Al

Super goede ervaring. Andy is heel duidelijk over alles en je weet ten alle tijden hoe of wat. Klantvriendelijk is goed en de kwaliteit van het werk is uitstekend!

Klantvriendelijkheid, kwaliteit en duidelijkheid

Reactie Tattoo no more:

Reuze bedankt voor je feedback, fijn om te lezen dat je zo tevreden bent!

Leonie

Erg vriendelijk, goede uitleg over de behandeling, effect snel zichtbaar en professioneel

Vriendelijk en top service

Reactie Tattoo no more:

Dank je Leonie doet me goed te lezen dat je tevreden bent! Thanks

Danny

Ik laat hier nu 1 tattoo weg-laseren. Ik heb voor Tattoo No More gekozen vanwege de duidelijke informatieve website waarin letterlijk alles staat vermeld en tevens de vele perfecte recensies. Ook... Ik laat hier nu 1 tattoo weg-laseren. Ik heb voor Tattoo No More gekozen vanwege de duidelijke informatieve website waarin letterlijk alles staat vermeld en tevens de vele perfecte recensies. Ook het intakeproces was geruststellend. Het toont wat mij betreft aan dat Andy niet zomaar iedereen behandelt (en dat is een zeer goed teken). Hij is uiterst professioneel en de behandelingen gaan top.

De prijs vind ik ook prima, eerlijk en transparant.

Het is fijn dat je Andy altijd kunt bereiken mocht je met vragen zitten. Hij stuurt je tevens ook een bericht na de behandeling om te vragen hoe het met je gaat.

De locatie is wat mij betreft ook gunstig. Ik kan er makkelijk met de auto parkeren.

vriendelijk, eerlijk, prijs/kwaliteit,

Reactie Tattoo no more:

Wat goed om te lezen, word er verlegen van...Dank je Danny dat je de tijd en moeite hebt willen nemen!

Danny

Als je een tattoo hebt waar je niet tevreden mee bent zou ik iedereen aanraden om langs Tattoo No More te gaan. Andy legt je uit wat de mogelijkheden zijn en je voelt je op je gemak. Ook de dagen... Als je een tattoo hebt waar je niet tevreden mee bent zou ik iedereen aanraden om langs Tattoo No More te gaan. Andy legt je uit wat de mogelijkheden zijn en je voelt je op je gemak. Ook de dagen erna heb je nog contact over hoe de genezing verloopt en dit is fijn, je hebt het gevoel dat Andy echt de tijd voor je neemt.

Klantvriendelijk, kwaliteit, persoonlijkheid

Reactie Tattoo no more:

Dank voor je recensie Danny! Doe me echt goed man dit te lezen....Thanks!

Soraya

Ik ga nu voor de 3e keer naar Andy en mijn zeer diepe tattoo begint al echt lichter te worden.
Ik ervaar nauwelijks pijn en Andy sleept je zo door de korte behandeling heen dankzij zijn enthousiasme en spontaan geklets.
Ik raad tattoo no more zeker aan!

Klantvriendelijk, persoonlijk en professioneel.

Reactie Tattoo no more:

Thanks Soraya, echt fijn om te lezen dat je zo tevreden bent....Super!

Yazzmin

Andy stelt je heel erg op je gemak en is eerlijk over wat hij voor je tattoo kan betekenen. Tijdens het laseren stelt hij je ook op je gemak en blijft hij in contact met je.

Ook na een...

Ook na een laser sessies stuurt hij altijd een berichtje hoe het gaat en dat je hem altijd kan bellen en of berichten voor vragen.

Duidelijk, betrokken, klantvriendelijk, betrouwbaar

Reactie Tattoo no more:

Ahhh Yazzmin, je review doet me zo goed....thanks

Jan-Eric

Heb je spijt van je tattoo of wil je ruimte maken voor wat nieuws ga naar Tattoo no more. In slechts 3 behandelingen kon mijn nieuwe tattoo erop.

Duidelijke gang van zaken, vriendelijk en ook na behandeling goed advies

Reactie Tattoo no more:

Nog bedankt Jan Eric, ik ben echt benieuwd naar je cover-up...Stuur svp even een foto als ie helemaal af is?

Sanne

Ik ben zeer tevreden met het resultaat hoe de tattoo is weggehaald.Zonder littekens en het is helemaal weggegaan.

Je voelt je erg op je gemak en wordt super geholpen!

Lisa

Ik zou iedereen Tattoo No More aanbevelen. Fijne behandeling bij Andy en resultaat is al zichtbaar. Tijdens de behandeling neemt Andy goed de tijd en geeft de juiste tips, ook voor na-behandeling.

Heel erg vriendelijk en top service

Wendy

Andy is een hele vriendelijke man die je direct op je gemak kan stellen. Alles wordt erg goed uitgelegd en stap voor stap neemt hij je mee in wat er gaat gebeuren. Tijdens de behandeling praat hij... Andy is een hele vriendelijke man die je direct op je gemak kan stellen. Alles wordt erg goed uitgelegd en stap voor stap neemt hij je mee in wat er gaat gebeuren. Tijdens de behandeling praat hij je er goed doorheen en ook bij de nazorg biedt hij goede ondersteuning.
Nu op de helft van de behandelingen en er is al duidelijk resultaat te zien. Kan niet wachten tot ik klaar ben!

Klantvriendelijk. Eerlijk. Toegankelijk. Goede nazorg.