Tattoo no more

Tattoo no more Ook benieuwd naar feedback over de webshop Tattoo no more? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company173
Uitstekend
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Tattoo no more met 10/10. Gebaseerd op 173 ervaringen.

Melissa
Melissa

De pijn valt mee , je verwacht meer pijn door de enge dingen die je leest op internet.
Andy neemt de tijd voor je en is heel aardig.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bij tattoo no more heb ik laatst mijn 5e weglaserbehandeling gehad. tot nu toe viel de pijn wel mee. ik had meer pijn verwacht door wat ik had gelezen op internet. soms wordt t enger gemaakt dan dat t is..
andy lasert de tattoo weg en is een vriendelijke man.

Kees.
Kees.

Topper, goede begeleiding en gedegen kennis.

Allebei kanjers.

André van der Luijt
André van der Luijt

Zeer klantvriendelijk. Er wordt vooraf duidelijk verteld wat je kunt verwachten.
Zeer professioneel. Er wordt gewerkt met hi-tech apparatuur.
Grote betrokkenheid tijdens het gehele proces,
Zowel voor tijdens als na de behandeling.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Bij mij ging het om het verwijderen van een tattoo op mn bovenarm/schouder. bij mijn eerste afspraak met andy heeft hij mij verteld wat ik kon verwachten mbt aantal behandelingen , prijs , hoe het in zijn werk gaat,.
en wat je ervaart tijdens de behandeling..
het klopte wat hij zei, alsof er elastiekjes tegen je arm worden geschoten. maar zeker goed vol te houden. het duurde ook niet lang..ca 30 sec .
vooraf en tijdens het laseren wordt je huid gekoeld...en na de behandeling een zalfje erover.
na de behandeling voelt het eventjes alsof je een brandplekje hebt maar dat is snel weer weg.
ik heb nu zo'n 8 behandelingen gehad en de tattoo zie je steeds vager worden. mijn huid ziet er ondanks de behandelingen gewoon, normaal uit .

Rosalie
Rosalie

Andy is erg professioneel en gespecialiseerd in het verwijderen van tattoo's, stelt je op je gemak en is erg vriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben lang aan het zoeken geweest op internet naar een manier om mijn tattoo's te laten verwijderen. ik kwam de meest verschrikkelijke verhalen tegen van mensen waarbij het mislukt was, hier door was ik eigenlijk gelijk genezen, tot dat ik een filmpje tegen van andy hierin was te zien hoe een laser behandeling in zn werk ging. ik kon het filmpje niet geloven het leek te mooi om waar te zijn. ik ben met twee kleine tattoo's begonnen, na twee behandelingen was ik zo blij verrast over het resultaat dat ik besloten heb nog twee tattoo's te laten verwijderen. ik was erg bevooroordeeld en had weinig vertrouwen in het eindresultaat, ik kom ik zeker van terug na de behandeling is de huid erg gevoelig maar de volgende dag heb ik nergens last meer van, geen pijn of blaren. wil je van.
je tattoo af dan raad ik je deze behandeling bij tattoo no more zeker aan je gaat er geen spijt van krijgen.

Sheleasa
Sheleasa

Meneer is heel erg beleefd, vrolijk, enthousiast en neemt goed alle stappen met je door.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb een hele goede ervaring met tattoo no more. de behandeling valt qua pijn echt reuze mee en het is zo gebeurd! binnen enkele minuten ben je klaar met de behandeling en denk je was dit het?.

Chris
Chris

Duidelijkheid over de behandeling, goede service , klantvriendelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben zeer tevreden na 2 behandelingen. de tattoo wordt duidelijk zichtbaar minder. de verhalen van huidverbranding, littekens na behandeling en helse pijn tijdens en na de behandeling zijn allemaal niet waar. een verbranding van de zon na een dagje strand is pijnlijker dan een bezoekje aan tattoo no more.

Dagmara
Dagmara

Heel vriendelijk en heel professioneel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ben al 3 x geweest het behandeling doet geen pijn en het heb geen klachten gehad er na . het lijkt misschien eng maar het is het echt niet !zeker een aanrader als je van je tatoeage af wilt zonder littekens !.

Lauren
Lauren

De klantvriendelijkheid is heel goed, dit zelfde geldt voor de kwaliteit en de service van Tattoo No More.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik vond het in het begin spannend toen ik begon aan de eerste behandeling, maar ik ben op mijn gemak gesteld door andy en hij heeft zeker de tijd genomen om alles uit te leggen in het eerste gesprek. de behandeling doet niet heel erg zeer, het is wel wat gevoelig. ik ben blij dat ik deze stap heb genomen en bij tatto no more terecht ben gekomen.

Monique
Monique

Alles word goed uitgelegd , goede service en klantvriendelijkheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben nu 2 keer geweest en vond het helemaal niet pijnlijk, zie al echt verschil het is echt een aanrader om je tattoo te laseren bij tattoo no more.

A. Lissenberg
A. Lissenberg

Helemaal super

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

M'n ervaring met tattoo no more is erg positief, schoon, proffesioneel en klantvriendelijk. zijn erg betrokken hoe de behandeling verloopt. dus helemaal super!.

Bedrijfsinformatie

Tattoo No More is een tattoo verwijderingssalon uit Rotterdam. Door middel van de nieuwste lasertechnieken verwijderen wij op een veilige manier tatoeages in verschillende fases. Deze nieuwste lasertechnieken laten geen littekens of huidbeschadiging achter.

Onze tevreden klanten is waar wij het voor doen.
Adres
Oude Dijk 180a