Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Jonkers

Bij de eettafel is het zelfde gebeurd alleen was dat in de garantieperiode van Table du Sud. Na 3 jaar vallen de bouten uit het blad ( salontafel ). De tafel wordt niet intensief gebruikt.
Ik voel me er niet goed bij dat de bouten zomaar uitvallen. Zelfs na 3 jaar. De kosten zijn voor ons. Buiten de garantie en geen collage naar ons toe.

Goed ontvangst en kundige verkopers

Klantvriendelijker opstellen. De tafels waren duur genoeg

Via internet

Hi Fam Jonkers,
Hi Fam Jonkers,
De schroeven in de zogenaamde hoeklijnen zorgen ervoor dat het blad de eerste winter niet kromt trekt. Het kan gebeuren dat er in een derde winter het hout krimpt en hierdoor spanning geeft op een van de 24 schroefjes zodat hiervan het kopje alsnog afbreekt. Het probleem van het hout wat kromtrekt kan zich absoluut niet meer voordoen. Omdat er meerdere schroeven inzitten en het om een salontafel gaat is een nieuwe schroef niet nodig. Overigens is deze werkwijze aangepast sinds begin 2020 zodat het hout kan werken zonder dat schroefjes afbreken dmv zogenaamde sleufgaten.

de Vries

In de winkel in Utrecht super geholpen. De klantenservice daarin tegen is niet netjes en ronduit slecht. Onze tafel staat nog steed beschadigd in onze woning nadat de monteurs fouten hebben gemaakt... In de winkel in Utrecht super geholpen. De klantenservice daarin tegen is niet netjes en ronduit slecht. Onze tafel staat nog steed beschadigd in onze woning nadat de monteurs fouten hebben gemaakt met het plaatsen van de poten.

Mooie showroom

Ik zou er geen tafel of andere meubels meer kopen. Wat jammer is want we hadden er graag nog een tv-meubel gekocht.

Instagram

Bedankt voor je review!
Fijn om te horen dat je goed geholpen bent in Utrecht maar vervelend dat je niet tevreden bent over de klantenservice. Na het herstellen van het onderstel zijn er open boorgaten aan de onderkant van het blad ontstaan. Deze zijn door ons gedicht. We begrijpen dat dit jammer is, maar het doet niets af aan de kwaliteit of het uiterlijk van de tafel. Onze excuses voor het ongemak, als we toch nog ooit iets voor jullie kunnen betekenen horen we het natuurlijk graag!

José

De ervaring is slecht.

Er zijn vast wel sterken punten van dit bedrijf, maar ik heb geen sterke punten gezien helaas.

Als iets niet goed is aan het product, en je wilt contact opnemen met Table Du Sud dan vragen ze of je een filmpje wilt maken van wat er niet goed is aan het product. Vervolg is dat ze het product... Als iets niet goed is aan het product, en je wilt contact opnemen met Table Du Sud dan vragen ze of je een filmpje wilt maken van wat er niet goed is aan het product. Vervolg is dat ze het product komen ophalen en meenemen naar de leverancier om te maken. Het product komt pas na 2 maand terug, dan lijkt het goed gemaakt te zijn maar na verloop van tijd weer het zelfde probleem. Dan neem je weer contact op met Table DU Sud en krijg je weer het zelfde antwoord. Mensen die het komen ophalen weten niet wat er mis mee is.

Internet, Google

Bedankt voor je review!
Wat vervelend om te horen dat je de ervaring met Table du Sud als slecht ervaart. Het liefst leveren we de meubels natuurlijk meteen naar verwachting, maar soms kan er onverhoopt iets mis zijn met een meubel. De reden dat we dan om een video vragen is zodat onze leverancier het beste kan beoordelen wat er mis is en wat er aan gedaan kan worden. Onze excuses dat dit niet bij het eerste herstel compleet opgelost is. We begrepen eerder dit jaar van jullie dat de klacht naar tevredenheid was opgelost. Mocht dit niet het geval zijn en je nog vragen hebt horen wij dat graag.

Floor Schade

Slechte klanten service

Bezorgers zijn heel aardig

Eerlijk zijn

Google

Bedankt voor je review!
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze klantenservice. Helaas kunnen wij een tafel die door de klant in een verkeerde maat is besteld niet altijd achteraf kleiner maken. Onze klantenservice heeft aangeboden wat ze kunnen. Helaas is ruilen van maatwerkproducten niet mogelijk, wel is een korting van 35% op een nieuwe tafel aangeboden. Hopelijk zijn jullie toch blij met de nieuwe tafel in de kleinere maat. Als we nog iets voor jullie kunnen betekenen horen we het graag!

Olyslagers Bert

Vriendelijke ontvangst en advies. Elk afspraak komen ze na zoals het hoort. Top!

Hun advies bij de keuze van de aankoop.

X

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Online ingegeven wat we zochten.

Petra ten Cate-Lourens

Wij zijn super tevreden over hoe we geholpen zijn. Iemand die wist waarover ze sprak.
Een prachtige tafel hebben we gekocht, waar we al heel lang naar op zoek waren.

Het samenstellen van het product zoals jij het graag zou willen

Nvt

Via internet

Marjan

Super! Goede hulp in Deventer bij maken definitieve keuze, en snelle levering

-duidelijk communicatie
-vriendelijk
-klantgericht

er waren op de site voor de tafelhoogte 2 maten weer gegeven, terwijl er uiteindelijk 1 de goede was

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

Via een vrenden die een hele mooie tafel bij jullie had gekocht

Ron Sellemans

Uitstekend

Klantvriendelijk en aant

Internet

Egemen Uzunali

Fijne verkopers, dramatische koeriers, slechte service en moeizame probleem afhandeling. Een korte samenvatting van mijn ervaring met dit bedrijf.

Bij Table Du Sud een tafel besteld icm 8...

Bij Table Du Sud een tafel besteld icm 8 stoelen. 4 stoelen werden geleverd met zwarte handafdrukken. Hoogstwaarschijnlijk waren dit de handafdrukken van de bezorgers. De tafel was helaas ook niet vrij van problemen. De onderkant van de tafel was beschadigd. 1 stoel was zo smerig dat deze direct weer meeging. 6 weken verder en helaas nog steeds geen oplossing. Mijn advies zou zijn om je spullen hier niet te kopen.

Bekwame en nette verkopers

Servicelevering, probleemafhandeling, bezorging.

Webpagina table du sud

Bedankt voor je review!
Het spijt ons zeer dat de bestelde meubels niet direct aan de kwaliteitseisen voldoen die je van ons mag verwachten. Zoals direct aangegeven lossen wij dit graag netjes op en zijn jullie hiervoor in contact met onze klantenservice. Wij gaan zowel de tafel als stoelen herstellen, hiervoor zijn jullie samen een afspraak aan het inplannen. We begrijpen dat het vervelend is dat niet alles direct goed is, maar vinden het ook erg jammer dat er al een slechte review is geplaatst voordat wij de kans krijgen dit op te lossen.
Wij hopen natuurlijk dat dit zo snel mogelijk lukt en jullie verder zorgeloos van de nieuwe set kunnen gaan genieten!