Service gericht

Beschrijf hier uw ervaring

Ik vroeg informatie op over een opleiding en binnen 24 uur had ik al antwoord.

Dit is een spam bedrijf, waar je niet vanaf komt

Beschrijf hier uw ervaring

Veelvuldig aangegeven geen interesse te hebben. Ze blijven spammen. Nooit mee in zee gaan!

Autorijschool tinus

Super goede rijschool

Beschrijf hier uw ervaring

In een dag mijn BR rijbewijs gehaald alles verliep volgens plan top instructeur hij legde alles stap voor stap uit gewoon geweldig en humor was er ook wel op een leuke mannier was echt een mooie dag... In een dag mijn BR rijbewijs gehaald alles verliep volgens plan top instructeur hij legde alles stap voor stap uit gewoon geweldig en humor was er ook wel op een leuke mannier was echt een mooie dag gr mike

Nare bijsmaak wanneer je als opleider via Springest je aanbod uitzet

Beschrijf hier uw ervaring

Door de jaren heen is Springest verandert van een platform voor oriëntatie tot een bemiddelaar voor opleidingen en dat gebeurt niet helemaal zuiver. Wees hier als opleider en ook als cursist van... Door de jaren heen is Springest verandert van een platform voor oriëntatie tot een bemiddelaar voor opleidingen en dat gebeurt niet helemaal zuiver. Wees hier als opleider en ook als cursist van bewust!

Een voorbeeld;
Een cursiste had ons gevonden via Spingest en daar een formulier ingevuld om een “informatiepakket” te ontvangen. Bij ons was naast de generieke informatie die wij zelf hadden ingevuld in het portaal nooit om additionele informatie gevraagd. Uit nieuwsgierigheid hebben we zelf de 'studiegids' gedownload. Dit blijkt een kopie te zijn van de informatie die wij zelf hebben ingevuld aangevuld met reclame voor Springest.

Vervolgens heeft Springest contact opgenomen met de cursiste of zij nog vragen had. De vragen die zij had (o.a. of ze nog kon starten in een al lopende opleiding) kon Springest niet beantwoorden en zij hebben haar doorverwezen naar ons. Ons cursussecretariaat heeft de cursiste twee keer gesproken, maar wist niet dat zij via Springest kwam. Uiteindelijk kwam de aanmelding via Springest binnen, dus daar waren we verbaasd over. We dachten dat dit mogelijk een eis was van haar werkgever maar ze zei dat Springest had gezegd dat ze zich via hun aan moest melden en wij konden 15% commissie betalen terwijl we al het werk zelf hadden gedaan.

Eerder hadden we ook al een keer een akkefietje dat iemand zich via onze site had aangemeld en later via Springest en Springest de 15% alsnog opeiste, omdat de cursist eerst contact zou hebben gehad met Springest.

Geloof niet in de verhalen van de studieadviseurs maar neem zelf contact op met het opleidingsinstituut. Zij kennen hun opleidingen en de inhoud ervan. Springest is alleen een (duur) doorgeefluik.

Rolmodellen Bureau

Fantastisch wegwijs geholpen met goede aanbevelingen op maat

Beschrijf hier uw ervaring

Robin van de klantenservice heeft enorm veel moeite gedaan om mij te woord te staan, actief meegedacht, een overzicht opgesteld met bijbehorende brochure’s van passende opleidingen en... Robin van de klantenservice heeft enorm veel moeite gedaan om mij te woord te staan, actief meegedacht, een overzicht opgesteld met bijbehorende brochure’s van passende opleidingen en onderwijsinstellingen. Helemaal top! Zelf zie je namelijk door het bomen het bos niet meer.

Prima geholpen, direct juiste antwoord

Snel geholpen

Prima en snel antwoord op mijn vraag

Beschrijf hier uw ervaring

Plezierig om een screenshot te krijgen mbt de vraag die ik gesteld had. Fijn dat Judith mij nog kende uit de boostcamp.

Springest.nl geeft je professioneel advies waardoor je goed kan vinden wat je zoekt.

Beschrijf hier uw ervaring

De informatie was duidelijk en goed vindbaar. Ik ben snel en beleefd te woord gestaan. Ik heb gevonden wat ik zocht. Ik ben zelfs al ingeschreven voor een opleiding!!!

Tonny

Top bemiddeling en oplossing

Beschrijf hier uw ervaring

Springest heeft voor mij bemiddeld in een zoektocht naar een goede CISSP opleiding. In eerste instantie gekozen voor een schriftelijke cursus. Deze bleek niet aan te sluiten bij de eisen van het... Springest heeft voor mij bemiddeld in een zoektocht naar een goede CISSP opleiding. In eerste instantie gekozen voor een schriftelijke cursus. Deze bleek niet aan te sluiten bij de eisen van het examen. Hierop heeft CISSP getracht te bemiddelen met de opleider. Hierbij bleek de opleider zelf geen cursussen in huis te hebben anders dan de zelfgemaakte schriftelijke. We kwamen er met de schriftelijke opleider niet uit. Hierop heeft Springest in ieder geval veel moeite en tijd gestoken in het vinden van alternatieven, en een goede oplossing gevonden.
Mijn complimenten aan de medewerkers voor de inzet en motivatie

Emiel

Jammer, springest was een goede reviewsite maar wil nu "middle man" zijn.

Beschrijf hier uw ervaring

Wij waren als opleider aan springest verbonden, voor het weergeven van ons aanbod en de review functie van springest. Hier zijn wij altijd tevreden over geweest, en hebben springest zelfs actief... Wij waren als opleider aan springest verbonden, voor het weergeven van ons aanbod en de review functie van springest. Hier zijn wij altijd tevreden over geweest, en hebben springest zelfs actief gepromoot. Op een bepaald moment merkten we dat springest begon te veranderen. Het toppunt was, dat ze onze klanten benaderen, om onze opleidingen via hun af te nemen, waarbij springest als tussenpersoon fungeert. Hierbij werden we GEDWONGEN 15% van onze prijs aan springest in te leveren. Je moet nagaan, dat dit onze bestaande klanten waren. En springest zei doodleuk, anders zullen we de klant een alternatief (concurent van ons) aanbevelen. Springest is dus van een service voor opleiders, een concurent van zijn eigen klant geworden. Wij hebben besloten al onze opleidingen te verwijderen, en de gehele samenwerking stop te zetten. Wij zijn extreem ontevreden!

Reactie Springest.nl:

Beste Emiel,
Beste Emiel,
Bedankt voor je feedback. Het is jammer om te horen dat je/jullie momenteel ontevreden zijn. Ik heb mijn collega's van de Opleiders Helpdesk gevraagd contact op te nemen zodat zij jullie verder kunnen helpen.
Josje