8.2/10
8.2/10

Kolk

Prima, groot assortiment!

Makkelijk te navigeren op de site in het assortiment wat enorm is.

Rene

Mooie locatie met mooie artikelen

Breed assortiment

Datum van levering op bon werd niet nagekomen, kan gebeuren maar Laar het de volgende keer weten.

Sander Nouwens

Meer dan prima. Ik had een vraag over de tijd van leveren en even gebeld. Behulpzame en vrolijke medewerker aan de lijn die mij perfect heeft geholpen. Bezorging verliep ook vlekkeloos: chauffeur... Meer dan prima. Ik had een vraag over de tijd van leveren en even gebeld. Behulpzame en vrolijke medewerker aan de lijn die mij perfect heeft geholpen. Bezorging verliep ook vlekkeloos: chauffeur belde 5 minuten voor aankomst en heeft de bestelling netjes voor mijn deur neergezet (en ik woon binnen de ring van Amsterdam, dus dat is zo simpel nog niet).

Klantvriendelijk, bereikbaarheid, goede producten

Liesbeth

Top

Duidelijke website. Bestelling stond keurig klaar om opgehaald te worden.

I Buitendijk

Zou gebeld worden wanneer het zou worden geleverd. Niet gebeurd en mensen wilden het al meenemen!!

Mooi hout

Belofte nakomen...

Butter

De telefoon werd direct opgenomen door iemand die ter zake kundig was.

Het bezorgmoment zou beter afgestemd kunnen worden met wat er op de website als gewenst wordt aangeklikt. Het hoeft namelijk niet altijd zo snel mogelijk te zijn. Berichtje via e-mail werd ook niet... Het bezorgmoment zou beter afgestemd kunnen worden met wat er op de website als gewenst wordt aangeklikt. Het hoeft namelijk niet altijd zo snel mogelijk te zijn. Berichtje via e-mail werd ook niet begrepen, maar telefonisch kwam het dik in orde.

Erik Dijkland

Prima service

Materiaal en prijzen

Niet dat ik kan bedenken

Sophia

Goede prijzen en makkelijk te bestellen

de website werkt goed

meer omschrijving bij de producten bijvoorbeelt hoeveel m2 van de tegels kan je voegen met 1 zak van bepalde mortel.

de Reus

Zover mijn bestelling loopt, goed.

overzichtelijk, ruime keuze en makkelijk bestellen.

geen idee.

Eduardo Schouws