S Steenbakkers

Klantvriendelijk! Marieke aardige verkoopster. Heeft ons goed op weg geholpen en nam echt te de tijd. Erg blij met onze aankoop. Hopelijk gaan we er veel plezier van hebben.

Klantvriendelijkheid, kennis.

Ron Knol

Aanschaf Infraroodcabine Infraplus 1 Fysio

Goede service

Ik had een routebeschrijving gegeven i.v.m. slechte bereikbaarheid. Dit was niet aan de chauffeur/bezorger doorgegeven.

Thomas

Goede informatie, communicatie en netjes op de hoogte gehouden. Binnen levertermijn geregeld na telefonische afspraak. Vriendelijke (eigen) chauffeur, product ziet er netjes uit, tevreden mee.

Communicatie, netheid, prijsniveau

De handleiding kan wel een update gebruiken, niet alles klopt meer exact, en dat is niet altijd handig voor als je voor het eerst een dergelijke sauna in elkaar zet.

Wendy

Goed bedrijf, mooie showroom. Levering duurde iets langer dan wij graag zouden willen, maar het was t wachten waard.
Prachtige combi-sauna cabine laten plaatsen door een goede monteur die...
Prachtige combi-sauna cabine laten plaatsen door een goede monteur die kennis van zaken had. We hadden telefonisch een extra bestelling gedaan van saunakussens die geleverd zouden worden tegelijk met de saunacabine. Dit was niet goed gegaan. Maar na contact met de klantenservice is dit rechtgezet door de kussens gratis op te sturen.

Duidelijke weergave van de mogelijkheden, informatie folder te downloaden.

Misschien een tweede verkoper erbij op drukke dagen, zodat 1 verkoper niet alles alleen hoeft te doen.

Patricia

Fijne mensen, klantvriendelijk

Doen we ze beloven

Ga zo door

Liesbeth

Onze ervaring met het bedrijf in Veenendaal was ronduit positief en dat kwam vooral door Ruben, die ons op een zeer deskundige en zeer vriendelijke manier geholpen heeft.

In de showroom konden we terplekke ervaren wat de waarde is van een infraroodcabine. De warmte en ontspanning die de infraroodstralen bieden waren direct voelbaar. Ruben nam alle tijd om onze vragen... In de showroom konden we terplekke ervaren wat de waarde is van een infraroodcabine. De warmte en ontspanning die de infraroodstralen bieden waren direct voelbaar. Ruben nam alle tijd om onze vragen te beantwoorden en gaf duidelijke uitleg over de verschillende infraroodcabines.

Vanhee

Alles geleverd volgens afspraak en ook goede en rappe reactie van de de klantenservice

sterke prijs voor een goed product

misschien per type sauna handleiding filmpje op de website plaatsen, dat zou minder puzzelwerk vragen van de cliënten

Gerard Beukert

Prima voorlichting , bij bezoek showroom in Vlierden , door Froukje.

duidelijk overzicht , voor bezoek ter plekke in Vlierden

geen in mijn situatie.

Fam. Mulder/ Brink

Een SUPER (sauna) betrouwbaar bedrijf met deskundig advies en betrouwbare service.

Goede deskundige adviezen, betrouwbare service.

Het aankoopbedrag terug winnen zou leuk zijn 😉

Peter Kortsmit

Vriendelijke verkopers bij aankoop, erg behulpzaam en klantvriendelijk. Levering en installatie is ook prima verlopen, met goede hulp bij montage en testen van de sauna. Het enige wat moeizaam was... Vriendelijke verkopers bij aankoop, erg behulpzaam en klantvriendelijk. Levering en installatie is ook prima verlopen, met goede hulp bij montage en testen van de sauna. Het enige wat moeizaam was is het maken voor een leverings afspraak.

Klantvriendelijkheid in de winkel, maar ook de inzet van de monteur bij de installatie.

Omgang met telefoontjes en e-mails, hier komt geen reactie op tijdens de eerste 5 pogingen in ons geval.