Springest.nl

Springest.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Springest.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company358
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Springest.nl met 8.9/10. Gebaseerd op 358 ervaringen.

Sanne Vlemmings
Sanne Vlemmings

Beschrijf hier uw ervaring

Het sterke punt was dat ik echt het gevoel kreeg dat ik geholpen werd door iemand met veel kennis en kunde. Het is fijn te weten dat iemand zo vriendelijk is om met je mee te denken. In 1 woord geweldig.

Ik beveel Springest aanJa

Ik werd professioneel geholpen door een deskundige vriendelijke jongen.

Springest.nl 1 beoordeling

Fijn dat ik binnen een dag respons kreeg. ik had een vraag welke type opleiding het beste op mijn achtergrond aansluit en daarover kreeg ik helder antwoord. o.a. dat er bij verpleging niveau 4 bbl wel stage zit. .
ik had zelf niet gedacht om extra informatiebrochure na te vragen, maar de helpdesk medewerker heeft die mij wel nagestuurd via e-mail. dat is super handig.

Joost Keijzers
Joost Keijzers

Beschrijf hier uw ervaring

Na mijn uitleg over mijn wensen zijn ze aan de slag gegaan. Na enkele dagen kreeg ik enkele voorstellen waaruit ik kon kiezen.

Ik beveel Springest aanJa

Ze zoeken tot er iets passends is gevonden.

Redelijk

Beschrijf hier uw ervaring

De informatie over de cursus was duidelijk en goed alleen vond ik het aanbod/tijdstip minder. Wilde de cursus in mei of juni volgen maar de eerst volgende mogelijkheid is oktober. Wel is uw medewerker actief bezig geweest om te kijken naar een ander aanbod of een andere datum. En vind ik dat jullie erg veel mails sturen naar iemand die alleen maar informatie opvraagd.

Reactie Springest.nl:

Beste gebruiker,

Heel erg bedankt voor uw review en aanbeveling. Het is inderdaad een grote uitdaging om bij zulke specifieke leervragen als de uwe zo'n breed aanbod te hebben dat u op elk gewenst tijdstip zou kunnen beginnen. Ik ben blij dat u goed bent geholpen door onze collega Milou. Zij heeft u zoals zij al zei van de algemene mails gehaald. Als u vragen heeft kunt u altijd bij ons terecht. Veel succes bij uw training.

Score voor Springest.nl:3/5

Goed en vasthoudend.

Beschrijf hier uw ervaring

Telefonisch contact was goed, ik heb snel en duidelijk antwoord gehad op mijn vraag

Ik beveel Springest aanJa

Fijn, snel contact, goed geholpen.

Derya
Derya

Beschrijf hier uw ervaring

Ik werd benaderd nadat ik informatie had aangevraagd via de website. De medewerker stond me goed te woord. En gaf me duidelijke antwoorden. Via de mail heb ik nogmaals een duidelijke uitleg gekregen.

Ik beveel Springest aanJa

Duidelijke uitleg en vriendelijke medewerker die me te woord heeft gestaan.

Hester
Hester

Beschrijf hier uw ervaring

Vriendelijk te woord gestaan en geholpen met de inschrijving voor een opleiding! Top!

Ik beveel Springest aanJa

Ik ga een opleiding volgen en had nog een aantal vragen. deze zijn super snel opgelost! met dank aan josje!!.

Karin Nauta / Cursus- en vergadercentrum Domstad
Karin Nauta / Cursus- en vergadercentrum Domstad

Beschrijf hier uw ervaring

Prettig voorgesprek, is goed vertaald naar de uitgezette vraag. Inderdaad met 3 opleiders contact gehad (was voor mij een onbekende markt dus heel prettig om zo met bedrijven in contact te komen.) Uit 3 offertes er inderdaad 1 gekozen waar het traject ook mee is opgestart.

Ik beveel Springest aanJa

Makkelijk, korte lijn en werk wordt uit handen genomen.

Geert
Geert

Beschrijf hier uw ervaring

Zeker snel gevonden wat ik zocht. Was voor mij wel een gemis dat de locatiegegevens niet op de site staan. Zo kon ik niet in 1 keer de juiste keuze maken omdat ik niet kon achterhalen hoe ik met OV de locatie kan breiken.
Uiteindelijk heb ik met de hulp van Josje alsnog een keuze kunnne maken en de inschrijving vlot kunnen uitvoeren.

Ik beveel Springest aanJa

In eerste instantie werd mijn vraag niet goed beantwoord. in de rebound toch nog een sluitend antwoord ontvangen én de extra service om voor mij de inschrijving te regelen. @josje: top!.

Beschrijf hier uw ervaring

Erg behulpzaam goede follow up en redelijk op de hoogte van de studies

Goede follow up.

Bedrijfsinformatie

Springest helpt mensen groeien

Springest is de grootste onafhankelijke vergelijkingssite voor opleidingen, trainingen en cursussen van Nederland. Met ruim 33.000 trainingen van meer dan 3.000 verschillende aanbieders, verdeeld over 21 categorieën en zo'n 1.100 verschillende onderwerpen. Maandelijks verwelkomen wij ongeveer 200.000 unieke bezoekers op de site.
Adres
Rokin 75