Simone

Ik kwam met een verse, goed gezette, hele zwarte dotwork tatoeage na zoeken bij Andy terecht. Na twaalf sessies is mijn tatoeage alleen nog zichtbaar als je het weet. Ik heb net de laatste... Ik kwam met een verse, goed gezette, hele zwarte dotwork tatoeage na zoeken bij Andy terecht. Na twaalf sessies is mijn tatoeage alleen nog zichtbaar als je het weet. Ik heb net de laatste behandeling gehad om het af te maken! En ik ben heel erg blij dat ik Tattoo No More had gevonden om dit te doen. De sessies zijn veilig, doen bijna geen pijn en zijn zelfs gezellig. Ik raad Andy 100% aan.

Enorm goed resultaat, eerlijk, professioneel, gezellig

Reactie Tattoo no more:

Dank je wel Simone voor je review, elke keer helemaal uit Utrecht op en neer is niet voor niets geweest: je huid is als nieuw!

Marinke

Andy is toegankelijk en legt goed uit wat er gebeurt. Houd ook na de behandeling contact

Goede kwaliteit en service.

Reactie Tattoo no more:

Dank je Marinke voor het delen van je ervaring! Super fijn te lezend at je zo tevreden bent

Mirjam

Mijn ervaring is boven verwachting. Met 3 x Laseren was mijn tattoo weg!

Ontzettend vriendelijk ontvangen . Eigenlijk alsof je Andy al jaren kent.

Reactie Tattoo no more:

Het ging inderdaad snel! Dank je wel Mirjam voor je recensie!

Melissa

Wat ben ik blij dat ik een paar jaar geleden bij Andy terecht ben gekomen! Goede nazorg en een top eindresultaat!

Super klantvriendelijk! Na elke behandelijk zie je al resultaat! Goede nazorg!

Reactie Tattoo no more:

Dank je Melissa voor je ontzettend lieve review, doet me goed dat je zo tevreden bent!

Isabel

Inmiddels heb ik meerdere tattoos laten laseren bij Andy. Ik ben overig nog steeds bezig met laseren, maar het laseren verloopt beter dan verwacht! De tattoos die ik laat laseren zijn vrij donker en... Inmiddels heb ik meerdere tattoos laten laseren bij Andy. Ik ben overig nog steeds bezig met laseren, maar het laseren verloopt beter dan verwacht! De tattoos die ik laat laseren zijn vrij donker en op sommige delen diep gezet. Voordat ik aan het laseren begon, was Andy eerlijk over het proces; het kon mogelijk lang gaan duren. Ik waardeerde het enorm dat hij hier eerlijk en transparant over was (ook over de kosten). Al met al valt het me enorm mee. De tattoos vervagen veel sneller en beter dan ik had verwacht. Het resultaat ziet er tot nu toe perfect uit, zonder littekenvorming. Naast dat Andy heel goed is in zijn vak, is hij als persoon erg leuk. Hij is sociaal, stelt je op je gemak en hij maakt tijd voor je vrij. Bij Andy heb ik me nog nooit een ‘nummer’ gevoeld. Bovendien vind ik het erg fijn dat Andy de dag erna contact opneemt om te vragen hoe het gaat na de laserbehandeling. Het laseren van een tattoo is niet goedkoop en het is een langdurig proces, maar ik zou te allen tijde naar een betrouwbare en kundige laserbehandelaar gaan. In dat geval ben je bij Andy zonder meer aan het juiste adres!

Andy is erg professioneel en kundig. Daarnaast is hij transparant, eerlijk en stelt hij je op je gemak. Bovendien is de praktijk hygiënisch.

Reactie Tattoo no more:

Hoi Isabel, dank je wel voor je uitgebreide review! Het is niet alleen voor ij goed om te lezen dat je zo tevreden bent, maar ook voor die gene die overwegen hun tattoo te laten verwijderen.

Edwin Pronk

Gedeelte van mijn Bovenarm tattoo laten verwijderen in meerdere behandelingen. Dit is vakkundig gedaan en ziet er niets meer van. Huid ziet eruit als voor de tattoo

Vriendelijk en vakkundig

Reactie Tattoo no more:

Wat fijn Edwin dat je je ervaring het willen delen!
Thanks groet Andy

Cris

Inmiddels 5 behandelingen gehad en ben tevreden met het tussentijdse resultaat. De behandelingen zijn kortdurend waardoor het ongemak goed te handelen is. Met de juiste verzorgingsproducten is de... Inmiddels 5 behandelingen gehad en ben tevreden met het tussentijdse resultaat. De behandelingen zijn kortdurend waardoor het ongemak goed te handelen is. Met de juiste verzorgingsproducten is de huid snel weer hersteld na een behandeling.

Andy is een mensen-mens, wat maakt dat je je direct gezien en gehoord voelt.

Thanks Christine! Fijn dat alles gaat zoals we willen

Leonie dr

Goede uitleg, betaalbaar en tattoo is volledig weg.

Service en behandeling

Dank voor je 5 sterren Leonie! Blij dat jij blij bent

Caroline

Vd week voor de laatste behandeling bij Andy geweest. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Andy is een zeer vriendelijk persoon waar je je al snel op je gemak voelt . De behandeling is zeer goed te... Vd week voor de laatste behandeling bij Andy geweest. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Andy is een zeer vriendelijk persoon waar je je al snel op je gemak voelt . De behandeling is zeer goed te doen. Na z’on 2 jaar ( het traject heeft gewoon tijd nodig) is mijn tattoo verdwenen.. heel tevreden met alles en raad dit bedrijf dan ook zeker aan als je op een professionele manier van je tattoo af wilt🌸

Zeer klantvriendelijk bedrijf. Kwaliteit is super en de service heel prettig.. altijd even een nacheck van Andy als je geweest was.. heel attent🌸

Reactie Tattoo no more:

Dank je Caroliene voor je ontzettend mooie resencie....Zijn we samen blij!

Petra

Ik ben drie jaar terug begonnen met een tattoo verwijderen op mijn rug. Opzich klinkt dat lang maar er zit steeds een lange hersteltijd tussen. Aan het begin lang getwijfeld of ik het wel zou doen... Ik ben drie jaar terug begonnen met een tattoo verwijderen op mijn rug. Opzich klinkt dat lang maar er zit steeds een lange hersteltijd tussen. Aan het begin lang getwijfeld of ik het wel zou doen en of het resultaat wel echt zo goed zou zijn, maar hij is echt weg, ook geen littekens oid!

Aardige man, als je eerder binnen komt dan de geplande tijd dan helpt ie je vaak ook eerder als hij kan zodat je niet hoeft te wachten.

Klantvriendelijk, goed advies, hij weet wat ie doet!