Hajo Witzel

Door fouten van DHL is mijn pakket van Sticker.nl nooit bezorgd, en na retour door Sticker.nl vernietigd. Hieraan ging heel veel telefonisch contact vooraf waarbij een medewerker echt zijn best deed... Door fouten van DHL is mijn pakket van Sticker.nl nooit bezorgd, en na retour door Sticker.nl vernietigd. Hieraan ging heel veel telefonisch contact vooraf waarbij een medewerker echt zijn best deed mij te helpen. Echter werkt deze medewerker daar nu niet meer. Het bedrijf heeft daarna op geen enkele manier begrip getoond voor de bij mij ontstane schade (pakket was nodig) en zelfs de telefoon er op gegooid na een poging tot een redelijk gesprek. Enkel mijn betaling is teruggestort.
Helaas kan ik kan dan ook niet anders dan te adviseren een ander bedrijf te kiezen dan Sticker.nl voor dergelijke opdrachten.

Reactie Sticker.nl:

Het pakket van deze klant is inderdaad nooit bezorgd door DHL. Het pakket was namelijk zoekgeraakt. Toen DHL het pakket gevonden had hebben ze het naar ons teruggestuurd. Normaal gesproken zouden... Het pakket van deze klant is inderdaad nooit bezorgd door DHL. Het pakket was namelijk zoekgeraakt. Toen DHL het pakket gevonden had hebben ze het naar ons teruggestuurd. Normaal gesproken zouden wij het pakket dan opnieuw aanbieden, zodat een klant alsnog zijn stickers krijgt. Omdat de klant te lang moest wachten wilde hij zijn geld terug. Dit konden we gezien de situatie begrijpen. Daarom hebben we het geld teruggestort.
Nadat wij de klant zijn geld terug hebben gegeven, hebben wij inderdaad de stickers vernietigd. Dit is een normale procedure. Een klant kan niet verwachten én stickers te krijgen én geld terug. Ook zullen wij nooit stickers van een klant aan een andere klant verkopen. Dus als iemand zijn stickers niet meer wil hebben worden ze vernietigd.
Nadat de klant zijn geld terug heeft gekregen, heeft hij opnieuw contact met ons opgenomen. Tijdens dat telefoongesprek begon de klant een van onze medewerkers te bedreigen, waarna die medewerker het gesprek heeft beëindigd. Als er iets misgaat bij een bestelling zullen wij er alles aandoen om het op te lossen. Wij laten ons echter niet bedreigen. Bovendien hebben wij door geld terug te geven aan de wens van de klant voldaan.

Ynze

Zeer goede service. Bij vragen wordt ook duidelijke uitleg gegeven. Zeer goed geholpen door dit bedrijf!

Stichting InterShoot

Snel en eenvoudig

HvkMill

Nette en snelle service

EQTouch

Zeer vriendelijk en behulpzaam, ze denken graag mee in oplossingen

Rijschool Zwolles

Eigen ontwerp

De sniep

Snelle service. Site goed werkbaar.