SiteToGo

WenS Uitzendbureau

Persoonlijk, vakkundig, professioneel, service gericht en meedenkend. Onze website is tot in de puntjes verzorgd voor een zeer aantrekkelijke prijs. Bedankt SiteToGo!

Security Glass

Vlotte samenwerking en prettig contact. Het bouwen verliep erg prettig en professioneel.

Vitaliserende Massage Leiden

Zeer snel, efficiënt en effectief. En, een mooi resultaat! Bedankt.

Vitaliserende Massage Leiden

Snel, efficiënt, effectief en met een mooi resultaat. Top!

Movi-groep B.V.

Wij hebben als Movi-groep BV inmiddels meerdere sites via dit concept. Meedenken, snelheid en altijd open voor suggesties maken het een goed concept. Prijs, kwaliteit verhouding perfect!

128 motoren

Zeer enthousiaste medewerkers die een prachtige website hebben gemaakt. Erg klantvriendelijk en uitstekend bereikbaar. Helpen direct wanneer je vragen hebt. Geven goede adviezen en zijn in staat om... Zeer enthousiaste medewerkers die een prachtige website hebben gemaakt. Erg klantvriendelijk en uitstekend bereikbaar. Helpen direct wanneer je vragen hebt. Geven goede adviezen en zijn in staat om je wensen op een perfecte manier te vertalen naar de website.

Zeker aan te bevelen!!

Snelle service en advies, mijn site was binnen 2 werkdagen aangepast en online

Buro Ruijs

Een professioneel bedrijf waar de klant voorop staat en goed wordt gecommuniceerd. Ik ben heel blij met het resultaat!

Outsideliving

Wij zijn ontzettend tevreden met SiteToGo. Onze website zou op 26 juli uit de lucht gaan en door zeer snel handelen, korte lijntjes, een zeer goed advies en inzet van Daryl stond onze website op de... Wij zijn ontzettend tevreden met SiteToGo. Onze website zou op 26 juli uit de lucht gaan en door zeer snel handelen, korte lijntjes, een zeer goed advies en inzet van Daryl stond onze website op de 27e live. Een echte aanrader als je snel en vakkundig geholpen wilt worden. Top gedaan!

Irene Budget coaching en ondersteuning

Na omstandigheden kreeg ik met vertraging een prijsopgaaf en advies. Toen de opdracht er lag is deze snel opgepakt en gerealiseerd. Wat ik meerwaarde vind, is dat Daryl en Vincent mij hebben... Na omstandigheden kreeg ik met vertraging een prijsopgaaf en advies. Toen de opdracht er lag is deze snel opgepakt en gerealiseerd. Wat ik meerwaarde vind, is dat Daryl en Vincent mij hebben aangeraden om het websitebouwen aan Daryl over te laten. Ik ben erg creatief en heb bij mijn vorige website veel inbreng gehad, waardoor deze niet optimaal klantgericht was. Zij zagen dit terug en hebben mij hierin van feedback voorzien. Daryl heeft het voortouw genomen en dat heeft geresulteerd in een mooie website, die toch goed bij mij past. Anne heeft teksten geschreven waarin duidelijk naar voren komt wat ik belangrijk vind. Alles klantgericht en gericht op leads. Laat maar komen, die klanten! Ik ben tevreden met het resultaat en de service.