Hoe tevreden ben je over de verzending van de box?
Wat vind je van de uitstraling van Taste Club en verpakking van de box?
Wat vind je van de service?

Graziella

Super leuk concept, de rode wijnen zijn alleen niet altijd even op mijn smaak. De laatste rode wijn die ik had was echt jammer... de witte zijn over het algemeen prima.

Joyce

1e box ontvangen zijn prima wijnen

Daan Hemmink

Positief verrast over de wijnen.

Floris Evers

Ik ben heel erg tevreden. Ik heb een aantal maanden als cadeau van mijn vriendin gekregen. Dat beviel zo erg dat ik het nu ook weer voor ons heb gehaald!

Vincent Wijma

Prettig, modern, snel

Hi Vincent,
Bedankt voor jouw prachtige beoordeling en feedback!

Martine

Ik heb zeker nog wel wat verbeter punten. Ik heb de gemengde box besteld. De witte zijn echt top die passen bij mijn smaak de rode zijn echt veel minder. Vind de twee die ik nu heb geproefd echt... Ik heb zeker nog wel wat verbeter punten. Ik heb de gemengde box besteld. De witte zijn echt top die passen bij mijn smaak de rode zijn echt veel minder. Vind de twee die ik nu heb geproefd echt niet lekker. En dan de website nog zoveel aan te verbeteren.

Hi Martine,
Hi Martine,
Bedankt voor je beoordeling!
Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Ik hoor graag meer over jouw feedback!

Zielhorst

Hi Arthur,
Bedankt voor je geweldige beoordeling!

Hanré Stott

Ik houdt niet van al de wijn

Hi Hanré,
Bedankt voor je beoordeling!
Ik heb je een e-mail gestuurd op het bij ons bekende e-mailadres omdat ik graag meer te weten zou willen komen over jouw ervaring....
Hi Hanré,

Robin Metz

Hi Robin,
Bedankt voor je prachtige beoordeling!

Marina Alberto

Goed, mijn eerste box ontvangen en ben tevreden.

Hi Marina,
Bedankt voor de super beoordeling!