Slotenmaker.Nu

Slotenmaker.Nu Ook benieuwd naar feedback over de webshop Slotenmaker.Nu? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company254
Uitstekend
93 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Slotenmaker.Nu met 9.1/10. Gebaseerd op 254 ervaringen.

Pagan Glazer
Pagan Glazer
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Door sijtage was een slot van mijn aluminium raam en deur kapot. deze aardige heer heeft het weer gerepareerd. hulde voor de service.

snelheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ze hebben mijn sloten en deurklinken vervangen. na gebeld te hebben, gelijk afspraak gemaakt voor vandaag. hij is nu klaar. geweldig hoe snel dit kan.

Dawna Murphy
Dawna Murphy

- Konden direct
- Net telefonisch te woord gestaan
- Snelle en uiterst scherpe prijsopgaaf zo aan de telefoon

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben 4 binnendeuren laten voorzien van nieuwe sloten, en 1 deur laten repareren. de service ging heel rap. binnen een dag stond er een monteur op de stoep.

Wout van Helsdingen
Wout van Helsdingen

Iemand met verstand van zaken . Netjes gewerkt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Probleem met slot. gebeld vriendelijk te woord gestaan. monteur kon tussen 11.00 13.00 uur langskomen. werd netjes gebeld ben over 15 minuten bij u..
prima werk afgeleverd komplimenten voor de monteur!!!! klasse.

Jessie Collins

Ik kwam terug van mijn ski vakantie en ben denk ik mijn sleutel verloren in het hotel. in oostenrijk al de slotenmaker gebeld. en rond 2 uur vanmiddag stond hij bij mijn huis, terwijl ik in de auto maar 5 minuten aan het wachten was. .
deze jongen was heel attent, mag hem wel, top service.

was er snel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Door deze storm knalde me deur dicht. stond ik toen met mijn t-shirt in de wind. deze jongen gebeld en was er snel. top service.

Berlinda

Precies zoals verwacht. aan de telefoon zeiden ze wat het zou kosten. de slotenmaker is nu net klaar. nette man. de sloten zitten er in. top.

Ronald
Slecht
Ronald

Reactie Slotenmaker.Nu:

Van Delft Slotenmaker is de slotenservice die wordt ingeroepen door politie, brandweer en GGD van Hoek van Holland tot Wassenaar; wij zijn altijd binnen 30 minuten ter plaatsen. Dit kan zijn voor een hulpverlening; denk aan iemand die gevallen is thuis waarvoor wij de deur open maken. Of bij inbraak in een woning waarbij de bewoner niet thuis is. Wij zorgen er dan voor dat de woning weer netjes op slot is, en dus de spullen veilig zijn.

Bij U geldt dit laatste. In Uw straat was ingebroken, onze monteurs doen een schrijven in de bus bij alle buren zodat iedereen op de hoogte is dat het is gebeurt, maar ook wat de opties zijn om dit te voorkomen.

Bij U zat blijkbaar een nee-nee sticker op de brievenbus. U heeft dit in een uitgebreide mail ons kenbaar gemaakt hier niet van gediend te zijn.

Wij hebben U per email het bovenstaande aangegeven waarom dit gedaan is. Uw antwoord op deze mail was ook uitgebreid.

Als onze goede intentie om U te informeren, voor U betekent dat wij een 'Belachelijk Slecht Bedrijf' zijn dan spijt ons dat zeer.

In ieder geval is er iets bereikt: U bent op de hoogte van het feit dat er ingebroken is in Uw wijk. U kent nu de opties om dit te voorkomen.

Nogmaals excuus, voor onze goede intenties.

Score voor Slotenmaker.Nu:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Belachelijk slecht bedrijf. eerst negeren ze alle nee/nee stickers in ons pand en vervolgens hebben ze totale schijt aan wat we hier van vinden. hun flyer rondsturen heeft in dit geval dus het tegenovergestelde effect gekregen. ik zal nooit en te timmer dit bedrijf gaan benaderen als ik hulp nodig heb bij sloten.

Maxwell
Maxwell
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goeie service, ik had een gebroken sleutel van mijn schuur. binnen 2 minuten hadden ze een nieuwe sleutel gemaakt.

Paquette
Paquette

extreem super snel.
nette slotenmaker

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Byzondere ervaring: ik had mijn sleutel vergeten en belde van delft. aan de overkant van de straat stond een agent met 2 andere mannen. nog geen seconde nadat ik de telefoon had opgehangen, ging bij hun de telefoon af. .
bleek daar gewoon een slotenmaker van van delft te staan samen met een deurwaarder. de beste man had binnen een minuut mijn deur openen..
ik ben dus binnen een minuut nadat ik gebeld had weer binnen.

Bedrijfsinformatie

Slotenmaker van Nederland.

Wij kunnen U 24 uur per dag helpen bij het openmaken van uw deuren in Nederland. Het komt vaak genoeg voor dat men de sleutel vergeet, dat de sleutel afbreekt in het slot, of dat de sleutel aan de binnenkant van het slot is blijven hangen.

Slot kapot, Sleutel kwijt, buitengesloten?

Geen probleem, wij maken uw slot open, en doen daarbij onze uiterste best om zo min mogelijk schade te maken. Vaak is het mogelijk om de deur te openen zonder schade.
Adres
Vletstraat 48a