Be bold black beautiful

Een top! opleiding met top! opleiders.

Beschrijf hier uw ervaring

Tijdens het zoeken naar mijzelf kwam ik terecht bij Sluis NLP en leer over mij en ik leer om een coach te worden zodat ik ook andere kan en mag helpen.

Marina

NTI is een slechte school met een incompetente aanpak!

Beschrijf hier uw ervaring

Het is geldverspilling. Ik heb 3.200 euro betaald en daarvoor krijg ik constante teleurstelling en spijt. Er is geen wens om verder te studeren bij NTI.

Horizon

Wat een waardeloze bedoeling

Beschrijf hier uw ervaring

Kan het niet omschrijven, is teveel ellende

Patrick

Slecht

Beschrijf hier uw ervaring

Lange wachtrij met irritante constante toon binnen de seconde "..... uw wordt spoedig mogelijk geholpen" dit nodigt niet uit om langer in de wachtrij te staan tot nu toe heb ik niemand aan de lijn... Lange wachtrij met irritante constante toon binnen de seconde "..... uw wordt spoedig mogelijk geholpen" dit nodigt niet uit om langer in de wachtrij te staan tot nu toe heb ik niemand aan de lijn gehad echt slecht.

Quintin

Springest lost klacht niet op

Beschrijf hier uw ervaring

Springest schreef bij mij als dienstverlener onterecht een bedrag van mijn rekening af (de cursist had al drie weken voor de afschrijving geannuleerd). Springest gaf aan dit bedrag binnen een maand... Springest schreef bij mij als dienstverlener onterecht een bedrag van mijn rekening af (de cursist had al drie weken voor de afschrijving geannuleerd). Springest gaf aan dit bedrag binnen een maand terug te betalen. We zijn nu ruim 3 maanden, 7 mails en 1 aanmaning verder. Als je groot geluk hebt, beantwoorden ze een mail na een week. Soms duurt het twee weken. In de meeste gevallen wordt er in het geheel niet gereageerd. Ik laat het hierbij zitten, maar kan elke andere dienstverlener afraden om met dit bedrijf in zee te gaan.

Bjørn

Indrukwekkend

Beschrijf hier uw ervaring

Gedreven en motiverende spreker die je echt meeneemt in de materie. Je leert in een korte tijd veel bij over de onderdelen van scrum. Ik raad dit dan ook echt aan bij mensen die nog geen ervaring... Gedreven en motiverende spreker die je echt meeneemt in de materie. Je leert in een korte tijd veel bij over de onderdelen van scrum. Ik raad dit dan ook echt aan bij mensen die nog geen ervaring hebben met scrum.

Karin

Waardeloze website - hopeloos verouderd systeem

Beschrijf hier uw ervaring

De website die onze organisatie intern gebruikt, is een hopeloos verouderde website met ouderwetse content. In 2023 verwacht je op zijn minst een werkende website.

Telefonisch is dit...

Telefonisch is dit bedrijf niet bereikbaar en het emailadres werkt niet.

ESAA

Prettig contact, no nonsense

Beschrijf hier uw ervaring

prima ervaring met Springest!

Amsta

Goede hulp en goede Tiels

Richard (Wikimedia)

Leuk, echter wat ouderwets en voor mij een makkie.

Beschrijf hier uw ervaring

Deed 'Verslaving' en voor een leek is dit misschien leerzaam, maar in de jaren 90 deed ik al een cursus elders, die 10x zo moeilijk was en op sommige punten nog verder dan deze. Ook ouderwets, er... Deed 'Verslaving' en voor een leek is dit misschien leerzaam, maar in de jaren 90 deed ik al een cursus elders, die 10x zo moeilijk was en op sommige punten nog verder dan deze. Ook ouderwets, er wordt nog veel uitgegaan van man-vrouw en ik lees helemaal niets over Allen Carr. Hij heeft het roken ontrafeld. Nicotinepleisters en kauwgom zijn alleen maar extra inkomsten voor de tabaksindustrie en men stopt vaak ondanks die middelen en niet dankzij. Verder wel leuk om dit online te doen, ik had nog geen drie uur nodig om het met een 9 af te sluiten. Als ik iets fout had, was het een m.i. onbenullige vraag. Had liever iets op HBO-niveau gedaan, maar die cursussen zijn 20x zo duur of meer.. Voor een leek is dit wel 'leuk' en enigszins leerzaam. Dus voor mensen die hier echt niets van weten beveel ik het wel aan.