Jozef Peeters

Goede prijs , stipte levering.

Vansevenant D

Zeer vlotte levering en goede communicatie

leo Smedts

Snelle correcte levering

Anna Vercauteren

Super snelle levering, en direct antwoord per mail op mijn vraag, top dus! Hartelijk bedankt!!

Sterke punten en/of tips

Kwaliteit aan een scherpe prijs!

Vincent Piek

Overzichtelijke site met goede prijzen. Vriendelijk personeel aan de telefoon.

Sterke punten en/of tips

Wanneer indicatieve leverdatum niet haalbaar blijkt te zijn, misschien even een mailtje sturen dat het wat langer kan duren. Verder top!

J.J. Mendel

Puddle buddy gekocht en na een natte zomer werkt deze niet meer goed. Medewerker is erg behulpzaam maar probleem wordt niet opgelost maar er wordt doorverwezen naar de leverancier

Sterke punten en/of tips

Sterk: Goede respons van medewerkers. Zwak: er wordt teveel op leveranciers gesteund die THS tools en dus de klant van de kastje naar de muur sturen

Reactie THS Tools:

Bedankt voor de gegeven feedback. Wij begrijpen de teleurstelling van de defecte pomp en hebben u geprobeerd op alle mogelijke manieren te helpen om uw pomp, die buiten de garantie valt, weer aan de... Bedankt voor de gegeven feedback. Wij begrijpen de teleurstelling van de defecte pomp en hebben u geprobeerd op alle mogelijke manieren te helpen om uw pomp, die buiten de garantie valt, weer aan de praat te krijgen en zoals uit het laatste contact blijkt, is dit ook gelukt.

Richard.moes

THS is een goede partner werkt snel en voor een juiste prijs.alleen jammer dat ze post nl als transporteur hebben die zorgt dan zoals gewoonlijk dat er min punten zijn door niet te leveren op... THS is een goede partner werkt snel en voor een juiste prijs.alleen jammer dat ze post nl als transporteur hebben die zorgt dan zoals gewoonlijk dat er min punten zijn door niet te leveren op aflever adres maar gewoon naar een pakket punt brengt en dat ik als klant het maar zelf moet ophalen. Ook heb ik voor thuislevering betaald. Maar dat is het gedeelte van post nl ,het gedeelte THS ben ik zeer te vreden over.

Sterke punten en/of tips

Zoek een vervoerder die wel aan huis wil leveren

Rudi Smit

Voor de eerste keer iets gekocht en goede en snelle levering De gekochte accu boor schroefmachine +de extra accu voldoen helemaal aan wat er op de site werd omschreven
Bedrijf tevens gezien de...
Bedrijf tevens gezien de prijzen aanbeveling waard 👍

Prijs en kwaliteit 👍

henk demeulemeester

Het Mailverkeer kan beter na bijna 3 maanden wachten achter bestelde artikel. Na herhaaldelijk sturen van mails , uiteindelijk mogen bellen naar nederland ths tools om iets te weten over levering.

Reactie THS Tools:

Beste Henk,
Beste Henk,
Bedankt voor het schrijven van de review en het geven van de feedback. Het artikel dat besteld was had helaas een lange levertijd bij onze leverancier. Zodra wij nieuwe updates krijgen over een verwachte levertijd proberen wij via de mail dit altijd te communiceren. In uw geval begrijp ik dat dit wellicht niet helemaal goed is gegaan, waarvoor onze excuses.

Christiaan corver

Goede service, snelle levering. Zeer tevreden met mijn hikoki reciprozaag.