Redelijk.

snelle levering

slechte afleverig. slechts met een electrische pompwagen waardoor alle pallets nagenoeg op de weg moesten staan en we zelf een andere vervoerder moesten regele. heeft gersulteerd in een eenzijdig... slechte afleverig. slechts met een electrische pompwagen waardoor alle pallets nagenoeg op de weg moesten staan en we zelf een andere vervoerder moesten regele. heeft gersulteerd in een eenzijdig ongeval van een fietser.
De tegels zijn spekglad? zouden stroef en antislip moeten zijn. we gaan ze morgen eerst eens ontvetten, maar daar staat niets over op site.

Jac

als u vermeld dat bij bestelling voor 16.00 uur besteld dat de bestelling de volgende dag wordt afgeleverd dan dient u dit ook na te komen. Tot 2 x toe is het fout gegaan en is het na een... als u vermeld dat bij bestelling voor 16.00 uur besteld dat de bestelling de volgende dag wordt afgeleverd dan dient u dit ook na te komen. Tot 2 x toe is het fout gegaan en is het na een telefoontje met uw bedrijf wel gecorrigeerd naar de eerst volgende dag daarop ( zelfs op zaterdag) maar hier moet wel degelijk aandacht worden besteed. Ook was de tweede zending bijna 2 x geleverd als de chauffeur niet vooraf had gebeld.

Ruim aanbod en snelle levering in België

Jansen Tuinonderhoud

Goede prijs en snelle levering.

Prijs!

Uistekend

Uitstekende service, snelle levering

Ansica bvba

Deze is goed alleen heb ik nog steeds geen correcte factuur ontvangen met mijn btw nr erop vermeld voor de boekhouding

Goedkoper

Btw nummer kunnen opgeven bij bestelling

Vorige keer alles netjes op tijd geleverd, maar nu waren de gevraagde tegels niet op voorraad.
De levertijd zoals vermeld op de site klopt dus niet.

om een onverwachte lange levertijd te voorkomen zou je tijdens de bestelprocedure moeten kunnen zien of en hoeveel tegels van een bepaald model er op voorraad zijn.

Reeds tweemaal besteld en steess een correcte afhandeling van de bestellingen

Duidelijke opvolging van de levering
Goede prijs

Snelle en zeer correcte levering op pallet