Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Rogér Eikenboom

Top werk wéér afgeleverd. Inmiddels al 4de offerte. Prachtige kwaliteit!

Altijd bereikbaar voor vragen en openstaan voor aanpassingen! Ook als bij levering door vervoer iets misgaat (1x gebeurd) dan wordt het gelijk opgelost.

Niet echt voor handen!

Wim Verkuringen

Matige afwerking / problemen met levering

Prijs

De afwerking was niet zoals ik bij andere leveranciers van steigerhout maatwerk heb gehad. Tafelblad was gekocht met schuren maar het blad was nog enorm ruw en zelfs niet geschikt om met kinderen... De afwerking was niet zoals ik bij andere leveranciers van steigerhout maatwerk heb gehad. Tafelblad was gekocht met schuren maar het blad was nog enorm ruw en zelfs niet geschikt om met kinderen aan te eten. De tafel was gelijmd maar de lijmresten waren nog duidelijk zichtbaar op de bovenzijde van de tafel. De Nano coating is duidelijk niet overal evenredig aangebracht. Afwerkingsniveau niet evenredig met wat op de Website te zien is.

Voor wat betreft de levering deze was via mail aangemeld voor tussen 13:00-17:00 maar de vrachtwagen kwam er pas rond 20:45 door zonder dat dit eerst gemeld werd. Rond 20:00 werden we pas opgebeld door de chauffeurs. Eerst loste men een tafelblad van 3 meter ipv onze 1m80. Waardoor ik ze heb moeten terug laten komen na mijn aankomst thuis. De bijbestelde pot Nano coating lekte en werd zo afgeleverd nadat ik er specifiek achter moest vragen want deze waren ze ook al vergeten te overhandigen.

Tafelblad

Goede communicatie.

Naar dat het vorige bedrijf failliet ging forn heeft Dutchwood bv ons super verdergeholpen met de order toch uit te voeren. 👍

Goede communicatie

Ga zó door

Penelope Dobson, (MMGuide)

Medio augustus 2019 hadden wij online een sta-tafel besteld bij SteigerhoutenMeubelshop.nl.
Wij zijn daarna teruggebeld door DUTCHWOOD BV. met de mededeling dat zij SteigerhoutenM. hebben overgenomen.
Onze order besproken met DUTCHWOOD en de afleverdatum werd op mijn agenda afgestemd.
De sta-tafel is keurig op de afgesproken datum en tijd geleverd en zelfs naar boven gebracht met de trap (te kleine lift in ons kantoor pand).
Wij zijn erg blij met de tafel, deze wordt goed gebruikt, kan tegen een stootje en is mooi afgewerkt.

Zeer service gericht en prettige communicatie.

Zorg voor een reserve pin-automaat.

Annette

Gaaf bed!

Wij kochten het bed precies tijdens de overname door Dutchwood (we hadden al online besteld op steigerhoutenmeubelshop.nl). Ineens kregen we een bericht over de overname, waarin ook meteen vermeld... Wij kochten het bed precies tijdens de overname door Dutchwood (we hadden al online besteld op steigerhoutenmeubelshop.nl). Ineens kregen we een bericht over de overname, waarin ook meteen vermeld stond dat de order uitgevoerd zou worden zoals overeengekomen. Dat was schrik én geruststelling in één bericht.

Er was heel even verwarring over de nieuwe naam. In het bericht stond namelijk ook dat we goed moesten opletten aan welk bedrijfsonderdeel betaald zou worden. Die namen leken erg op elkaar en dat... Er was heel even verwarring over de nieuwe naam. In het bericht stond namelijk ook dat we goed moesten opletten aan welk bedrijfsonderdeel betaald zou worden. Die namen leken erg op elkaar en dat was onduidelijk. Hierover heb ik gemaild en netjes uitleg gekregen. Bij de betaling (bij aflevering) was overigens alles duidelijk.

Het kopen van een steigerhouten tafel is perfect afgeleverd bij ons op locatie. Tevens Omdat we een blackwash afwerking hadden hebben we zelf nog black wash gekregen voor eventueel schade plekken of... Het kopen van een steigerhouten tafel is perfect afgeleverd bij ons op locatie. Tevens Omdat we een blackwash afwerking hadden hebben we zelf nog black wash gekregen voor eventueel schade plekken of door het weer om dit zelf te herstellen. Zeer klant vriendelijk en zeer netjes afgewerkt. En dat alles voor een lage aanschaf waarde.

Netjes werken, Zeer goede en duidelijk communicatie over de levering. Netjes kunnen inplannen. Werd op de juiste plek gezet en afgemonteerd.

Nvt

Mijn ervaringen met Steigerhouten Meubelshop zijn heel goed. Ik had een tafel gezien op de website van Forn. Toen ik hierover contact wilde opnemen, bleek het bedrijf failliet te zijn en werd... Mijn ervaringen met Steigerhouten Meubelshop zijn heel goed. Ik had een tafel gezien op de website van Forn. Toen ik hierover contact wilde opnemen, bleek het bedrijf failliet te zijn en werd aangegeven dat Dutchwood de verkoop had overgenomen. Tijdens telefonisch contact heb ik de betonlook eettafel besteld. Alles is uitstekend geregeld en keurig op tijd door Steigerhouten Meubelshop geleverd en gemonteerd. Ik ben erg blij met de eettafel en met de goede service.

ze zijn altijd vriendelijk en geduldig geweest tijdens de bestelprocedure

geen verbeterpunten

van Dijk

Op tijd geleverd en goede kwaliteit meubels.

Goede communicatie omtrent de overname. Op tijd de meubels geleverd, goede kwaliteit en netjes in elkaar gezet.

nvt

Super

Vriendelijkheid, snelheid in mails beantwoorden, duidelijke info op eventuele vraag

Ik kan er geen bedenken voorlopig