Vriendelijkheid chauffeurs
Kwaliteit geleverde items
Kwaliteit afleverservice

Claire Cornelisse

Meer dan blij met onze aankoop!

- Mooie grote showroom in Utrecht met het complete assortiment.
- Keuze uit een brede stoffen collectie in onwijs veel kleuren.
- Goed advies bij de aankoop
- Geen kosten voor...
- Mooie grote showroom in Utrecht met het complete assortiment.
- Keuze uit een brede stoffen collectie in onwijs veel kleuren.
- Goed advies bij de aankoop
- Geen kosten voor montage bij levering op de begane grond
- Geen aanbetaling noodzakelijk

- Proces van het melden van de definitieve levertijd na het bestellen verliep wat stroef. Zelf moeten bellen voor een update vanwege dat deze niet binnen de gegeven periode werd gegeven.

Via sociale media -> instagram -> facebook

ilona vranken

Heel erg slecht!om te beginnen komt een beige stoffen bankstel niet ingepakt aan bij onze woning,vervolgens zit er een vlek in wat er niet uit gaat,er word door de chauffeur op papier gezet dat er... Heel erg slecht!om te beginnen komt een beige stoffen bankstel niet ingepakt aan bij onze woning,vervolgens zit er een vlek in wat er niet uit gaat,er word door de chauffeur op papier gezet dat er een nieuw kussen voor komt en word ook door hem ondertekend,dag erna kregen we bericht dit niet ging gebeuren er kwam een reiniging wat niet de afspraak was.hadden echter geen keuze want verder werd er niks mee gedaan dan dat!na 3 maanden toch een nieuwe sloop ontvangen waar we vervolgens niks aan hebben gehad want de bank zit na 3 maanden al
Zo onder de pluizen alsof ze al 10 jaar staat!!heel heel slecht!!zeker voor zoveel geld!zou t nooit iemand aanraden om bij deze zaak iets te kopen,en nog niet te spreken over t tafeltje waar we 2 weken niks op mochten zetten ivm met behandelen van t hout wat erop zit,lijkt me dat dat al uitgehard moet zijn als t bij de klant komt en er is 2 maanden levertijd op.dus beste mensen koop er aub niks!

Spullen verpakken wat geleverd worden!vriendelijker personeel voor aan telefoon,problemen sneller oplossen!

Via vrienden

Wilma Passier

Mooie showroom met hele mooie tafels en stoelen. Goed advies. Denken
mee in de mogelijkheden De gemaakte afspraken komen ze altijd na.

Afspraak is afspraak

Mond op mond

Cynthia

Top service! Helaas was er online een foutje gemaakt tijdens het bestelproces maar dit is keurig netjes opgelost door Table du Sub.

Kwaliteit, fijne persoonlijke klantenservice, goede bezorgservice.

Nog meer prachtige meubels maken!

Instagram

Fons van Houts

We zijn enorm fijn geholpen. Er was een snelle service en er werd goed met ons mee gedacht in wat wij wilde. Dus erg tevreden!

Snelle service, fijn personeel en goed kwaliteit!

Mond op mond reclame

Fam. Suurhoff

Tijdens ons bezoek aan de showroom in Deventer zijn wij gastvrij onthaald. Even rustig zitten met koffie en dan in gesprek raken over onze herinrichtingsplannen. Daarvoor werd voldoende tijd... Tijdens ons bezoek aan de showroom in Deventer zijn wij gastvrij onthaald. Even rustig zitten met koffie en dan in gesprek raken over onze herinrichtingsplannen. Daarvoor werd voldoende tijd ingeruimd, zodat er vertrouwen kon ontstaan in de begeleiding naar de juiste keuze. In de showroom stonden voorbeelden van modellen en materiaalsoorten zodat we ons een beter beeld konden vormen, zeker ook van de kleuren. Uiteindelijk gekozen voor een fraaie ovale tafel met eiken blad. De levering werd ruim tevoren gepland in nauw overleg met ons. In de aanloop zijn we nogmaals keurig herinnerd. De levering zelf is vakkundig gedaan. De mannen hielden bij het naar binnen brengen ook keurig rekening met de nieuwe deuren in onze woonkamer. Levering gebeurde inclusief adviezen voor gebruik en onderhoud. We kregen er een flesje onderhoudsmiddel bij! Kortom, zo wil je het graag als klant. Voor ons een aanrader!

