Slotenmaker.Nu

Slotenmaker.Nu Ook benieuwd naar feedback over de webshop Slotenmaker.Nu? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company264
Uitstekend
92 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Slotenmaker.Nu met 9/10. Gebaseerd op 264 ervaringen.

Elise
Elise

snelheid

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Op pasen met de kinderen mijzelf buitengesloten. slotenmaker was er snel en heeft het snel opgelost.

Humberto Peterson
Humberto Peterson
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deurspion op mijn deur laten zetten. met 1 knop kan ik nu zien wie er buiten staat, heel mooi, goede man.

Raul

2 mannen hebben mijn schuifpui weer gemaakt. het koste een behoorlijk zakcentje, maar ze hebben hun belofte waargemaakt. de schuifdeur schuift weer als nieuw.

Franco Kimmel
Franco Kimmel
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi bedrijf, heb hen al een paar keer gebeld voor 1 van mijn huurders, zijn er altijd snel.

Leila en Marcel

Grappig, mijn kat had de haak op de deur gezet. stond ik dan op mijn balkonnetje. slotenmaker gebeld en hij heeft samen met mijn buurman mijn bevrijdt.

Slecht

Reactie Slotenmaker.Nu:

Bedankt voor Uw reactie, ook al is het een lage.

Van Delft Slotenmaker doet zijn uiterste best om de beste slotenmaker van Nederland te zijn en te blijven. En onderdeel daarvan om zo transparant mogelijk te zijn, zodat klanten juist beeld krijgen van ons bedrijf.

Wat U aangeeft is dat U te horen heeft gekregen dat Groningen buiten het werkgebied valt. De woordkeus van onze medewerk(ster) is uiterst onzorgvuldig. Groningen zit wel in ons werkgebied. Echter kampen wij met onderbezetting in het hoge noorden.

Gevolg hiervan is dat er keuzes moeten worden gemaakt over hoe en waar onze monteurs worden ingezet. Het gevolg hiervan is dat de wachttijd in Groningen boven de 2 uur zou bedragen. In feite konden we U dus niet goed en snel genoeg helpen.

Wij gaan U niet vertellen dat we er snel zijn als van te voren vaststaat dat dit niet het geval is.

De medewerker heeft dit (op een onjuiste manier) aangegeven. Gevolg is dat U de keus heeft om een andere slotenmaker te bellen ipv uren op ons te wachten. En dat ervaar ik als positief.

Nogmaals dank voor Uw review, ook al is het een lage. We gaan aan de slag met uw input.

Score voor Slotenmaker.Nu:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

De slogan: ons werkgebied is heel nederland, geen dorpje is te klein, geen huis te ver weg! kunnen ze beter van hun site halen. net contact gehad en wilde graag geholpen worden in groningen. krijg ik te horen dat dit net buiten hun werkgebied valt. ik woon toch echt in nederland :s. slechte informatievoorziening en misleidend.

Corey
Corey

Goede prijs
Nette vrouw aan de telefoon

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik wilde graag weten wat de kosten zullen zijn voor het vervangen van 3 cilindersloten, bij de voordeur en achterdeur. de prijs viel mee en ze konden meteen. gelijk afspraak gemaakt en de slotenmaker is nu net klaar.

Ayers Go
Ayers Go
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Joel bedankt voor je goede service. hierbij raadt ik jullie aan.

Pagan Glazer
Pagan Glazer
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Door sijtage was een slot van mijn aluminium raam en deur kapot. deze aardige heer heeft het weer gerepareerd. hulde voor de service.

Nate
Slecht
Nate

I would strongly advise against using this company

Reactie Slotenmaker.Nu:

We hebben je geprobeerd te bereiken, maar je antwoord helaas niet.

We betwijfelen ten sterkste of je van onze diensten gebruik hebt gemaakt, de prijzen die je noemt zijn niet de prijzen die wij hanteren. Onze prijzen zijn vast en worden van te voren aan U vermeld.

[English Translation]
We tried to contact you, but you didn't reply.

We highly doubt it was our service that you used. We have fixed prices, and certainly not those..

Score voor Slotenmaker.Nu:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Horrible. they wanted to charge me three times as much as their competition. it was 110 euros for them to drive to my door (i live by vaartse rijn in utrecht) and then they wanted to charge me 260 euros to break my lock. this company also does not accept ideal or credit cards. they only accept cash. do not use this company!!.

Bedrijfsinformatie

Van Delft Slotenmaker© - Slotenmaker.Nu©

Wij kunnen U 24 uur per dag helpen bij het openmaken van uw deuren in Nederland. Het komt vaak genoeg voor dat men de sleutel vergeet, dat de sleutel afbreekt in het slot, of dat de sleutel aan de binnenkant van het slot is blijven hangen.

Slot kapot, Sleutel kwijt, buitengesloten?

Geen probleem, wij maken uw slot open, en doen daarbij onze uiterste best om zo min mogelijk schade te maken. Vaak is het mogelijk om de deur te openen zonder schad
Adres
Vletstraat 48a