8.2/10

A

Niet heel prettig

Veel keus, snelle levering

Ik heb dure huidproducten aangeschaft via deze website maar ik verdraag ze echt niet. Ook niet na langzaam opbouwen. Klantenservice heeft meerdere protocollen (zonder enig medeleven) gemaild die ik... Ik heb dure huidproducten aangeschaft via deze website maar ik verdraag ze echt niet. Ook niet na langzaam opbouwen. Klantenservice heeft meerdere protocollen (zonder enig medeleven) gemaild die ik opgevolgd heb. Maar zonder enige verbetering. Ik merk gewoon dat ze niet meeleven omdat ze niet mee willen denken in een oplossing. Het kost ze geld, ja, maar mij nu ook. Een passende oplossing voor beide was vriendelijk geweest. Ik voelde een bepaalde toon vanuit de klantenservice die ik erg onprettig heb ervaren.

Greet

Snelle levering in België en gratis verzending

van der Pol

Snel geleverd, leuke samples

Jose

Murad huidproducten besteld en de volgende dag ontvangen met gratis proefjes

Fay

Door een foutje in hun systeem kon mijn bestelling niet de volgende dag worden geleverd, hun oplossing? Persoonlijk op werk brengen!!! Nog nooit meegemaakt zo een topservice

Bestelling gedaan en had het binnen twee dagen in huis. Fijn dat dit zo snel gaat.

Maaike

Goede service en snelle verzending!

Mienke Schaberg

Top met name de aflevering per supersnelle fietskoerier, die van te voren belt hoe laat ie kan komen...

Super fijn bedrijf, snelle levertijd.

Jannie

Medik8 huidproducten besteld. Snel geleverd met een gratis proefje