Tijd, kennis van zaken, goed omgaan met de klant, professioneel en toch prettig!

Geen.

Via onze interieurontwerpster.

Tuijl

Mooie tafel en goede service.

Er was iets niet goed met onze tafel maar door ziekte kwam ik er niet toe dat binnen de garantieperiode aan te kaarten. Na die tijd dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken en het euvel werd... Er was iets niet goed met onze tafel maar door ziekte kwam ik er niet toe dat binnen de garantieperiode aan te kaarten. Na die tijd dus toch maar de stoute schoenen aangetrokken en het euvel werd alsnog snel en kundig opgelost. Tafel is erg mooi en super natuurlijk dat je 'm zelf kunt samenstellen op basis van je eigen smaak en afmetingen die in de situatie passen.

Niet.

Internet

Marjon

Sidetable werd beschadigd geleverd, kwam ook zonder verpakkingsmateriaal aan! Gelijk contact opgenomen met table du sud en een foto van de beschadiging gemaild. Volgende dag werd ik teruggebeld dat... Sidetable werd beschadigd geleverd, kwam ook zonder verpakkingsmateriaal aan! Gelijk contact opgenomen met table du sud en een foto van de beschadiging gemaild. Volgende dag werd ik teruggebeld dat er een nieuwe sidetable in productie genomen wordt en ik tot die tijd het beschadigde exemplaar kan gebruiken. Netjes opgelost dus!!

Goede afhandeling van klacht!

Producten beter verpakt vervoeren!

Mond op mond reclame

E. Westerhout - Hanna

Na aanschaf van een houten tafel welke geleverd is in Mei 2021 ontstond na 8 weken een scheur in ons tafelblad. Reactie klantenservice: dit was té snel en tafelblad werd opgehaald en gerepareerd.... Na aanschaf van een houten tafel welke geleverd is in Mei 2021 ontstond na 8 weken een scheur in ons tafelblad. Reactie klantenservice: dit was té snel en tafelblad werd opgehaald en gerepareerd. Ca. 1 maand later is het tafelblad retour gekomen. In december 2022 ontstaat weer op exact dezelfde plek een scheur waarop wij weer gereclameerd hebben. Na het verzoek van TdS om foto’s te sturen werd geconcludeerd dat men inderdaad een “ lijmnaad” zag, dat dit kan voorkomen omdat de tafel een natuurproduct is maar helaas de garantie na 1 jaar aanschaf/levering niet meer geldt. Dat hout werkt weten wij als geen ander. Ik heb dan ook nogmaals aangegeven dat de klacht op exact dezelfde plaats is als voorheen en wij twijfelen of “de reparatie” wel goed is uitgevoerd. Hierop heeft TdS aangeboden om éénmalig als service buiten de garantie het tafelblad te repareren. Wij zijn hier erg blij mee.

Goed geholpen bij de aankopen die we gedaan hebben.

Zie mail.

Reclame.

Wilma van Rijsingen

Goed advies en mooie meubels

Helpen met interieur advies bv met tekening of drie-d

In eigen dorp;
Mond op mond

Reactie Table du Sud:

Goed om te horen dat jullie blij zijn met de meubels. Toevallig hebben we inmiddels de mogelijkheid voor gratis interieur advies met 2D tekeningen. Mocht je ooit weer interesse hebben in meubels... Goed om te horen dat jullie blij zijn met de meubels. Toevallig hebben we inmiddels de mogelijkheid voor gratis interieur advies met 2D tekeningen. Mocht je ooit weer interesse hebben in meubels kunnen we daar dus mee helpen. Nog veel plezier van de meubels!
Team Table du Sud