Stern

M Drescher

Zeer vriendelijk

Al jarenlang zeer tevreden

Naeem

Voor eerste auto gehuurd bij Nabi mobility ben erg tevreden ik raad iedereen aan.goed service alles was perfect geregeld mooiste is bij hun huur je kilometer vrij.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik heb goede ervaringen zijn toppers

AvO

Klein model auto gehuurd.

Beschrijf hier uw ervaring

Snelle vlotte service, goede voorwaarden, goede prijs. Enig minpunt was de rooklucht in de auto, mogelijk van een vorige huurder.

Roberto

Perfect

Alles naar wens

E.Busman

Fijne klantvriendelijke en meedenkend personeel

Beschrijf hier uw ervaring

Klinkt misschien over de top, maar zou niets anders kunnen wensen

Mirjam de Jager

Goede service

Beschrijf hier uw ervaring

Goede verhuisbus gehuurd met laadklep en lift. Spanbanden en stang aanwezig om alles goed vast te zetten. Medewerkers zeer vriendelijk en behulpzaam, goed geholpen

Mitchell

10+

Bedankt voor de service

Juriaan

Goed service en vrije kilometers

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden over Mabi Mobility. Zowel bij het ophalen als wegbrengen ben ik goed en snel geholpen door de medewerkers. Een groot voordeel zijn de vrije kilometers als je wat langer de weg op moet.... Zeer tevreden over Mabi Mobility. Zowel bij het ophalen als wegbrengen ben ik goed en snel geholpen door de medewerkers. Een groot voordeel zijn de vrije kilometers als je wat langer de weg op moet. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

W. Leguijt

Snel geregeld, goede auto

Beschrijf hier uw ervaring

Op zeer korte termijn een auto gehuurd, in goede conditie. Prima alternatief voor het vliegtuig

RitaR

Goede service vooreen zeer betaalbare prijs

Beschrijf hier uw ervaring

Boeking ging gemakkelijk via de telefoon, daarna direct bevestiging via de mail.
Uitstekende prijs voor de bestelwagen en voor ons het belangrijkste:
Ongelimiteerde km’s!