Springest.nl

Springest.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Springest.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company380
Uitstekend
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Springest.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 380 ervaringen.

J. Zijp
J. Zijp
Ik beveel Springest aanJa

Er wordt snel teruggebeld en wordt vriendelijk en duidelijk te woord gestaan.

Karin Pels

Duidelijke informatie ontvangen en ook zeer snel. daarnaast ook nog een prettig persoonlijk gesprek gevoerd met een aardige meedenkende medewerkster!.

A.E Kuijpers
A.E Kuijpers

Beschrijf hier uw ervaring

Goede uitleg ,net te duur,goeie prestaties extra lesuren zonder bijbetaling. Men was vriendelijke goede uitleg.Ik heb kunnen vinden wat ik wou en heb me ingeschreven voor type cursus.

Ik beveel Springest aanJa

Duidelijk. intresand. goede prestaties.

Ruud van Aerssen
Ruud van Aerssen

Beschrijf hier uw ervaring

Mijn vraag over een cursus die niet (meer) beschikbaar bleek werd meteen opgepakt en uitgezocht. Ik kreeg niet alleen een antwoord, maar ook meteen een alternatief aangeboden. De inschrijving is inmiddels gebeurd. Beide dames waren uiterst vriendelijk en meer dan behulpzaam en deskundig. Alle lof voor hen en uw bedrijf.

Ik beveel Springest aanJa

Uiterst vriendelijke en behulpzame werkneemsters gesproken. in 1 woord geweldig.

Beschrijf hier uw ervaring

Alleen even contact gehad over wat meer informatie van hun aanbod.
Leuk om op een persoonlijk en attente manier een uitgebreid advies te krijgen met meerdere keuzes!

Ik beveel Springest aanJa

Een persoonlijk advies op maat naar mijn eigen wensen.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vind de site heel overzichtelijk en werd goed geïnformeerd

Netjes en compleet.

Paul
Paul

Beschrijf hier uw ervaring

Uitgebreid kennis gebied waarbij je persoonlijk bijgestaan wordt de juiste richting en keuzes te maken.

Ik beveel Springest aanJa

Aandacht voor de mens, zijn behoefte en wensen. vragend adviserend met ruimte en aandacht voor de klant.

ad Matres
Slecht
ad Matres

Een lead gekocht.
Gegevens van klant ontvangen.
Klant bleek een uitzendbureau die voor hun klant cursussen aan het voorbereiden waren. Wilden de gegevens van die klant niet delen.
Dus 'in den blinde' een offerte gemaakt voor een klant van een uitzendbureau.
Offerte ingestuurd.
Geen reactie
Nagebeld.
Klant van uitzendbureau bleek op vakantie.
Week later weer gebeld.
Klant bleek terug van vakantie maar druk met andere zaken.
Week later weer gebeld.
Klant van uitzenbureau bleek tender niet gewonnen te hebben en daarom waarschijnlijk ook geen interesse te hebben in de trainingen.
Op mijn vraag waarom ik moet betalen om een offerte uit te mogen brengen voor een opdracht die er helemaal niet is, kreeg ik het antwoord: ik heb de vraag alleen maar geplaatst. Ik weet niets van betalen om een offerte uit te mogen brengen.

Springest: hoe zit dit? Beslissen jullie zelf of er betaald moet worden voor een lead of beslist jullie klant dat?

In beide gevallen voel ik me behoorlijk bekocht: € 500 vragen voor een lead van een niet bestaande opdracht is not done!

Score voor Springest.nl:1/5
Ik beveel Springest aanNee

Bij springest.nl een lead gekocht voor opleiden van 40 cursisten. bleek een misleiding te zijn. geld weg en voor niets tijd gestoken in een mooie offerte.

Paul van Dijck / TNO

De informatie op de website dekte grotendeels de vragen die ik over laserveiligheidsopleidingen nodig had. toen ik aangaf extra informatie nodig te hebben, werd ik snel terug gebeld en kreeg ik deze informatie, zowel mondeling als per e-mail. zonder verkooppraatje erbij. de opleiding zelf was ook een succes.

M. Rakitina
M. Rakitina
Ik beveel Springest aanJa

Duidelijke en uitgebreide overzicht van verschillende studies.

Bedrijfsinformatie

Springest helpt mensen groeien

Springest is de grootste onafhankelijke vergelijkingssite voor opleidingen, trainingen en cursussen van Nederland. Met ruim 33.000 trainingen van meer dan 3.000 verschillende aanbieders, verdeeld over 21 categorieën en zo'n 1.100 verschillende onderwerpen. Maandelijks verwelkomen wij ongeveer 200.000 unieke bezoekers op de site.
Adres
Rokin 75