Sition

Geert Konings

Ik heb de training als bijzonder leerzaam ervaren. Er werd tijd vrijgemaakt om vraagstukken te beantwoorden. Het was absoluut geen probleem om met vragen uit het eigen werkveld te komen en hier een... Ik heb de training als bijzonder leerzaam ervaren. Er werd tijd vrijgemaakt om vraagstukken te beantwoorden. Het was absoluut geen probleem om met vragen uit het eigen werkveld te komen en hier een specifieke uitleg over te vragen. Wat mij betreft absoluut een aanrader om een training te gaan volgen!

Nicole Gielkens

Het was een zeer leerzame cursus.
Het was een zeer leerzame cursus.
Alles word goed en duidelijk aan het licht gebracht, en rustig uitgelegd.Je kunt er alles vragen en overal word je meegeholpen, en met je meegedacht heel belangrijk.

Cindy van Zutphen

Voor mij was deze training niet zo interessant, omdat er heel veel geautomatiseerd is en via SAP loopt.
Daarom vond ik de dagen erg lang en heb ik niet het gevoel veel wijzer te zijn dan hiervoor.
Wat ik gemerkt heb is dat Magento niet eenvoudig is en je het pas echt onder de knie krijgt als je het zelf installeert. Dat is iets wat ik nu gedaan heb en zal hier vervolgens zelf verder mee moeten gaan.

Ik zag de training niet echt als training, maar meer als informatief gegeven. Ik heb verschillende trainingen/cursussen gevolgd en die waren veel meer klassikaal met opdrachten en slides die je daarna gemaild kreeg om hier nog wat mee te kunnen doen.

Van te voren werd aangegeven dat je wordpad en een ftp programma (filezilla) nodig had. Dit had ik netjes geïnstalleerd, maar is helemaal niets mee gedaan.

De dagen vond ik erg lang. Dit omdat er buiten de lunch verder geen pauzes ingelast werden en er aan één stuk doorgegaan werd. Ik ben daarom zelf tussendoor even naar buiten gegaan om een sigaretje te roken.

Michel was verder erg vriendelijk en weet waar hij het over heeft. Je kan zien dat hij kennis van zaken heeft.

Rick Rookie

Een goede allround training om kennis te maken met alle facetten die Magento te bieden heeft.
De training legt een goede basis om zelfstandig met Magento aan de slag te gaan.

John Mocnik

Cursus is zeer geschikt voor de echt beginnende gebruiker van Magento. Aangezien ik er pas 5 weken FULLTIME mee werkte hoopte ik meer te kunnen leren, helaas was ik zelf al aardig op weg in... Cursus is zeer geschikt voor de echt beginnende gebruiker van Magento. Aangezien ik er pas 5 weken FULLTIME mee werkte hoopte ik meer te kunnen leren, helaas was ik zelf al aardig op weg in Magento, waardoor deze cursus voor mij bijna geen toegevoegde waarde heeft gehad. Een dieper gaande cursus zou voor mij meer geschikt zijn. Kon dat echter niet voldoende opmaken uit de product omschrijving. Voor de prijs hoef je het niet te laten, die is invergelijking met de conculega's zeer schappelijk. Maar kan vergelijking inhoudelijk niet beoordelen. Locatie is perfect, accomodatie is perfect, trainer was kundig en ging tot op zekere hoogte in op individuele vragen en issues.

Wapenaar

Veel kennis, door privécursus ook veel aandacht voor onze situatie, hij kon overal antwoord op geven. Ook handige tips. Locatie was erg mooi. De opbouw en structuur van de cursus was wat minder,... Veel kennis, door privécursus ook veel aandacht voor onze situatie, hij kon overal antwoord op geven. Ook handige tips. Locatie was erg mooi. De opbouw en structuur van de cursus was wat minder, maar dat kwam ook omdat wij al enige kennis hadden, waardoor we zaken konden overslaan.

Ronald Luimes

Bij Sition vorige week een Magento overview cursus gevolgd op het de prachtige complex van De Gruyter Fabriek in Den Bosch. Zowel cursus als locatie prima in orde en zeer aan te bevelen.

Arnold Zoutman

Sition was zeer flexibel met het plannen, waardoor het zeer snel geregeld was cursusdatums te plannen.

De cursus was uitstekend, het ging in een fijn tempo en daar waar nodig werd er dieper op de stof ingegaan.

Freek Noordenbos

We hebben zeer veel kennis opgedaan tijdens de interessante Magento training van Sition. Nu kennen we alle functies van Magento en kunnen het in de praktijk brengen. We werken al enige tijd met veel... We hebben zeer veel kennis opgedaan tijdens de interessante Magento training van Sition. Nu kennen we alle functies van Magento en kunnen het in de praktijk brengen. We werken al enige tijd met veel succes en plezier samen met Sition. De advanced magento cursus heeft ons dan ook goed geholpen om verder te bouwen aan aan het succes van onze onderneming. Bedankt Sition!! Namens het www.stagefreaks.nl team Freek Noordenbos

Dit is een zeer leerzame cursus als je wil beginnen met het opzetten van je eigen magento webshop. Je leert bijvoorbeeld hoe je het beste modules kan installeren en hoe je je webshop in snelheid... Dit is een zeer leerzame cursus als je wil beginnen met het opzetten van je eigen magento webshop. Je leert bijvoorbeeld hoe je het beste modules kan installeren en hoe je je webshop in snelheid kunt optimaliseren.

Ook leer je veel tips en tricks die Sition door hun eigen ervaring heeft opgedaan.