Springest.nl

Springest.nl Klanten beoordelen Springest.nl met 8.8/10. Gebaseerd op 339 ervaringen.340

Bedrijfsinformatie

Springest helpt mensen groeien

Springest is de grootste onafhankelijke vergelijkingssite voor opleidingen, trainingen en cursussen van Nederland. Met ruim 33.000 trainingen van meer dan 3.000 verschillende aanbieders, verdeeld over 21 categorieën en zo'n 1.100 verschillende onderwerpen. Maandelijks verwelkomen wij ongeveer 200.000 unieke bezoekers op de site.
Adres
Rokin 75
1012 KL Amsterdam

Contactgegevens
E-mail: info@springest.nl
KvK: 30239037
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Springest.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 340 ervaringen.

Marian de Ruiter/Rabobank
Marian de Ruiter/Rabobank

Beschrijf hier uw ervaring

Door zowel springest als door de offertemakers goed en snel geholpen en de juiste opleider gevonden

Ik beveel Springest aanJa

Goed en snel aan de juiste offertes geholpen!.

Siemens Nederland N.V.
Siemens Nederland N.V.

Beschrijf hier uw ervaring

Het enige wat ik jammer vond, is het feit dat ik het correspondentieadres niet kon aanpassen. Nu was het adres van het hoofdkantoor in Den Haag al ingevuld, terwijl ik op de locatie in Zoetermeer gevestigd ben.

Ik beveel Springest aanJa

Overzichtelijk en de stappen zijn makkelijk te doorlopen.

Paulien
Paulien

Beschrijf hier uw ervaring

De informatie is duidelijk..beleefd en zeker voldoende. Ik heb mij nog niet ingeschreven daar ik wat hindernissen moet nemen om dit te kunnen doen.
Ik ga er zeker mijn best voor doen.

Ik beveel Springest aanJa

Het antwoord op mijn vraag is zeker naar volle tevredenheid beantwoord..

Springest.nl 1 beoordeling

Snel, helder, tijdsbesparend, springest heeft me een fijn overzicht gegeven waardoor ik inzicht heb gekregen en een keuze heb gemaakt. heb de eerste 2 aanvragen op mijn werk uitstaan ter accordering.

Ik beveel Springest aanJa

Prima: ik ben voor nu voldoende geïnformeerd en wacht verdere terugkoppeling af.

F.M.
F.M.

Beschrijf hier uw ervaring

Vraag over toepasselijkheid scholingsvoucher werd niet alleen adequaat beantwoord, maar tevens voorzien van advies en te doorlopen procedure.

Ik beveel Springest aanJa

Super concreet uitgewerkt antwoord waar ik mee verder kan.

Judith van Woerkom
Judith van Woerkom

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben vanaf het beging geweldig goed geholpen door Zoe van Dantzig van Springest. Vanaf de advisering tot en met de inschrijving en dan nog haar geweldige hulp bij de hele routing i.v.m. mijn boventalligheid bij mijn werkgever. Achter de schermen daar ging het niet zoals het moest, zij heeft mij super goed geholpen dit te regelen. Ik ben ingeschreven voor 3 opleidingen via Springest. Het heeft even geduurd, maar dankzij Zoe van Dantzig komt het goed! Een dikke pluim voor haar persoonlijke benadering.

Ik beveel Springest aanJa

Een mooi platform om je te verdiepen in diverse eventueel te volgen opleidingen.

gemeente Breda

Heb veel praktische tips gekregen die ik in mijn dagelijks werk kan toepassen..
cynthia was een heel prettig persoon om een dag mee samen te werken.

Annemiek Fransz
Annemiek Fransz
Ik beveel Springest aanJa

Zeer vriendelijk behulpzaam en snel.

Thomas Lenaerts
Thomas Lenaerts

Beschrijf hier uw ervaring

Informatie is duidelijk en wordt snel geleverd.

Ik beveel Springest aanJa

Ik heb snel reactie gekregen op mijn vragen.

Bedrijfsinformatie

Springest helpt mensen groeien