SiteToGo

Najoh Tours

Erg prettige club qua meedenken en schakelen en snel reageren. Creatieve input. Aanrader!

Autorijschool Jij Rijdt

Ik kan alleen maar zeggen, een super goed persoonlijk contact!
Er was een foutje van onze kant af en die hebben ze super snel voor ons opgelost.
Een dikke pluim voor de service!

(Ed de Groot)/ Blssed

Mijn ervaring met vooral Davey Blommendaal is meer dan GEWELDIG!!!!!! Altijd tijd om een herstel te maken, belt ook altijd terug en komt zijn afspraken na. Dave is voor elke werkgever goud waard en... Mijn ervaring met vooral Davey Blommendaal is meer dan GEWELDIG!!!!!! Altijd tijd om een herstel te maken, belt ook altijd terug en komt zijn afspraken na. Dave is voor elke werkgever goud waard en niet alleen op het persoonlijke vlak, maar ook op het zakelijke/technische vlak.

Ik ben blij dat ik zaken doe met een bedrijf zoals jullie........

Super goed geholpen en vriendelijk

Cool & Gastro Partners

Goede, snelle communicatie.
Creatief denkwerk...... zeg doen!

CrossFit V12

Doelbewust heeft onze nieuwe site gemaakt, en dat ging op een zeer fijne manier. In ons eerste gesprek viel me op dat ze mee denken met je en verstand hebben van wat ze doen. Maar wat even... Doelbewust heeft onze nieuwe site gemaakt, en dat ging op een zeer fijne manier. In ons eerste gesprek viel me op dat ze mee denken met je en verstand hebben van wat ze doen. Maar wat even belangrijk is, ze staan ook open voor je eigen ideeën. Nu dat de site een tijdje online is merken we dat ons bedrijf vaker gevonden wordt.
Moet er iets veranderd worden pakken ze dit lekker snel op.

De Noord-Hollandse Tuinman

Zeer positief. Mijn website is nu 2 jaar actief, ik heb inmiddels (dankzij de website) een aardig klantenbestand opgebouwd. SiteToGo geeft prima aanbevelingen hoe de bereikbaarheid hoog te houden.

Spelt Financiële Adviseurs

Er wordt goed geluisterd naar de wensen van de klant.
Daardoor heb je altijd een goed eindresultaat.
Mensen zijn zeer kundig.

Prima product/kwaliteit combinatie echter miste leiderschap van de coordinator

Fijn bedrijf, denkt goed met je mee en helpt je snel.