Vriendelijkheid chauffeurs

Nee

We wonen in Heeze, reclame

V

goede service

goed kijken of de producten wel geleverd worden, niet 1 dag van te voren af bellen

via winkel

Verstraeten

Reparatie correct wel lange levertijd en factuur laat op zich wachten

deskundig en vriendelijk personeel

doorlooptijd proces

Via internet

Van Brink

Geweldig!

Mooie meubelen en geweldige service bij levering.

In de winkel hebben we de verkoper flink moeten helpen om te komen tot de juiste prijs. Hadden we er niet op gewezen dat hij niet de juiste prijs noteerde hadden we teveel betaald.

Hoe heb je Table du Sud gevonden?

We liepen langs de showroom in Utrecht

Rita Kersten

Goed!

Mooie materialen en fijn dat alles op maat gemaakt kan worden

Prijzen wat verlagen

Tv

P.M. Balemans

Positieve ervaring, mooie zaak

We konden onze tafel naar wens aanpassen

Internet

Paul Elling

Absoluut geen aanrader, bizar slechte service!

- Design

Ik ben helaas teleurgesteld over de service die ik heb ontvangen van Table du Sud. Gedurende het bezoek heeft men de tijd genomen, echter is bij aflevering van de tafel erg veel mis gegaan. Na... Ik ben helaas teleurgesteld over de service die ik heb ontvangen van Table du Sud. Gedurende het bezoek heeft men de tijd genomen, echter is bij aflevering van de tafel erg veel mis gegaan. Na getest te hebben in de showroom was de tafel naar wens. Echter hebben wij een ander formaat uitgekozen, omdat dit beter paste bij onze woning. Bij levering bleek de poot van de tafel ontworpen op een manier die het moeilijk maakt om met zes personen aan tafel te zitten. Hierdoor was de tafel eigenlijk slecht bruikbaar. Daarnaast is er tijdens leveren schade ontstaan, waardoor Table dus sud wel een nieuwe tafel gaat leveren. Echter is door poot in combinatie met het blad zitten met zespersonen niet mogelijk.

Na meermaals contact te hebben gehad erkende de klantenservice telefonisch het probleem. Na veel mailen op vaak ongepaste manier van de klantenservice hebben we verzocht tot een gesprek in de showroom. Hierbij aangekomen waren wij verre van vriendelijk ontvangen en gaf men aan dat we dit hadden kunnen zien, echter is de situatie in de showroom in vergelijking bij ons thuis niet te vergelijken. Wij hebben aangegeven dat we dit een gebrek aan service vinden en we een onbruikbare tafel hebben. Daarom verzocht tafel terug te nemen en geld te retourenen. Table du sud wil hier geen gehoor aangeven. De manager die aanwezig was gaf aan dat 200 euro mogelijk was en dat we dit verzoek moesten doen. Nu geeft de klantenservice aan dat ze dat niet gezegd hebben. Al met al Table du Sud verdraaid continu het verhaal en zet het naar eigenhand. Oplossing die ze bieden is een andere poot, die wij niet mooi vinden. Andere oplossing weigeren ze aan mee te werken.

Opvolging van de klantenservice is bizar slecht, antwoord op emails duurt minimaal 2 a 3 weken voor opvolging!

Al met al als je buiten het proces komt verre van een aanrader.
Service is erg slecht.

Wij zijn teleurgesteld en raden Table du Sud bij ieder af.

Instagram

Frederix

Mooi bedrijf met goede service

Afspraken na komen en goede website

Via een familielid

Joyce Aarts

Heel blij met onze aankoop.
Na een prettige ervaring in de winkel in Utrecht de mooie table du Sud gekocht. Heel goed ad ies ontvangen, lekker meegedacht en alle tijd genomen.
We hebben...
Heel blij met onze aankoop.
We hebben hem nu 2 dagen in huis, en genieten volop van deze mooie tafel

Communicatie en afhandeling

Instagram

Jan

Stoel kapot na ruim 2 jaar, firma verstopt zich achter jaar garantie ( stoel 500 p stuk. )

Alles

Niet