haar begeleider (die hiervoor een vrij dag heeft moeten opnemen van haar werk) heeft tot 9.12 uur gewacht en heeft daarna contact opgenomen met regiotax.
Het excuus was dat het erg druk was en de rit opnieuw geplaatst moest , wat ik overigens heel vreemd vind als je 2 dagen voor het rijden van de rit de afspraak maakt en door toedoen van u chauffeur die niet op de afgesproken tijd (met marge van 15 minuten voor of na ) op het adres is geweest ervoor zorgt dat dit heeft plaats gevonden.

Er werd na het contact wat regiotax met u bedrijf heeft gehad aangegeven dat de rit opnieuw geplaatst moest worden en dit zeker nog wel een uur zou duren voor het vervoer weer beschikbaar zou zijn.
De begeleider had zelf moeten bellen was het antwoord van u bedrijf om de afspraak opnieuw te maken.

De begeleiding van mijn moeder heeft hierop aangegeven dat dit niet meer kon als de afspraak om 9.45 zou zijn met de revalidatie arts.

Dit heeft voor mijn moeder grote gevolgen en dan nog maar niet te spreken over de arts die zijn kostbare tijd op een andere manier heeft moeten besteden .
Mijn moeder die hierdoor erg van streek is en al nachten niet slaapt en zenuwachtig was voor deze afspraak nu uiteindelijk nog niet is onderzocht door deze revalidatie arts.
Dit maar zo weer een aantal weken kan duren voordat de nieuwe afspraak gemaakt kan worden en zij alsnog hiervoor in de zelfde situatie beland.
Mijn moeder onnodig pijn moet ondergaan in de tussenliggende periode tot haar nieuwe afspraak en dit alles dus door toedoen van u chauffeur/bedrijf die zich niet aan de afspraak heeft gehouden.

U snapt misschien dat ik hier als zoon niet heel erg blij van wordt en ik dit ook niet zomaar kan laten gebeuren.
Ik voelde mij na het contact wat ik met de telefoniste van u bedrijf heb gehad aan het einde van de morgen nog minder gehoord omdat deze mevrouw mij vertelde dat ik later maar terug moest bellen omdat haar leidinggevende aan de koffie zat

Ik heb hierop een officiële klacht bij regiotax ingediend naar aanleiding van dit gebeuren.
Hun hebben dit onderzocht en hebben mij netjes teruggebeld met de mededeling dat ik volledig in mijn recht stond.
Bijzonder dat er bij u bedrijf hier nu wel tijd voor gevonden wordt om de klacht aan te horen en iemand te woord te staan.
Ik had persoonlijk liever zelf mijn klacht telefonisch gedeeld met een dienstverlenend bedrijf als het uwe maar daar was jammer genoeg geen tijd voor.

Met de telefoniste van de regiotax is afgesproken dat alle eventuele financiële gevolgen die hieruit voortvloeien aan hun kunnen worden doorgestuurd en zij dit verder afhandelen.

Jammer dat zelfs op deze brief die ik aan de directie van dit bedrijf heb gestuurd geen reactie heb ontvangen .

W.van der Plas

Verbeterpunten of tips?

Zich op te stellen als een dienstverlenend bedrijf waarbij ze in ieder geval ook de ontvreden klant op zijn minst te woord staan , dan had dit allemaal niet nodig geweest.

vered raz/LUMC

Super slecht :
the taxi came 25 min. late, and had another passenger. When I called, they first could not find my reservation in their system.
The car had a smoke smell, the driver was...
Super slecht :
The car had a smoke smell, the driver was impolite and I stepped out in the middle of the ride.

none

Verbeterpunten of tips?

a better service, from the beginning to the end. Call when the driver is late, explain that there will be two destinations in one ride. Do not send a smoky car.

Femke

Nog steeds ontzettend boos over het optreden van Taxi Brouwer. Voor onze bruiloft afgelopen 28 september wilden wij om 01.00 uur van onze locatie in Leiden naar ons hotel gebracht worden. Hiervoor... Nog steeds ontzettend boos over het optreden van Taxi Brouwer. Voor onze bruiloft afgelopen 28 september wilden wij om 01.00 uur van onze locatie in Leiden naar ons hotel gebracht worden. Hiervoor hadden we contact opgezocht met Taxi Brouwer. We kregen echter erg lang geen reactie, waardoor we een andere taxi regelden en netjes Taxi Brouwer dit hebben laten weten. Op de dag van onze bruiloft werden we gebeld (natuurlijk zagen we dit pas de dag na onze bruiloft) en zouden we om 21.00 uur nog gemaild zijn dat het niet mogelijk is om de taxi af te zeggen, terwijl we dit ruim van tevoren gedaan hebben. Hierdoor stonden er twee taxi's om 01.00 uur. Onze ceremoniemeesters hebben het afgehandeld zodat wij rustig naar ons hotel konden. Waar wij ontzettend boos over zijn, is dat die taxichauffeur gedreigd heeft met zaken als 'ik weet waar zij zitten' dus ik zou maar betalen. Hierdoor barstte een van onze ceremoniemeesters in tranen uit. Te kut gewoon. Zo ontzettend belachelijk, ontslag waardig.

Afgelopen zondag heeft Jolanda ,taxi chauffeur bij jullie bedrijf, mij via Valys naar Dordrecht gebracht. Ik ben zeer tevreden over haar prettige optreden. Heel correct en hulpvaardig. Ik zat vol... Afgelopen zondag heeft Jolanda ,taxi chauffeur bij jullie bedrijf, mij via Valys naar Dordrecht gebracht. Ik ben zeer tevreden over haar prettige optreden. Heel correct en hulpvaardig. Ik zat vol vertrouwen bij haar in de heerlijke auto.

Ik vind dit een bedrijf met klasse! De taxi is altijd op tijd en ze leveren ook nog eens hele hoge kwaliteit! Top dus!

Sterke punten van Taxi Brouwer?

Kwaliteit en modern taxi's!

Verbeterpunten of tips?

Nee eigenlijk niet, ze doen het uitstekend! Helemaal tevreden!

Taxi wel op tijd maar die vrouw achter de stuur niet zo vriendelijk geen leuke dame.

A

Internet - zoekmachine